Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is wel heel letterlijk, gezien die grijze bumpersXBXG zei:
Druk bezocht topic dit...
Klassiekerrijder zei:Geen register van de Calibra?
929V6 zei:Druk bezocht topic dit...
Heeft ook iets te maken met dat de meeste registerhouders ook al op flickr actief zijn. Als ik al zie dat de foto's die ik daar plaats al geliked worden door de desbetreffende registerhouders vind ik het niet meer de moeite waard om ze hier nog te plaatsen.
JFR zei:Geen foto van kunnen maken omdat ik aan het rijden was, maar zag gisteren een Audi 80 rijden met het kenteken NL-60-VL.
Sjon77 zei:Aangezien er hier mogelijk mensen zijn met wat ervaring w.b.t. kentekens etc, stel ik mijn vraag hier:
Van sommige auto's denk ik dat ze gesloopt zijn, kenteken is niet meer op te vragen bij de RDW kentekencheck, maar staat nog wel als zijnde 'actief' op bijv. VWe. Dit blijft jaren zo, in mijn telling doen ze nog mee omdat ik niet zeker ben of ze stiekum nog ergens in een hoekje staan, maar dan ineens blijkt bij een jaarlijkse controle de status veranderd te zijn in gedemonteerd, geëxporteerd of (tijdelijk) ongeldig.
Voorbeeld: 54-SZ-06, een 77'er Polo die 15 a 20 jaar geleden is gesloopt, al die jaren kentekenstatus actief, maar sinds 29-11-2022 tijdelijk ongeldig volgens VWe/Finnik.
Iemand een verklaring voor?
Excuses, moet UKkie zijn.Ha R 9934247, fijn te weten dat je erbij bent.
Dan ken je vast de 13-UK-83 ook al wel, da's mijn '78er 2cv6 die ik sinds '89 op mijn naam heb.
Bestaat er een link naar jouw UK-dossier?
Mark
Ja, op pagina 3 van UKkie zijn dossierHey UKkie, ik heb de hele bubs bekeken. Erg leuk!
Deze Volvo kwam net binnen in WZJVBV, ik kan me niet herinneren deze er al tussen zat:
Ik wist even niet dat daar een register van werd bijgehouden, dan hierbij nog een.Voor Fuego:
(Prius)

Dank voor de foto's: heerlijke kleur. Nog 3 stuks die ouder zijn dan dit exemplaar.
Yep, stond okt 2022 ook al te koop met dezelfde foto's: https://www.type86c.nl/vw_polo_2_steilheck_1981.htmlDeze al bekend?
Polo 1981 kenteken: 69-ZB-RP
![]()
≥ Volkswagen polo 86C 1981 Rood — Volkswagen — Marktplaats
Wegens tijd gebrek mag hij weg. Hij staat al een tijdje stil. Het interieur is niet compleet.Voor vragen kun je gerust bellen. Biedingen onder de €www.marktplaats.nl