Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Mechanix zei:Die wieldopjes zijn echt potsierlijk!
D. Elzinga zei:
Bas1986 zei:Die duitse golfjes hierboven zijn echt mooi zeg!
Zag er vandaag een met een bijzondere striping:
![]()
Geen optimale foto, sorry. Er zat een Madison-interieur in dus ik denk dat het dat gewoon was. Er stond een kleine tekst bij de striping, time-line ofzoiets, maar dat lijkt mij geen uitvoering.
Ik zag ook nog een blauwe uit 86, helaas geen foto. FX-GD-40 was het kenteken, een import. Had een fel oranje streep op de zijkant met aan de zijkanten onder de c-stijl en achterop het woord Junior ook in fel oranje. Heel bijzonder, maar aangezien ik hier niks over kan vinden denk ik dat dit ook custom is.
Jammer hoor, maar soms is het even niet anders...Wel fijn dat de Lexus weg ik. Ondanks dat je er niet het gehoopte bedrag voor hebt weten te vangen, is het letterlijk weer een zorg minder. Ik ben het met D. Elzinga eens: zonde als de Golf in 'verkeerde' handen zou komen. In ieder geval is de Golf makkelijker te verkopen dan de Lexus. En gelukkig heb je nog genoeg auto's over om te koesteren. Bij een klein Japannertje denk ik onwillekeurig aan een Suzuki SC 100 coupé :TPhoenixrood74 zei:Helaas: mijn Golf Fire & Ice gaat alweer in de verkoop...De reden is eenvoudig: ik ben nog steeds werkloos en moet nog verder bezuinigen. Vandaag heb ik, na dik 4 maanden, eindelijk mijn Lexus kunnen verkopen, voor iets meer dan de helft van de oorspronkelijke vraagprijs.
Ik ga nu zo goedkoop mogelijk rijden qua aanschafprijs, verzekering, motorrijtuigenbelasting en (vooral) benzine, dus ik ga me oriënteren op iets kleins Japans. Op die manier hoop ik mijn twee oldtimers te kunnen behouden.
Ik heb een kleine 4 maanden van de Golf kunnen genieten en hoop er nu een echte liefhebber voor te vinden. Vanavond of morgen gaat hij het internet op. Mocht een van jullie serieuze interesse hebben, meld dat dan s.v.p. via een pb. Hoe dan ook blijf ik Golfs leuk vinden, dus ik blijf dit topic in de gaten houden!
Phoenixrood74 zei:Deze Jetta zag ik vanmiddag op het parkeerterrein van de Oldtimerbeurs in Vijfhuizen. Om de een of andere reden komt hij me bekend voor...
![]()
marathonmetallic zei:Bij een klein Japannertje denk ik onwillekeurig aan een Suzuki SC 100 coupé :T
Moderator
Heel vervelend! Allereerst natuurlijk vervelend dat de Lexus zo goedkoop weg is gegaan. Want het zijn zulke heerlijke auto's!! Als ik me niet vergis kom je dan ongeveer in de buurt van de prijs van de Golf? Bizar eigenlijk, een nieuwere Japanner van een klasse hoger, een klap nieuwer, ongeveer dezelfde prijs.Phoenixrood74 zei:Helaas: mijn Golf Fire & Ice gaat alweer in de verkoop...De reden is eenvoudig: ik ben nog steeds werkloos en moet nog verder bezuinigen. Vandaag heb ik, na dik 4 maanden, eindelijk mijn Lexus kunnen verkopen, voor iets meer dan de helft van de oorspronkelijke vraagprijs.
Ik ga nu zo goedkoop mogelijk rijden qua aanschafprijs, verzekering, motorrijtuigenbelasting en (vooral) benzine, dus ik ga me oriënteren op iets kleins Japans. Op die manier hoop ik mijn twee oldtimers te kunnen behouden.
Ik heb een kleine 4 maanden van de Golf kunnen genieten en hoop er nu een echte liefhebber voor te vinden. Vanavond of morgen gaat hij het internet op. Mocht een van jullie serieuze interesse hebben, meld dat dan s.v.p. via een pb. Hoe dan ook blijf ik Golfs leuk vinden, dus ik blijf dit topic in de gaten houden!
Phoenixrood74 zei:@Mechanix: nee, het wordt wel iets Japans, denk ik, want ik wil er niet aan gehecht raken.
Phoenixrood74 zei:Heren, dank voor de leuke reacties!![]()
Foto's staan op pag. 16 van dit topic, vraagprijs 2,5 à 3 mille (hoop ik en lijkt me realistisch gezien de veel hogere taxatiewaarde).Archiebald zei:Phoenixrood74 zei:Heren, dank voor de leuke reacties!![]()
Misschien wat meer info voor de luie klikkert. Foto en vraagprijs b.v? Ik kan m'n ogen ook wel even open houden namelijk
Phoenixrood74 zei:@Marathonmetallic: pb is beantwoord. Ik denk aan: Suzuki Alto of Swift, Daihatsu Cuore of Charade, Nissan Micra of Toyota Starlet. En als enige niet-Japanner op een 106. Daar is mijn autocarrière ooit mee begonnen. Die rijdt ook nog eens comfortabel en strak, al twijfel ik of de onderhoudskosten op hetzelfde lage niveau als de Japanners zullen zitten.
Barri zei:Golf 1.3 is niet zo zuinig inderdaad.
Leuke GTI hierboven!
@PR: ik zal eens opletten of ik iets tegenkom!
Mechanix zei:Barri zei:Golf 1.3 is niet zo zuinig inderdaad.
Leuke GTI hierboven!
@PR: ik zal eens opletten of ik iets tegenkom!
1:14 is toch redelijk zuinig?Maar een Cuore of zo is wellicht nog zuiniger.
Barri zei:@Mechanix: hier een logo voor achterop de mk II te koop!!
Moderator
golf II zei:deze golf staat in dordrecht . ik rij er elke dag langs .
in wielwijk en krispijn (DORDRECHT) staan nog een hoop golfjes 2
Misschien wel leuk om te vertellen, ik ben afgelopen augustus op vakantie geweest naar Zuid-Oost Europa. In alle landen daar (voormalig Joegoslavië en Albanië) zie je nog heel vaak Golfjes 1 en 2 rijden (vaker dan de nieuwe modellen). Maar het Golf 2 land bij uitstek was toch wel Montenegro, ben er alleen doorheen gereden op de weg terug maar heb er zeker 100 gezien! Dus wellicht een tip voor jullie volgende vakantiegolf II zei:en deze in griekenland in 2006
en wat denk je ,dit jaar stond hij er nog steeds. echt goeie wagens die golfjes
Ik heb die velgen denk ik wel eens gezien, doet me denken aan velgen van een Vento...Bas1986 zei:Leuke exemplaren de 1.05 en de Carat hierboven! De velgen onder de Carat heb ik nog nooit eerder gezien, komt iemand ze bekend voor?