Z
Zemelaar
Guest
Het staat ook gewoon in de tekst in de advertentie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:edit &*&^FCVBh
verdorie...die foto's schalen niet en de bewerkknop valt nu buiten beeld...
Moderator
Volgens mij staat ie er toch echt helemaal op hoor. Kan hij er wat aan doen dat de zon opeens recht in zijn bakkes scheen..Rob0032 zei:Als je iets verkoopt dan lijkt het me vrij logisch dat een goed er in z'n geheel op moet staan.
Nette auto. Alleen als hij er 6900 euro voor wil hebben, dan zal ie toch echt nog minstens 30 jaar moeten wachten ben ik bang. Er gaan al hele nette exemplaren weg voor de helft van dat. En dan heb je vaak nog een blauwe ook.D. Elzinga zei:
D. Elzinga zei:Edit: grappig eigenlijk hoe "goedkoop" zo'n voormalig topuitvoering eigenlijk aandoet nu we 15 jaar verder zijn. De niet-meegespoten deurgrepen en stootstrips, de stoffen bekleding, het audiosysteem, enz...
R-W zei:
Moderator
Audi80Coupé zei:Mooie kleurcombinatie op de E36, maar waarom zit dat stuur nou aan de verkeerde kant![]()
Heb even een mailtje de deur uitgedaan. Deze staat erg dichtbij. Ben benieuwd hoe het staat met de roest e.d. Op het eerste oog ziet hij er prima uit voor die prijs.D. Elzinga zei:
Hmm, die kleur vanbinnen lijkt inderdaad iets lichter. Verder zie ik wel wat roest op de A-stijl. Ben benieuwd of ze reageren op mijn mail, met de vraag hoe het met roest zit.Klassiekerrijder zei:Als ik naar de foto's van binnen- en buitenkant kijk is-ie overgerold in iets wat de originele kleur moet benaderen.