Jay DoubleYou
Autoholic
Om over de velgen nog maar te zwijgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heel gaaf, maar jammer van de zwarte velgen. Dat doet echt afbreuk aan het geheel.
Dubbel afbreuk inderdaad.Dat doet echt afbreuk afbreuk aan het geheel.
Onder die 6-serie wel ja. Dit staat alleen ook niet onder die Supra.Misschien dat deze velgen beter zijn dan?
Mag ik het een beetje ongeloofwaardig vinden?Al 4100 geboden op de Twingo. Ongelooflijk.
een 12-cilinder?! Wow. Als benzine gratis was geweestNiet de beste foto's.![]()
Toyota Century Deluxe 1998 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
08-1998, Benzine, Automaat, Sedan, Zwartwww.autowereld.nl
![]()
Mag ik het een beetje ongeloofwaardig vinden?
Er is niks ongeloofwaardigs aan, het is toch echt geboden en zelfs al 4200, maar bieden en het krijgen is natuurlijk een verschil.Mag ik het een beetje ongeloofwaardig vinden?
Moderator
Vertel dat alle irritante ‘geïnteresseerden’ maar eens, als je een auto aanbiedt…Sowieso vind ik bieden op een auto op Marktplaats wat ongeloofwaardig. Volgens mij moet je een auto in levende lijve zien voordat je een bod kunt doen.
En 9 vorige eigenaren, en een redelijk hoge km-stand, en een huidige eigenaar die hem vrijwel meteen na aankoop alweer te koop heeft gezet. Behalve dat hij er netjes bij lijkt te staan zie ik niets wat hem aantrekkelijk genoeg maakt voor dit soort prijzen.Vind ik wel meevallen, het is een origineel exemplaar uit het eerste leveringsjaar. Staat er goed bij, onverprutst. Prima kleur. Ja, het is misschien veel geld maar voor een vijfje wordt soms nog meer gevraagd en die zijn dan, in mijn ogen, ook niet al te bijzonder, geïmporteerd en redelijk basaal.
Kende je deze al?Ik ken er een stuk of tien waaronder deze. Het is er misschien wel meer eentje voor in het projectentopic.
Nee, die nog niet! Leuk exemplaar en een zeldzame vijfdeurs.Kende je deze al?
In Nederland zie ik er zo gauw ook niet één te koop staan. Zouden er nog vier van zijn met een geldige APK https://www.kenteken.tv/hoeveelzijnernog.php?merk=KIA&merk2=&filter=Clarus&bjmin=&bjmax=®nl=.Kia Clarus, al lang geleden dat ik er 1 gezien heb.![]()
Maar hij bestaat nog en het is de jongste nog bekende. Er zijn er ook nog maar een handjevol met een geldige APK https://www.kenteken.tv/hoeveelzijnernog.php?merk=KIA&merk2=&filter=Mentor.Een Mentor! Ik kan me niet herinneren die de afgelopen 15 jaar nog op de weg gezien te hebben en ja, ik let erop. Jammer dat dit exemplaar nogal afgeleefd is.
Moderator
Je kan kennelijk wat geld besparen door zelf geen foto's te maken.Die Mentor komt bij de BCA veiling vandaan aan de foto te zien. Knap dat ie nu voor 800 bij een handelaar staat die er ook nog wat aan wil verdienen.
Ja, als je gebruikt maakt van een externe fotograaf of ZZP-er…Je kan kennelijk wat geld besparen door zelf geen foto's te maken.![]()
Eens maar het zegt ook veel over de verkoper. Op zijn minst zou ik voor ik foto's maakte toch echt die plaat vervangen. Sterker ik heb een deukje in die van de SL, vermoed een trekhaak. De nieuwe is al besteld.Kentekenplaat is makkelijker en goedkoper te vervangen dan een set velgen of een interieur. Als ik een auto koop vervang ik meestal de voorste plaat wegens steenslag, ook al is-ie vlak.
Een knikje of deuk idd maar deze platen zien er uit als golfplaten.Mee eens, maar daar kan ik overheen kijken als de rest goed is.
Dat snap ik dan weer wel. Die Scorpio en dan voor dat geld . Die CX is ook top alleen zeldzaam slechte foto’s zeker als je er bijna 17 ruggen voor vraagt.![]()
Opel Tigra 1.4i-16V | 1e eign. | Apache Metallic | ZGAN 1996 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1996, Benzine, Handgeschakeld, Coupé, Oranjewww.autowereld.nl
![]()
![]()
Ford Scorpio 2.4i V6 GL | 134.000 km | Schuifdak | Handbak 1989 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
12-1989, Benzine, Handgeschakeld, Hatchback, Roodwww.autowereld.nl
![]()
![]()
Koop Citroen CX occasions op AutoScout24
Vind jouw Citroen CX occasion op AutoScout24! ✓Zoek in Nederland en Europa. ✓Gratis autorapport.www.autoscout24.nl
![]()
![]()
Koop Saab Overig occasions op AutoScout24
Vind jouw Saab Overig occasion op AutoScout24! ✓Zoek in Nederland en Europa. ✓Gratis autorapport.www.autoscout24.nl
![]()
Je moet het maar durven vragen:![]()
≥ Skoda Pick UP 1994 Wit — Skoda — Marktplaats
Te koop aangeboden wegens beëindigen hobbySkoda pick up 1994Unieke km stand 47.000Verwacht geen nieuwe of luxe autoRijd en schakelt goedGebruikerswww.marktplaats.nl
![]()