Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt mij toch ook. Toen wij 10 jaar geleden onze Peugeot 107 kregen met 6.200 km kregen werd die getaxeerd op ruim 4.000 euro. Nu zijn er al heel wat kilometers bij gekomen dus zal die dat bij lange na niet meer waard zijn.Best grappig, maar met die kilometerstand is ie niet ineens €13.000 meer waard dan een vergelijkbaar net model met meer kilometers.
Alleen zie zo'n diesel maar te verkopen je mag nergens meer in qua stad en de HSB tikt lekker aan.Wat blijft het ontwerp van de Mazda 626 toch wonderschoon. Clean, geen poespas, gestrekt.
Er zijn massa's mensen die nooit met de auto in een milieuzone komen, laat staan met een auto die er als hobbyauto bij is gekocht. Blijft die forse HSB over, ja dat is wel een probleem.Alleen zie zo'n diesel maar te verkopen je mag nergens meer in qua stad en de HSB tikt lekker aan.
Met die prijs en de hoge dieselprijzen wordt het geen succes...![]()
Dacht ik ook!Een R11 met een 'katalysator'-embleem van Volkswagen.![]()
Net zo goed als mijn Marbella een GM-katalysator-embleem heeft! Het was wel de manier om te laten zien dat je auto 'schoon' was voor z'n tijd.Een R11 met een 'katalysator'-embleem van Volkswagen.![]()
De afgelezen kilometerstand is ca 134.375 km. In het verleden is er eens een andere tellerbak in gekomen waardoor de tellerstand in werkelijkheid wel hoger is. Maar als er een auto is waarbij de km-stand niet zo van belang is is het wel een Peugeot 205 met dieselmotor. (..)
Precies mijn gedachte.Het is dat ik nog enthousiaster word van een origineel Nederlands exemplaar, maar die Rekord vind ik verder wel ‘Wauw!’
Whoops, geheel over het hoofd gezienDie is donderdag al geplaatst![]()
Wat is fout? Lijkt me wel tijdscorrect, maar mooi is anders. Ik zou zelf doorsparen voor een MI16.Die 405,wtf en dan de Foute wielen.
Precies, dit is ook bijna 3 keer de prijs die ik voor de mijne heb betaald. En uiteindelijk is hier ook alles gewoon 26 jaar oud; zie ook de (roest) spikkels onder motorkap, daar bij het ruitensproeiervloeistofreservoir (3x woordwaarde).Zo dat is serieus geld! Ik had een 209 met 180k erop voor ongeveer 8k gekocht van de 2e eigenaar.. een jaar terug. 320, met bose en elec stoelen etc.
Vind 15/16k een prima prijs voor bovenstaande. Misschien 18 met een jaar garantie..
Doe mij de Mitsubishi Celeste dan maar, mooi model.Die Taunus, wat een heerlijk kleurtje!
En een bijzondere Golf: in 1989 werden er vooral actiemodellen verkocht en niet zo’n kale basisuitvoering. En dan ook nog met de 1.8 en automaat.
Nee als je WRX'en gewend bent moet je je verwachtingen een beetje bijstellen. Maar het gaat best vooruit hoor.61 pk op 940 kg... dan moet je geen haast hebben![]()