Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
En de veren en schokbrekers.Zonde van die roest bij die Datsun, en hopelijk zijn de originele wielen en wieldoppen er nog bij. Heel zeldzaam model.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En de veren en schokbrekers.Zonde van die roest bij die Datsun, en hopelijk zijn de originele wielen en wieldoppen er nog bij. Heel zeldzaam model.
Ik gun iedereen alles, en dus ook een partikuliere verkoper die de prijs zelf veel te laag inschat.Waarom dat dan? Gun je iemand zo'n buitenkansje niet?
Met al die schades is 7-8k voor een bedrijf niet heel interessant. Ik gok als ik het zo zie minimaal een stuk of 10’spot repairs gezien de rest van de krassen. Dan een volledige uitgebreide polijst sessie met bij tippen los van eventuele gebreken en garantie. Dan is inkoop 4K nog aan de hoge kant. €4.500 particulier voor een redelijk snelle verkoop was een prima prijsstelling.Ik gun iedereen alles, en dus ook een partikuliere verkoper die de prijs zelf veel te laag inschat.
De goedzeul die dat dan kernbaar maakt aan de verkoper ben ik dan in dit geval.
Bieden mag altijd natuurlijk. Enige butsen en schades in zoveel jaar lijken me niet meer dan normaal, het is ook geen nieuwe. Dan nog, voor 6k maximaal is het een redelijk nette, eerlijke (late!) IQ met best veel opties, in een probleemloze kleur, mét fullmap, half leder en stoelverwarming voor een leuke en zeker faire prijs.
Het zal me ook niet verbazen als we deze later voor 7-8K weer zien staan bij een autobedrijf.
Maar hopelijk heeft iemand er daarvoor voor iets minder veel meer en langer plezier van.
Want slechts 110k KM is bizar weinig voor zoiets met ouderwetse Japanse Toyota bouwkwaliteit.
Moderator
Geluk bij een ongeluk dan.Mijn vader is ooit wezen kijken naar een Marea Weekend, helaas viel het betreffende exemplaar toen tegen.
Nou, dat exemplaar was een 2002 St. Moritz. Best een leuke uitvoering.Geluk bij een ongeluk dan.![]()
gerardkramerklassiekers.nl
Volgens mij heb je ook wel eens een foto van jouw 155 gemaakt samen met deze, klopt dat?![]()
![]()
≥ Alfa Romeo 155 2.5 V6 [ UNIEK! NL auto van EERSTE eigenaar ] — Alfa Romeo — Marktplaats
Alfa Romeo 155 2.5 V6 [ UNIEK! NL auto van EERSTE eigenaar ]Kenteken: JD-ZH-60Merk: Alfa RomeoModel: 155APK tot: 20-06-2027Tellerstand: 224290www.marktplaats.nl
Snap ik ook wel weer.Mwha, niet zo heel veel. Heb zelf 4k in mijn hoofd. Maar ik ga geen 10k bijleggen voor een auto die ik nooit gebruik. Dat leg ik liever bij de Z4 voor wat anders.![]()
Alleen geen best leder... Geen idee hoe lang dat mee gaat in andere auto's overigens...Ja, toen maakte Mitsubishi mooie en betrouwbare auto's.
Heel gaaf!![]()
≥ Talbot Tagora 2.2 GLS — Oldtimers — Marktplaats
Talbot Tagora 2.2 GLS 1981Origineel Nederlandse auto.Zeldzame combinatie in zilvergrijs met een blauw interieur. Techniek is in goede staat.Carrosseriewww.marktplaats.nl
![]()
Ik heb in de loop van de jaren meerdere Mitsubishi Sigma's gereden. Helaas is de kwaliteit van de lederen bekleding niet zo heel goed. Het verzorgen van het leer is noodzakelijk, maar ook dan zijn beschadigingen bovengemiddeld snel zichtbaar. Instapschade bij de bestuurdersstoel is eerder regel dan uitzondering. Andere zwakke plekken zijn de bovenrand van de achterbankdelen (kwetsbaar door invallend zonlicht en bij gebruik van de neerklapbare leuningdelen), maar ook bij de bevestigingen van de hoofdsteunen ontstaan al snel kleine scheurtjes. Een ander punt waar een Sigma op leeftijd vaak last van heeft, is lichte vervorming van de bovenzijde van het dashboard. Hierdoor laat de kunststofomlijsting van de voorruitontwaseming los en deze is met geen mogelijkheid meer goed vast te zetten.Alleen geen best leder... Geen idee hoe lang dat mee gaat in andere auto's overigens...
Ik was een aantal jaren geleden bij de aanbieder van de Talbot Tagora op bezoek in Oss. Deze verzamelaar heeft een schitterende collectie met oldtimers staan. Ik heb toen zijn collectie van circa 30 auto's bekeken. Naast meerdere Tagora's had hij nog veel ander fraai materiaal staan. Ik herinner in ieder geval meerdere Simca (Talbot) 2 Litres en vele andere Simca's en Talbots, maar onder andere ook een Mercedes-Benz S-klasse W126 en een Volkswagen Golf. Alle auto's verkeerde in uitstekende, originele staat.![]()
≥ Talbot Tagora 2.2 GLS — Oldtimers — Marktplaats
Talbot Tagora 2.2 GLS 1981Origineel Nederlandse auto.Zeldzame combinatie in zilvergrijs met een blauw interieur. Techniek is in goede staat.Carrosseriewww.marktplaats.nl
![]()
![]()
1975 Chevrolet Cosworth Vega For Sale By Auction
Production number 221 of only 3,500 ever madeRare Cosworth-engineered 2.0-litre DOHC inline-four engineRecently rebuilt transmission and...www.carandclassic.com
![]()
Nu gezakt naar €4750,-. Blijkbaar toch wat optimistisch, die 6kMet al die schades is 7-8k voor een bedrijf niet heel interessant. Ik gok als ik het zo zie minimaal een stuk of 10’spot repairs gezien de rest van de krassen. Dan een volledige uitgebreide polijst sessie met bij tippen los van eventuele gebreken en garantie. Dan is inkoop 4K nog aan de hoge kant. €4.500 particulier voor een redelijk snelle verkoop was een prima prijsstelling.
gerardkramerklassiekers.nl
Moderator