Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

cadillac-eldorado-4-6-v8-etc-northstar-bayview-convertible-1-van-2-in-eu.jpg
Wat een sloep deze Caddy! Dicht erg lelijk, dat wel. Als ik een paar vrouwtjes in de tippelzone had dan wist ik het wel ;)

Wist helemaal niet dat Van Mossel ook een classic-afdeling heeft.
Er is ook een museum: https://www.vanmosselmuseum.nl/

0-d8134e535f056f6a1f212ab87e8ae6d0.jpg

Wist helemaal niet dat Van Mossel ook een classic-afdeling heeft.
Er is ook een museum: https://www.vanmosselmuseum.nl/

0-d8134e535f056f6a1f212ab87e8ae6d0.jpg
Ook geen gekke prijs voor zo'n originele Scirocco, leuk. :)

Deze prijs lijkt me zwaar overtrokken.
volkswagen-golf-2-8-vr6-3drs-1e-eigenaar-orig-ned-dealer-onder.jpg

30bbf5ad-cdc4-4da9-a94d-f183eeb31658

1920x1080.webp

Die VR6-en zijn echt veel te duur nu. Het blok is leuk, maar verder is het gewoon een Golfje...
Ik kocht m voor €1200 ofzo, dat was leuk. Al had ik er wel werk aan. Maar bij een 7k vind ik het wel ophouden qua waarde.

Die VR6-en zijn echt veel te duur nu. Het blok is leuk, maar verder is het gewoon een Golfje...
Ik kocht m voor €1200 ofzo, dat was leuk. Al had ik er wel werk aan. Maar bij een 7k vind ik het wel ophouden qua waarde.
Met iets minder kilometers mogen ze wel wat hoger liggen maar dit is exorbitant.

^^ Zo'n GSM antenne op de achterruit is wel tijdscorrect maar nu toch wel lelijk.. en met slechts 66 duizend op de teller vraag ik mij af of die carkit nou zo nodig was geweest.. Wel veilig natuurlijk maar 'ff geen telefoon op zondag tijdens het toeren' is toch ook wel fijn, denk ik. ;)

Lijkt me ook. En misschien ligt het aan mij, maar die 405 is ook stevig geprijsd in mijn ogen.

Vind ik wel meevallen, het is geen knakenbak meer natuurlijk en tegenwoordig kost een échte knakenbak ook al gauw bijna de helft van de vraagprijs van deze 405. Inderdaad een mooi exemplaar, mooi gepoetst wel, denk ik.
Vraag mij af of de verkoper écht wil verkopen.. nog maar nét in bezit, geld voor een nieuwe riem en nieuwe banden uitgegeven.. het mooi weer staat voor deur.. ga ervan genieten zou ik denken.. je centen zitten er al in nietwaar.

Die VR6-en zijn echt veel te duur nu. Het blok is leuk,
Vraag mij af wat die VR6 aan de linkerkant heeft.. staat op geen enkele foto.

Vind ik wel meevallen, het is geen knakenbak meer natuurlijk en tegenwoordig kost een échte knakenbak ook al gauw bijna de helft van de vraagprijs van deze 405. Inderdaad een mooi exemplaar, mooi gepoetst wel, denk ik.
Vraag mij af of de verkoper écht wil verkopen.. nog maar nét in bezit, geld voor een nieuwe riem en nieuwe banden uitgegeven.. het mooi weer staat voor deur.. ga ervan genieten zou ik denken.. je centen zitten er al in nietwaar.
Dat bedoel ik juist. Sommigen denken het geld wat ze erin stoppen vaak op die manier wel uit te krijgen, maar dat valt meestal toch wel tegen.

porsche-928-4-5-v8-coupe.jpg

citroen-cx-2-2-trs-2-2-trs.jpg

alfa-romeo-155-2-5-v6-uniek-nl-auto-van-eerste-eigenaar.jpg

1920x1080.webp

1920x1080.webp

1920x1080.webp

Ik zag deze banaan ook voorbijkomen op MP. :p Helaas heb ik te weinig met KIA om er wat voor te voelen.

Dan liever deze Twingo…

Ik ben niet zo'n Gallery Aaldering-fan, maar dit is wel gewoon heel gaaf en bijzonder. :) De kleurencombinatie is ook bijzonder..
isdera-spider-036i-talking-about-an-icon-of-the-80s-1989.jpg

51268335-2.jpg

Ook wel een waanzinnig ding deze Panhard, heel apart.
panhard-x86-dolomites-pichon-parat-1954.jpg

51608379-12.jpg

Laatst bewerkt:
Altijd leuk zo'n nieuwe oude auto, maar wat doe je ermee? Zodra je de straat uit rijdt, verdwijnt meteen een fors deel van de waarde. Dat wordt dus een museumstuk.

Die Celica en 323 zijn schitterend.

Altijd leuk zo'n nieuwe oude auto, maar wat doe je ermee? Zodra je de straat uit rijdt, verdwijnt meteen een fors deel van de waarde. Dat wordt dus een museumstuk.
Hier nog een voorbeeld. Misschien uit dezelfde veiling?

Die kans lijkt me groot, en ik meen me een andere auto niet te lang geleden in dit topic te herinneren. In die advertentie staat ook niets over een kenteken, als dat er niet op zit gaat het ook niet meer lukken.

Ik denk dat de aanbieder blij mag zijn met 30.000 euro. En dan ben ik zacht in mijn oordeel. Deze prijzen zijn van de zotte. Ook al staan er geen kilometers op, net zoals bij de Brusselse Golf 1 in de GL uitvoering.

Die kans lijkt me groot, en ik meen me een andere auto niet te lang geleden in dit topic te herinneren. In die advertentie staat ook niets over een kenteken, als dat er niet op zit gaat het ook niet meer lukken.
Jawel hoor. Identiteit kan worden vastgesteld. Wij hebben er ook twee staan. De laatste geproduceerde Golf mk5 rechtsgestuurd met 24 km. En een Lupo 3 liter welke het officiële testvoertyug van Audi was. Komen uit dezelfde collectie.

Terug
Bovenaan