Jay DoubleYou
Autoholic
oei! Die 305! Iemand interesse in een Prius?![]()
Heb liever de 305.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
oei! Die 305! Iemand interesse in een Prius?![]()
Wat een lekkere dikke wagen die Ford! Kleur staat hem ook goed.
Ben wel benieuwd of het wel wat zou zijn. Blijft een prachtig model.Als het me lukt zal ik morgen eens even bij die Peugeot kijken. Gevalletje te mooi om waar te zijn?
Vandaag is niet gelukt, misschien morgen!Ben wel benieuwd of het wel wat zou zijn. Blijft een prachtig model.
Het merendeel van de 'goedkopere' auto's staat buiten. Dat zijn er énorm veel. Sowieso stond het terrein voller dan twee maanden terug toen ik er voor het laatst was.Tof dat je bent wezen kijken! Valt me op dat hij buiten staat, wist niet dat deze zaak een buiten had.
Leuk verslagje. Best een prima auto na een goede beurt en cosmetische aandacht. Ben benieuwd of iemand van ons hem meeneemt of dat we hem binnenkort duurder aangeboden zien. Met deze prijs is er vast nog wat onderhandelingsruimte.
De distributieriem is in juni 2012 gedaan (km-stand in tekst op foto i.c.m. km-stand op NAP-rapport), dus dat is 11 jaar geleden...Motorruimte was ook netjes, maar hij is wel toe aan een beurt: de multiriem is echt op en ik denk de distributieriem ook.
Het merendeel van de 'goedkopere' auto's staat buiten. Dat zijn er énorm veel.
Nu met 200.000 euro in prijs verlaagd!
Niet meer beschikbaar, krijg ik te zien.Nu met 200.000 euro in prijs verlaagd!
Dit authentieke unieke oldtimer object is in zeer gewaardeerde staat. Het voertuig functioneert optimaal en heeft een perfecte weg ligging.
De motor is goed onderhouden en in uitzonderlijke staat. Wij hopen dat de nieuwe eigenaar van dit pareltje een goede zorg zal dragen met veel plezier.
* OLDTIMER * Voor oldtimers in Nederland hoeft je geen wegenbelasting te betalen, deze vrijstelling is er om oldtimer rijders tegemoet te komen.
* APK * is mogelijk in overleg.
* 2 WD *
* AIRCO *
* CLASSIC CAR *
Wat gaaf! Toen ik in 2002 op Lanzarote was heb ik er ook één gezien. Daarna nooit meer! Ik zou hem denk ik wel voorzien van die oranje stickers haha.