Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Toyota Starlet 1.0 Special VOOR DE ECHTE LIEFHEBBERS: 1E EIGENAAR, BELASTINGVRIJ, APK TOT 06-11-2025 1983 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1983, Benzine, Handgeschakeld, Hatchback, Beigewww.autowereld.nl
![]()
Nou heb ik zelf helemaal niks met dit type auto maar dit lijkt mij wel een goede deal
Moderator
Wist niet meer exact hoe het zat, was inderdaad iets met de eerste registratie, maar dat zal het wezen. Een latere dieselmotor inbouwen lijkt me financieel gezien ook geen optie.^^ als er geen eerste registratie in Europa op zit, zal een kenteken aanvragen niet meer lukken, lijkt mij. 2001 is Euro 3.
Euronorm - Wegenwiki
www.wegenwiki.nl
Nou, heb je even?zeg nou eerlijk wie wil er geen nieuwe Mercedes-Benz Sprinter van 2001......
Ik zou dit niet zo snel zeggen over een Doblò, maar goh, dit is wel een heel leuk exemplaar!
goed uitgerust en lekker anders.
Eens.. maar wát mist een koper nu door die loze knop in het cluster tussen de ventilatieroosters?
Ik dacht de airco knop.. maar die zit in de ventilatordraaiknop, zoals in die tijd wel bij meerdere merken voorkwam. Die afbeelding is alleen wat versleten, dus ik zag het pas op de detailfoto.
Moderator
Dat is tegenwoordig zelfs in het A-segment ondenkbaar.Geen opties; dus geen stuurbekrachtiging, elektrische raambediening en ook geen radio. Zelfs geen radiovoorbereiding.
Dit is er wel een met de M40-motor. Vlak daarna kwam de M43-motor die een hoop verbeteringen had.Alweer verkocht, die Doblo!
Ik zat eens te zoeken op 3-series. Een E36 zie je echt nauwelijks meer, ook niet in het occasion aanbod.
Deze leuke 316iN staat wel te koop. Echt een basic ding, maar de foto's doen geen recht aan de auto denk ik:
![]()
≥ BMW 316iN (e36) — BMW — Marktplaats
Voor de duidelijkheid!! Deze BMW gaat niet onder de €2000 weg.Technisch in perfecte staat, keiharde auto, geen roest, ook niet op de bekende plekken.www.marktplaats.nl
Moderator