Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die heeft al wel wat roestblaasjes boven het achterwiel.Knappe Xedos 6 voor redelijke prijs:
![]()
Xedos 6-serie 2.0i V6 NIEUWE APK 21-05-2027 (m2434550835) — Overige Auto's — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 4Kleur: GrijsTechnische informatieVermogen: 103 kW (140 PK)Transmissie: 4 versnellingen, AutomaatBandenmaat: 195/60www.marktplaats.nl
Ik denk dat je even de advertentietekst moet lezen v.w.b. die prijs.Dit is echt een prachtig gerestaureerde Celeste:
Alleen die prijs....![]()
Mitsubishi (Lancer) Celeste Jubileum Uitgave 1600ST (m2432620245) — Mitsubishi — Marktplaats
Nederlands & English belowom gezondheids redenenDe meest zeldzaamste uitvoering van dit type .Mitsubishi Celeste Jubileum Uitgave (Maroon.)250www.marktplaats.nl
![]()
Ik had al de advertentietekst gelezen en het is ook een heel bijzondere uitvoering met een nauwkeurige restauratie. Ik snap dat als je zo'n restauratie gaat uitvoeren, je meer geld kwijt bent dan die 20k. Maar alsnog is de prijs echt fors voor een auto waar misschien een handvol mensen in geïnteresseerd zouden zijn.Ik denk dat je even de advertentietekst moet lezen v.w.b. die prijs.
In de tekst staat: De prijs die bijgevoegd is indicatie. vraag niet naar mijn laagste prijs maar laat maar zien wat je er voor over hebt.Ik had al de advertentietekst gelezen en het is ook een heel bijzondere uitvoering met een nauwkeurige restauratie. Ik snap dat als je zo'n restauratie gaat uitvoeren, je meer geld kwijt bent dan die 20k. Maar alsnog is de prijs echt fors voor een auto waar misschien een handvol mensen in geïnteresseerd zouden zijn.
Niet alleen van de stoelen...
Geweldig de Citroën Visa GT!![]()
Citroën Visa 'Chrono' Spirit | Uniek | No. 68 | Org. NL geleverd 1984 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1984, Benzine, Handgeschakeld, Hatchback, Witwww.autowereld.nl
![]()
De Chrono verkocht slecht destijds en toen heeft Citroën besloten om de striping er af te halen en er een 'ander' model van te maken. Dit is destijds verkocht als "Visa Spirit 330".Ik zag die 75 ook voorbijkomen vanmiddag tijdens een rondje websites!
Mist die Visa nou z’n Chrono-striping of is het geen Chrono?![]()
Oké! Dus in de basis is het wel nog steeds gewoon een Chrono, maar met een andere naam?De Chrono verkocht slecht destijds en toen heeft Citroën besloten om de striping er af te halen en er een 'ander' model van te maken. Dit is destijds verkocht als "Visa Spirit 330".
Kwam vooral door dit plaatje dat ik 'GT' zei.De nummering is dus wel die van de 330 exemplaren van de GT Spirit 330. De vroegste Chrono's waren óók genummerd, maar dat was een serie vóór de 400 exemplaren die ervan naar Nederland gehaald werden. Waarvan er dus 330 ontdaan zijn van hun stickers en als GT Spirit 330 verkocht zijn.
@Harmen A,
Je hebt het toch goed, want GT zit wel degelijk in de naam van de uitvoering. Het is dus niet Visa Spirit 330 maar Visa GT Spirit 330.
Ben soms blij dat ik geen loods heb. Zou wel wat kunnen regelen, maar moet maar niet!Weer leuke auto's allemaal!![]()
Ik heb nog wel een setje werkloze gele Iode 35 glazen liggen.En de juiste wielen zoeken, en de mistlampen geel maken.
Toch staan hier dezelfde velgen te koop als zijnde ‘18 Turbo’-velgen…En de juiste wielen zoeken, en de mistlampen geel maken.
Op het oog lijkt het me ook een mooie Z4. In een ander topic waar ik in zit ging het over een andere auto die bij dit bedrijf te koop staat, maar een medeforummer wist te vertellen dat dit geen betrouwbaar bedrijf is.Die Z4 staat al lang te koop, komt elke keer opnieuw online met dezelfde foto's. Ik vind het een mooie auto, vandaar dat hij me al vaker is opgevallen. Ik snap niet zo goed waarom die niet verkocht wordt.
Oké. Dan zal dat inderdaad wel kloppen. Als jij iets zegt wat over Renault gaat durf ik daar wel op te vertrouwen.Het zijn Renault Boutique velgen, ook geleverd op de 18 American.
Dat dus, het lijkt nu of hij 2 nieuwe schermen heeft, maar hij staat al 30 jaar te koop.Leuk, alleen de bestickering nog even compleet maken.