Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Dat is een hele mooie Xedos 6 inderdaad, maar ik kan nu echt niets meer kopen, de Nissan 300ZX was al te gek om nu toe te voegen aan mijn collectie.
En ik heb al een zilveren.

De eerst volgende auto wil ik mijn zwarte Xedos 9 terug zien te vinden en daarna een gele Nissan 300ZX twin turbo.

Ik denk dat je even de advertentietekst moet lezen v.w.b. die prijs.
Ik had al de advertentietekst gelezen en het is ook een heel bijzondere uitvoering met een nauwkeurige restauratie. Ik snap dat als je zo'n restauratie gaat uitvoeren, je meer geld kwijt bent dan die 20k. Maar alsnog is de prijs echt fors voor een auto waar misschien een handvol mensen in geïnteresseerd zouden zijn.

Ik had al de advertentietekst gelezen en het is ook een heel bijzondere uitvoering met een nauwkeurige restauratie. Ik snap dat als je zo'n restauratie gaat uitvoeren, je meer geld kwijt bent dan die 20k. Maar alsnog is de prijs echt fors voor een auto waar misschien een handvol mensen in geïnteresseerd zouden zijn.
In de tekst staat: De prijs die bijgevoegd is indicatie. vraag niet naar mijn laagste prijs maar laat maar zien wat je er voor over hebt.
Daaruit maak ik op dat er uiteindelijk wel tot een prijs naar waarde is te komen met de verkoper.

Je moet wel op zoek naar nieuwe stoelen.
citroen-bx-1-4-basis-1-4-basis.jpg

lada-2100-serie-2106-1-3-1988.jpg

fiat-brava-1-4-12v-sx-1-4-12v-sx-5-drs.jpg

Ik zag die 75 ook voorbijkomen vanmiddag tijdens een rondje websites! :love:

Mist die Visa nou z’n Chrono-striping of is het geen Chrono? :ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
De nummering is dus wel die van de 330 exemplaren van de GT Spirit 330. De vroegste Chrono's waren óók genummerd, maar dat was een serie vóór de 400 exemplaren die ervan naar Nederland gehaald werden. Waarvan er dus 330 ontdaan zijn van hun stickers en als GT Spirit 330 verkocht zijn.

@Harmen A,
Je hebt het toch goed, want GT zit wel degelijk in de naam van de uitvoering. Het is dus niet Visa Spirit 330 maar Visa GT Spirit 330.

De nummering is dus wel die van de 330 exemplaren van de GT Spirit 330. De vroegste Chrono's waren óók genummerd, maar dat was een serie vóór de 400 exemplaren die ervan naar Nederland gehaald werden. Waarvan er dus 330 ontdaan zijn van hun stickers en als GT Spirit 330 verkocht zijn.

@Harmen A,
Je hebt het toch goed, want GT zit wel degelijk in de naam van de uitvoering. Het is dus niet Visa Spirit 330 maar Visa GT Spirit 330.
Kwam vooral door dit plaatje dat ik 'GT' zei.
citroen-visa-chrono-spirit-uniek-no-68-org-nl-geleverd.jpg

1920x1080.webp

alfa-romeo-33-33-1-3-ie-l.jpg

b8ebd566-5aff-497f-907a-ca8ac74c78ae

Vroegâh had ik weinig met de Sunny. Helemaal toen ik een (saaie) lerares kreeg die in een Sunny sedan reed. :ROFLMAO: Nu vind ik het toch wel weer steeds leuker dat ze er nog zijn.

citroen-mehari-vanclee-munga.jpg

fiat-127-1-0-1050-5-speed.jpg

citroen-bx-1-6-tgi-millesime-57000-topstaat.jpg

e1f04da5-5d58-48e5-809a-e771f499d16f

Ik zag de VanClee van de week al voorbijkomen op de Instagram-pagina van Hofman.

En door het aanklikken van de Montego kwam ik deze leuke Metro tegen…
IMG-1465.jpg

Laatst bewerkt:
Die Z4 staat al lang te koop, komt elke keer opnieuw online met dezelfde foto's. Ik vind het een mooie auto, vandaar dat hij me al vaker is opgevallen. Ik snap niet zo goed waarom die niet verkocht wordt.

Die Z4 staat al lang te koop, komt elke keer opnieuw online met dezelfde foto's. Ik vind het een mooie auto, vandaar dat hij me al vaker is opgevallen. Ik snap niet zo goed waarom die niet verkocht wordt.
Op het oog lijkt het me ook een mooie Z4. In een ander topic waar ik in zit ging het over een andere auto die bij dit bedrijf te koop staat, maar een medeforummer wist te vertellen dat dit geen betrouwbaar bedrijf is.

Het zijn Renault Boutique velgen, ook geleverd op de 18 American.
Oké. Dan zal dat inderdaad wel kloppen. Als jij iets zegt wat over Renault gaat durf ik daar wel op te vertrouwen. ;)

Terug
Bovenaan