Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hem in het echt gezien. Valt erg tegen. Roest in felsnaden van het dak, loslatende blankelak. Verder wel kogelhard en mooi interieur.De Tolman Tipo staat nog steeds te koop zo te zien! Mooi, maar ik vind ‘m te duur.
Jammer! Tolman is een dealerorganisatie hier in Friesland. Aangezien de adverteerder ook Tolman heet ga ik ervan uit dat dat de directeur is (Jan Wiebe). Ze zijn nu nog dealer van Toyota maar ze hadden vroeger ook merken als Hyundai en Fiat, maar ik dacht ook dat ze Lancia en Alfa Romeo hadden in het verleden.Ik heb hem in het echt gezien. Valt erg tegen. Roest in felsnaden van het dak, loslatende blankelak. Verder wel kogelhard en mooi interieur.
Wie is Tolman?
Zeker een goede roestvrije.VW Golf 3 begint, heb ik het idee, ook wat schaarser te worden.
www.noutclassiccars.nl
Ik heb een Golf 3 van 2002 tot 2007 gehad, in 2007 was de auto 10 jaar oud, op dat moment viel het met de roest nog wel mee, maar in 2015 is de auto naar de sloop gegaan, misschien heeft de roest toen wel toegeslagen.Zeker een goede roestvrije.
Zeldzaam of niet, doe mij maar de versie die niet achteruit in een bungalowtent is geparkeerd. Maakt 'm er een stuk rommeliger op.Dan ga ik voor de 607. Je bent vrij om het te vragen voor zo’n Panda, maar ik zie het er niet aan af. Hoe leuk ik een Panda ook vind!![]()
Ik moest gelijk aan Louwman’s Toyota World denken.Geweldige vondst, wat een leuk ding! Om te bewaren zou ik hopen dat een museum oid er een bod op wil doen.
Heel leuk, wordt vast een camperbusje.![]()
Toyota Lite-Ace COMMERCIAL / UNIEK / 82.341 Km / 1e eigenaar 1985 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1985, Benzine, Handgeschakeld, , Witwww.autowereld.nl
![]()
Het is een Moretti-Panda, maar dan nog… en ik zag als kenner al meteen dat er bijvoorbeeld een koplampglas op zit van een 1986-2003 Panda. Bij dit soort bedragen kan dat echt niet…Dan ga ik voor de 607. Je bent vrij om het te vragen voor zo’n Panda, maar ik zie het er niet aan af. Hoe leuk ik een Panda ook vind!![]()
Die hebben er al eentje staan.Ik moest gelijk aan Louwman’s Toyota World denken.
Wel van eigenaar gewisseld recent, maar dan van ene bedrijf naar ander bedrijf.Staat al wel lang te koop.
![]()
Wie weet of dit origineel zo een actiemodel was?
Meen dat ik de stickers ooit in een folder als accessoires heb zien staan in het verleden.![]()
Daihatsu Cuore 850 TS nw apk 20-8-2027 met 64 dkm 1993 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1993, Benzine, Handgeschakeld, Hatchback, Zwartwww.autowereld.nl
![]()
Wie weet of dit origineel zo een actiemodel was?
Rasechte stickertuning: de enige extra's van de Hippo uitvoering zijn ... de stickers met 'Hippo' zelf!Meen dat ik de stickers ooit in een folder als accessoires heb zien staan in het verleden.