Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Eindelijk een R5L! Nu nog even die TL-wieldoppen eraf en vervangen door échte L-doppen (zoals op een R4) of liever kale stalen velgen zoals geleverd vanaf '74.
Hij is van '73, dus dan horen er doppen op. Maar inderdaad niet de doppen die er nu op zitten.
Aangezien het een Italiaans 5-je is, zijn er nog een paar zaken niet origineel: de knipperlichten in de voorbumper zouden wit moeten zijn en op de achterklep ontbreekt de houder voor de vierkante kentekenplaat (en die lijkt er recent nog te zijn afgeschroefd).

ook leuk, een vroege Arosa automaat, met spatlappen en BBS-velgjes. Typisch zo'n autootje dat heel erg in mijn straatje zou passen :)

seat-arosa-1-4i-bbs-wielen-automaat-nap.jpg

Een rijtje ONK Japanners!

toyota-corolla-1-3-special-4-deurs-1e-eigenaar.jpg

toyota-corolla-1-2-economic-nl-auto-automaat.jpg

mitsubishi-colt-1-2-gl-automaat-nap.jpg

En een prachtige Fransoos...
renault-16-r-16-tx-r-16-tx-leder-elektrische-ramen.jpg

Die prijs van die LS is wel enigszins begrijpelijk: (relatief) lage kilometerstand en ze worden nauwelijks aangeboden

Hij blijft belachelijk veel voor een 30.jaar oude auto.met 2 ton op de teller.

Inderdaad, een 20 jaar oude LS met 2,5 ton op de klok wordt voor twintigduizend euro minder aangeboden.
Toevallig vanavond even de prijskaart ervan bekeken. Auto staat er nu niet zo zonnig bij als op de advertentie foto's (staat 'gewoon' in de rij bij het 'rariteiten' aanbod (een Pluriel stond ernaast..;))

Inderdaad, een 20 jaar oude LS met 2,5 ton op de klok wordt voor twintigduizend euro minder aangeboden.
Toevallig vanavond even de prijskaart ervan bekeken. Auto staat er nu niet zo zonnig bij als op de advertentie foto's (staat 'gewoon' in de rij bij het 'rariteiten' aanbod (een Pluriel stond ernaast..;))

DE LS 460 de minst aantrekkelijke van de LS-en. Ze zijn relatief onbetrouwbaar en lang niet zo extreem bullit proof als een LS400 of LS430

Zo'n LS is wel een verdomd fijne auto. Persoonlijk past een GS mij beter, maar zo'n LS is wel heerlijk comfortabel.

b40ed584-4223-4289-a27d-2434a5dfbd92

5f9d5513-56ee-4c3c-9391-2b2402690888

Mijn oude 11 staat weer te koop. :cool:
1920x1080.webp

Heel leuk ja, net als de Vectra GT en Vauxhall. :)
Heel leuk ja met z'n rottende dorpels en olieverbruik....ik heb er een half jaartje geleden mee proefgedraaid...stond te koop van een monteur (sympathieke kerel overigens) in de buurt. Kon 'm meenemen voor € 1000....toch maar vanaf gezien vanwege de ingelaste stukken, olie bij de koelvloeistof etc. etc

Heel leuk ja met z'n rottende dorpels en olieverbruik....ik heb er een half jaartje geleden mee proefgedraaid...stond te koop van een monteur (sympathieke kerel overigens) in de buurt. Kon 'm meenemen voor € 1000....toch maar vanaf gezien vanwege de ingelaste stukken, olie bij de koelvloeistof etc. etc
Welke bedoel je beste Yitse, de opel of de vauxhall?

Die Panda is grappig.
Dat dash ook met de checklampjes, er is er zelfs eentje voor de achterraam verwarming, maar.....

De Vauxhall heb ik in het echt gezien een mooie unieke verschijning

Terug
Bovenaan