Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vanmiddag zag ik hem achter op een aanhanger op de A1 rijden (bij Amersfoort richting Amsterdam)Geweldig die Citeria! Wat een prijs wel… ik hoop dat hij in Nederland blijft.
Hopelijk niet naar Schiphol, dan.Vanmiddag zag ik hem achter op een aanhanger op de A1 rijden (bij Amersfoort richting Amsterdam)
Weet ik. Maar èrgens komt toch de oorzaak vandaan dat die prijs zo hoog is. En een Golf van deze generatie met airco...Er zit geen airco in, te zien op de interieurfoto's.
Tien minuten klussen met een Trimline-rolletje van de Halfords, dat deden er veel in de jaren '80...Leuk! Jammer van die grille en dat de bumper niet goed zit. Vraag me ook af of die striping origineel is.
Heb zelf twee Golfs 2 gehad in die kleur, Helios blauw.
Ja, inderdaad. Ik zou zelf die Golf op zich niet laten staan. Mijn enige opmerking is dat deze van na ‘87 is, wordt dus niet belastingvrij, maar dat kan je de auto ook niet aanrekenen.Tien minuten klussen met een Trimline-rolletje van de Halfords, dat deden er veel in de jaren '80...
Dat is niet zo heel gek, je zet hier geen apk op voor je een koper hebt gevonden/Heeft al twee jaar geen apk meer.
elmojohn.nl
Heel gaaf die Chevrolet Cavalier.![]()
Chevrolet Cavalier | Z24 | NAP | Als nieuw !! - Elmo John USA Select
Chevrolet Cavalier Z24 Convertible uit 1988. Werkelijk als nieuw! Zeer bijzondere en zeldzaam voorkomende Chevrolet Cavalier Convertible 2.8 FI V6 in de exclusieve Z24-uitvoering. Dit model onderscheidt zich direct door zijn sportieve en luxe uitstraling, met onder andere de originele two-tone...elmojohn.nl
![]()
Dat is wat kort door de bocht. Het platform is hetzelfde maar geen plaatwerkdeel is gelijk.Tof, die Cavalier. Ook verkrijgbaar als Ascona C.
Ze zijn het toch niet, let maar eens op waar het slot zit.Weet je dat zeker? Want de deuren lijken exact hetzelfde als die van de Ascona.
Ik heb een vermoeden welke je het begerenswaardigst vindt.Schitterend rijtje Rzasa. Allemaal begerenswaardige (vakantie) auto's. Zelfs de Audi.![]()
Moderator
Nog zeldzamer dan een RX7 of een JC Cosmo!![]()
1986 Mazda Cosmo Rotary Turbo Limited Sedan 5-Speed
Bid for the chance to own a 1986 Mazda Cosmo Rotary Turbo Limited Sedan 5-Speed at auction with Bring a Trailer, the home of the best vintage and classic cars online. Lot #250,515.bringatrailer.com
![]()
Lijkt me een net exemplaar. En met € 4.650,- niet eens zo heel gek duur. Of zie ik kosten die nog gemaakt moeten worden over het hoofd.
Dat weet je zodra je hem gestart hebt. Deze Civics wilden nog wel eens net zo veel olie als benzine verbruiken. Een vriend van me had er begin deze eeuw eentje en die werd vanwege het "rookgordijn" door de politie aan de kant gezet.Lijkt me een net exemplaar. En met € 4.650,- niet eens zo heel gek duur. Of zie ik kosten die nog gemaakt moeten worden over het hoofd.