Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Ben benieuwd, mss is er iemand die het betaalt. Wat ik in deze situatie wel zou willen weten is of de auto gerestaureerd is of origineel. Dat vermeldt de advertentie niet. Origineel in deze staat zou wat mij betreft wel extra waarde toevoegen.

Ik denk dat die Golf zo duur is (van de vorige pagina) omdat hij airconditioning heeft. Er staat bij in de advertentie: Airconditioning: werkt.

En ja.. daar wordt het meteen een begeerlijk plus superzeldzaam exemplaar van dan uiteraard.

Diesel 4+E
full.jpg

Leuk! Jammer van die grille en dat de bumper niet goed zit. Vraag me ook af of die striping origineel is.
Heb zelf twee Golfs 2 gehad in die kleur, Helios blauw.

renault-16-tl-5-bak-r-1152.jpg

vauxhall-victor-101.jpg

IMG_1141-scaled.jpeg

Leuk, die VW Golf 2, een aantal jaren geleden zag ik er af en toe nog weleens rijden, heb het idee dat dat ook minder wordt.

Mooie 929 hierboven. Maar je moet er wel een donor bij hebben, want het was 23 jaar geleden al lastig om aan sommige onderdelen te komen. Ik hoop dat de plaat van het schuifdak nog roestvrij is, dat was bij de mijne destijds helaas niet zo. Koplampsproeiers had ik er niet op, maar dit exemplaar zal wel oorspronkelijk uit een Scandinavisch land komen. Het stuur zou ik direct de kliko in hoepelen.

Mooie kleurcombo op die Laguna Coupé en hij staat bij een goed adres!

Die Laguna is echt heel fraai. En heel redelijk geprijsd lijkt me. Als ik nog niet voorzien was, plande ik morgen een ritje Friesland. Hij is overigens wel verlaagd.

Lijkt me een net exemplaar. En met € 4.650,- niet eens zo heel gek duur. Of zie ik kosten die nog gemaakt moeten worden over het hoofd.
Dat weet je zodra je hem gestart hebt. Deze Civics wilden nog wel eens net zo veel olie als benzine verbruiken. Een vriend van me had er begin deze eeuw eentje en die werd vanwege het "rookgordijn" door de politie aan de kant gezet. :ROFLMAO:

Die eerste generatie Civics is zeker leuk! Ik kwam deze blauwe Honda Civic op Marktplaats tegen:

Die velgen kwamen mij al bekend voor en ik heb die een decennia geleden op de foto gezet:
Het kenteken klopt ook met de originele foto's die ik nog heb.
Ik heb wel even moeten twijfelen of ik hem niet zou kopen naast mijn eigen blauwe Civic die ik als daily rij. ;)

Eindelijk een R5L! Nu nog even die TL-wieldoppen eraf en vervangen door échte L-doppen (zoals op een R4) of liever kale stalen velgen zoals geleverd vanaf '74.

Terug
Bovenaan