C
Cole Trickle
Guest
Geweldig die Delorean! Ik vind RVS zeker mooi, maar ik zou deze zo laten (wel meteen die achterlijke sticker van de bumper halen..)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rob0032 zei:
Rob0032 zei:
Rob0032 zei:Rechter muisknop, 'afbeelding tonen' (of iets van gelijke strekking), URL kopiëren en plakken nadat je op het tiende icoontje hierboven hebt geklikt.
Rob0032 zei:Tot je bij de garage staat... Kijken hoe leuk zo'n Jaguar dan nog is.
Rob0032 zei:Tot je bij de garage staat... Kijken hoe leuk zo'n Jaguar dan nog is.
Moderator
Beetje flauw, maar met zo'n dubbele ontkenning zeg je het zelf al...zo heb ik ook 2 jaar dagelijks met een XJ40 gereden, nooit hoge kosten gehad bij geen een van de Jags.
Dat is wel heel kort door de bocht. Mijn duurste auto was een Opel Omega 2.0 16v gl. Nu niet echt de meest tropische verschijning in mijn redelijk uitgebreide autogeschiedenis.Rob0032 zei:Tot je bij de garage staat... Kijken hoe leuk zo'n Jaguar dan nog is.
michel1975 zei:Dat is wel heel kort door de bocht. Mijn duurste auto was een Opel Omega 2.0 16v gl. Nu niet echt de meest tropische verschijning in mijn redelijk uitgebreide autogeschiedenis.Rob0032 zei:Tot je bij de garage staat... Kijken hoe leuk zo'n Jaguar dan nog is.
Dan kijk je toch echt verkeerd.929V6 zei:michel1975 zei:Dat is wel heel kort door de bocht. Mijn duurste auto was een Opel Omega 2.0 16v gl. Nu niet echt de meest tropische verschijning in mijn redelijk uitgebreide autogeschiedenis.Rob0032 zei:Tot je bij de garage staat... Kijken hoe leuk zo'n Jaguar dan nog is.
In jouw profiel staat verder alleen een Fiat Seicento dus daar kan ik me iets bij voorstellen.![]()
michel1975 zei:Dan kijk je toch echt verkeerd.929V6 zei:michel1975 zei:Dat is wel heel kort door de bocht. Mijn duurste auto was een Opel Omega 2.0 16v gl. Nu niet echt de meest tropische verschijning in mijn redelijk uitgebreide autogeschiedenis.Rob0032 zei:Tot je bij de garage staat... Kijken hoe leuk zo'n Jaguar dan nog is.
In jouw profiel staat verder alleen een Fiat Seicento dus daar kan ik me iets bij voorstellen.![]()