rzasa
Asfaltkampioen
stoterstangen90 zei:Octopus is de retourbundel van hydraulische leidingen.
Is van rubber en veroudert, waardoor het gaat lekken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
stoterstangen90 zei:Octopus is de retourbundel van hydraulische leidingen.
Is van rubber en veroudert, waardoor het gaat lekken.
JW01 (vanaf een Appel) zei:Edit: Heb gemaild. Nee heb ik, ja kan ik krijgen.![]()
Rob0032 zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:Edit: Heb gemaild. Nee heb ik, ja kan ik krijgen.![]()
Het is net als een SOA.
Ben benieuwd overigens. Anders niet op Marktplaats of eBay?
Rob0032 zei:32.500 euro voor die Saab?!![]()
Saf zei:Rob0032 zei:32.500 euro voor die Saab?!![]()
Ach afgezet tegen de hoeveelheid geld die binnenkort in de eurozone gepompt gaat worden valt die prijs wel mee![]()
Moderator
Dat klopt wel ja! Reken wel dat je ergens een setje origineel staal + banden vandaan moet toveren.Velgen staan niet echt...maar die kun je volgens mij voor veel geld (500 euro?)doorverkopen!
Barri zei:Dat klopt wel ja! Reken wel dat je ergens een setje origineel staal + banden vandaan moet toveren.Velgen staan niet echt...maar die kun je volgens mij voor veel geld (500 euro?)doorverkopen!
Stif zei:Die audi, die heeft echt een hele mooie kleur, ik had hem ook maar dan op het vorige model. (kom ik verdorie niet op de naam van die kleur..)
Oke hij is wat te duur, en te zwaar, maar die foto waar al die rekeningen,pre gaikplaten, boekjes en groenekaarten op staan, vind ik al heerlijk genoeg, hulde aan die mensen die dát bewaren.