Het vreemde-advertentie-topic

Alweer

2454433571_253b101064.jpg

Pagina's

ondredelen bij oplichters sx cordoba

deze auto is te koop bij een garage in overschie ok cars rotterdam
hij is stuk en is alleen goed voor onderdelen dus koop het voertuig niet voor 1450 euro.
ik heb een golf4 gekocht bij ok en is stuk aan alle kanten.
sx cordoba

Zo kun je ook een bedrijf afzeiken

Wie wil er een Oppel kopen?
sarcastic.png

HIER BIJ BIEDT IK MIJN OPPEL ASTRA STATION AAN
GEHEEL IN NETTE EN GOEDE STAAT ,,,,,,APK TOT,21,,OKT,,2009
ZEER LUX MET BESTUURDERS AIRBAC
ELECTRISCHE RAMMEN EN SPIEGELS
VERWARMING IN DE SPIEGELS
ALUMINIUMEN FELGEN,,,, MET GOEDE BANDEN
MISTLAMPEN IN DE VOOR GRIL
BUMPERS GEHEEL OP KLEUR
3,E REMLICHT
BESTUURDERS STOEL GEHEEL VERSTELBAAR OOK OP DE HOOGTEN
STUUR EN REM BEKRACHTIGING
SCHUF KANTEL DAK
RADIO,,, CD,,SPELER ,, MET BOXEN VOOR EN ACHTER
TREKHAAK ,,, ET NUMMER PLAAT
DAK,RILS
OUTO VERKEERDT GEHEEL IN ZEER NETE STAAT ZONDER ROEST OF PLEKJES
PLUS EEN SET NIEUWE ACHTER SCHOKBREKERS
meeneem prijs a 800 ero inverb andren outo

:confused:
te koop

een vidoeband van westenwind ik heb alleen 2 deel niet deel 1 heb ik wil deel 3 ik heb ook en deel4 heb ik ook het liefste in een keer weg samen voor 20,00 euro kan zu ook per stuks kopen dan korst zijn 5,00 euro per stuks

:LOL:
een goede tehuis gezocht

voor een zwart katter hij heet timon hij is 2 jaar oud hij kan heel erg goede met kinderen opschiten en hij kan goed met 1 rustig hond omgaan hij is heel erg lief en erg rustig er zitten reismandje kattebakker voerbakje drinbak en kattevulling en kattevoer wij hopen ons kat een goede huis vinden

Timon de zwart katter, kan goed op kinderen schijten:confused:.

Zal wel komen door de kattevulling die bij de kattebakker weg komt...

Watte?:confused:

overclockers op gu let de Promereteia cpu ys cooling - 41 c zie voor meer info op www.frozencpu.com of bel mu eve tusen 16uur 19uur zaterdag en zondag niet belle tel 033-8880881

* High Performance Cooling System to achieve sub-zero temperatures!
* Removes up to 200 Watts to achieve temperatures ranging from -35 to -65°C! met dit ding kun je makelek 250 ghz of zels nog meer overclocke . met water cooling mu schien 40 of 50 mhz, ys is de limit alls je egt wat verschil wild zien. neiuw warde van dit ding is 899.99 euro ik doe hem weg om dat ik ge trouwe. onderdeele voor bepade socket amd of intel zyn tu bestele by fabriek www.frozencpu.com net alls software valt ook daar tu kryge. het hoogste wat ik hep gu haalt met dit ding is 720ghz.

Wie heeft er nog een vrak staan?:LOL:

gatis vrak gezogt hij hoevt aleen schaden te hebben

ik met mijn opa wel een auto mooi marken mark niet uit van welk merk lievst een oldtijmer hij mag geen geld kosten en je mag nog geen onder delen als ik pas de auto heb

goedjes m.p

:)
hele moje auto te koop de merk is tojota, de kleur is wit hij is heel grot en mooi. je ken er mee op vakansie want er sit veel laadruimte in. hij heft 4 wielen

Contactadvertentie uit 'flefoland'.

ik j man ben op zoek naar alles als je maar n cam heb ik ook duz
kom maar op mijn msn tot znell xx ree uit flefoland

Weg in verband met beindiging van de hoddy

hier bij zet ik mijn hoddy te koop om dat ik er geen tyd meer voor hep ik hep der altijd veel plesier me gehad en ja er zit heel veel onder deelen bij als je intressen hept moet je maar ff kommen kijken of vraagen naar meer foto's je krijcht van mij ook nog al mij kleeding me shimmano schoenen en mijn pro helm hhet zijn twee fiets framen en de eene was de bedoeling dat die nog een nieuwe kleur zou moeten krijchen maar dat komt er elke keer niet van het is zekker doe moeite waard ik wil voor dit alles 200 euro voor hebben maar bij intersse kun je altijd mailen en met mij de over de prijs praaten

mvg camiel

He, een good old vertaalmachineadvertentie:

Nokia N93 opengemaakt 3G Wifi 2 parlementslid Fototoestellen

De beschrijving
U biedt op een Zwarte Nokia N93 in gebruikte voorwaarde. Ik zou het als 8.5/10 met sommige gebruikelijke dracht, maar niets majoor schatten. Het pakket komt met doos, handboek, softwarecd, laadapparaat, koptelefoon, telefoon en batterij en extra 2gb minisd herinnering kaart. De telefoon is in 100% geweldige arbeidsvoorwaarde. U kan de telefoon onmiddellijk gebruiken eens u een geactiveerde SIM kaart hebt.
Dit is een geweldige 3G telefoon met fabelachtige functie inclusief HTML grasduinen, fototoestel, de MP3 speler, Bluetooth, Wifi infrarode gesteunde en veel meer!

Wie wil een speedboot ruilen tegen een scooter?:LOL: Ook de rest is nogal dubieus:

ik hed nog un nieuw scooter staan met 550 km op de klok bekijkt de foto maar !!!
scooter kom uit jaar 2008 !!
hij is 100%goed ik hed er un paar vn die
scooter op gekocht dit is de laats die ik hed staan
ik vraag er 800 euro voor! nieuw kost ze 1300 euro
hij moet weg hij staat me in de weg!!!!
of kom met un goed bod!!!

of ruilen tegen speedboot of zo !!

kom niet met zo kut bod aan !!
de scooter gaat niet lager dan 550 euro weg

https://link.marktplaats.nl/246118046

Nee, echt?

een zeer nette BMW 735ia E32
de motor is nog goed en de motorolie is helder.ik heb nog nooit olie bij moeten vullen

*ik ben de derde eigenaar.de eerste eigenaar heeft de BMW nieuw gekocht.daarna is de automaat kapot gegaan en heeft een handelaar em gekocht maar alleen gestald en van hem heb ik de auto gekocht.de BMW is dealer onderhouden tot 2003 met boekjes.ik heb zelf ook nog olie ververst en bougies vervangen

haai ik heb een ipone 3g te koop hij is wel gebruiktt duss zitten er wel gebruikerss krasjes op:) Ik heb hem zelff op straat gekochtt dus heb ik ook geen oplader :-( maarjahh gelukkig zijn die maar een tientje:p ik heb hem wel zelf gebruikt enn de telefoon werkt nog perfect ik vindt het een kut ding want ik kan niet smsen met tutchscreen :p misschien jij well doe een leuk bodd enn misschien ben jij dan in het bezit van een iphone

gevonden in iemand zijn hand zeker?

Ik heb bij wel meer advertenties het idee dat de verkoper niet eerlijk aan de aangeboden waar is gekomen. Laatst iemand die een scooter zonder framenummer aanbood die hij 'in het bos had gevonden', daarom ook geen papieren.o_O

D. Elzinga zei:
Nee, echt?

een zeer nette BMW 735ia E32
de motor is nog goed en de motorolie is helder.ik heb nog nooit olie bij moeten vullen

*ik ben de derde eigenaar.de eerste eigenaar heeft de BMW nieuw gekocht.daarna is de automaat kapot gegaan en heeft een handelaar em gekocht maar alleen gestald en van hem heb ik de auto gekocht.de BMW is dealer onderhouden tot 2003 met boekjes.ik heb zelf ook nog olie ververst en bougies vervangen

:)

o_O

Aangeboden: Perfecte Buzzer
Prijs: Bieden
Beschrijving: Type Acyclon AP1300 RIC 17 (Nationaal 3 KPN) met gratis een abbonement. Je eigen 06-nummer voor de buzzer, zit aan de achterkant van de Acyclon.
Perfect als reserve tool, in nood, en natuurlijk voor de mensen die zo anoniem mogelijk willen zijn zoals maffiaoses.

https://link.marktplaats.nl/252168002

Hallejezus...

hoi ik heb een golf 2 gti 16V te koop apk is tot juni dit jaar! de reden dat ik hem te koop zet is te veel km,s rijden ik rij 1300 km pr week dus ik ga over op diesel ik zit er iedere dag mee op de snelweg ik rij 780 km op volle tank dus reken maar uit hoeveel hij dan verbruikt dan rij ik ieder dag tusse de 100 en 140 de auto is matzwart er zitte helderen knipperlichten in helderen koplampen remus uitlaat fire on ice intrieur is niet verlaagd ofzo bij de voorge eigenaar heeft hij een chiptunning gehad hij heefd standaart 143 pk ik wete nie wat hij nu heeft ik heb al verschilende golf 3 vr6 naast mij gehad ik heb gehad da ik sneller was maar ik heb ook gehad da ik net zo snel in zn 1e en 2e versneling was en 3e kwamen ze mijn egt ma heel klein beetje voorbij is nie slecht voor een 1.8i 16v tege een 2.8 2.9 vr6geloof je het niet proefrit mag gemaakt worden

WAT IS ER VERVANGEN
distrebutieriem + spanrol
v-snaar
olie+olie filter
bougies+bougies kabels+router+verdeelkap
remblokken
kofferklep is een gecleande opgezet

WAT MOET ER AAN GEDAAN WORDEN
versnelingsbak achteruit is niet goed meer maar je krijgt er een nieuwe versnelingsbak bij
linksachter schokbreker
alarm moet stekertje aan gesoldeert worden dn doet hij het weer dan kan je hem starte enz op afstand
nieuwe bande ik heb er nu ouwe standaart velge onderliggen heb velge eronder uitgehaald het is een snelle wagen hij weegt maar 920 kilo mij maat heeft pas heel de onderkant laten bitaken voor het roeste duss daar hoef je de eerste paar jaar niet mee rnaar om te kijke auto heeft geen roest onder nergens nie intresse doe een goed bod en het monstertje is van jou !! gr richard 0633891303 500 vraag prys

ik wete nie wat hij nu heeft ik heb al verschilende golf 3 vr6 naast mij gehad ik heb gehad da ik sneller was maar ik heb ook gehad da ik net zo snel in zn 1e en 2e versneling was en 3e kwamen ze mijn egt ma heel klein beetje voorbij
:):):)

dat is heel mooi velgen met banden
alleen de velg zonder band is heelas beschadig
met banden samen
kijk naar mijn anderen anvertenties
of kan 20 euro per stuk met banden

Marktplaats

[size=large]ligier nova donker blouw[/size]

voor kaant op bouwen is een schaden kar ik hep voor supfram neuw ge kogt en balek in elkaar zeten dus moter heeft 3000 km ge loopen en is ook neuw voor raam veer vagen en voor pupen en moter kap hep ik er wel bij met schuur valt te maaken moter kaap donker blouw van kluur en eefen geen foto van ook heer hep ik geen zin meer in om af te maken weg is peg prijs is vast 1000 euro mider bieden heeft geen zin teun deventer

https://link.marktplaats.nl/254060050

D. Elzinga zei:
[size=large]ligier nova donker blouw[/size]

voor kaant op bouwen is een schaden kar ik hep voor supfram neuw ge kogt en balek in elkaar zeten dus moter heeft 3000 km ge loopen en is ook neuw voor raam veer vagen en voor pupen en moter kap hep ik er wel bij met schuur valt te maaken moter kaap donker blouw van kluur en eefen geen foto van ook heer hep ik geen zin meer in om af te maken weg is peg prijs is vast 1000 euro mider bieden heeft geen zin teun deventer

https://link.marktplaats.nl/254060050

Niet te begrijpen o_O

Prijs: 1.000 euro
"1000 euro mider bieden heeft geen zin"

Dan is ie gratis :rolleyes:

He, daar zijn de marktplaatsforumdeskundigen weer!:LOL:

Iemand vraagt:

Hyundai Excel 1.3 GS uit 1997. Is dat wat?

Wat zijn de sterke en zwakke punten van deze auto?

Antwoord:

ligt eraan wat je ervoor moet betalen kijk 100 euro met een vol jaar apk kan nog maar moet je meer afrekenen dan laten staan

https://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/?id=12767386;referer=gaspedaal

Opmerkingen: Getint glas, Hoofdsteunen achter. Linksachterschade.

Volgens mij zit er voor ook nog een barstje!

Ik heb een gestolen Polo gevondenlink

2000 euro is veel te weinig en bovendien zijn de kentekens onherkenbaar gemaakt (kopieauto)

Maar wat doe je eraan? Niks dus.

Als je dit zou melden bij AutoScout, dan zal de verkoper ergens anders wel een dom slachtoffer vinden.

Ik zie het probleem niet.
Volgens carbase is de inkoopwaarde van zo`n polo 2900 euro.
Kentekens onleesbaar maken heeft ook andere redenen.

Knap om zo weinig informatie te geven en toch zoveel spelfouten te maken:https://link.marktplaats.nl/250829690

met 10 maden a.p.k... en heele moj e auto

''Gebrijkt'' https://link.marktplaats.nl/256829247

hallo hier bied ik mijn brommer beta aan
het is een rood brommer hij rijdt stansdaart 45m/p
hij is niet vaak gebrijkt het is een mooje brommer
en hij doet het goed

Doe een bot!https://link.marktplaats.nl/255994567

Ik bied een mooie recesfiets aan.
Met echt leren zadel.
Hij ziet er zo goed als nieuw uit.
Aleen is wel tweedehans.
Een goed bot en hij is voor u
.

Rayban zei:
Kentekens onleesbaar maken heeft ook andere redenen.

Welke redenen dan eigenlijk? Ik vraag me het namelijk altijd af. Zeker als je een auto te koop zet krijg ik alleen maar argwaan dat de eigenaar iets te verbergen heeft. Wat kan er nou gebeuren als iemand online een kenteken ziet? Op de opebare weg ziet toch iedereen je kenteken?

https://link.marktplaats.nl/256072679:
hallo

ik hep een Malossi Aprilia SR 70cc Ditech ligen

heef denk ik zo 120 km de op ge zeten maar gin voor mijn te snell

de moet aleen een Polini - Injectie veerset

of een Malossi ECU bij ge kogt woden

gr dennis

https://link.marktplaats.nl/256754913:
ik hep een dj met kenteken en de andere drie zonderer kenteken heele maal uit elkaar maar als je onderdele nog hep bel ge rust hep zat onderdele dus kom kijken en doe een bod als 350 en het is van jou lig zeeker voor veel geld groeten hans

https://link.marktplaats.nl/256815781:
hoi ik hep nog wat spulen van oude en nieuwe type sip en klijne spulen runer en nog een cita velg met goeije band enz ik doe ales weg perstuk of ales in een keer gr stefan

Mooie 406 coupe pack uitvoering zeer compleet met 13 maanden keuring.
een echte v6 3 liter met een mooi geluid 210 pk
leren bekleding zwart
elctr spiegels
elctr ramen
elctr stoelen + stoel verwarming
elctr veren instelbaar
crusecontrole
sportvelgen ook nog de orginele aanwezig
climaatcontrole
xenos verlichting
trekhaak (afneembaar)
automaat
automatische ruitenwissers
start onderbreker
centrale vergrendeling
airbags
dimmende binnenspiegel

Kan iemand mij vertellen hoe ik die link korter krijg?

Link!

@ quick: net boven de foto's: Link plakken in uw website, chat- of e-mailbericht (met daarna een wit balkje met de goede link!)

Sommige mensen waren ziek tijdens het hoofdstuk "grammatica"..... en natuurlijk is 85% van de Nederlanders heden ten dage dyslectisch :rolleyes:

Nee, ik heb geleerd om hebt te schrijven. :p De aanbieder moet denk ik ook op zoek naar een nieuw toetsenbord, geloof dat de Caps Lock kapot is.

Terug
Bovenaan