Het vreemde-advertentie-topic

Een 25 voor een Chinees: "Hond bij?"

2n19f7l.jpg

(sorry, ik kon deze flauwe grap niet laten...)

D. Elzinga zei:
niuew kopling set .nieuw ditsubishi rim.4 gode banden.9 mand APK. gien schadeh. net grote bourt gehad .De auto kellar voor rijden. met RCO

Als ik dit lees hoor ik in mijn hoofd gewoon zo'n buitenlands accentje:)

Nog niet gezien op de scoop? Nieuwe joint venture tussen Daihatsjoe (gezondheid!) en Mitsubishi, het nieuwste model is net uit, de Ditsubishi Rim.4

Goedkoop autootje, 400 cc, met 9" bandjes en mandjes om kippen in mee te nemen, handig toch en best een pittig ding! Nog geen APK, hoeft pas na drie jaar, geen airbags, past niet in het budget, maar wel handige netten die bij een aanrijding de lichamelijke schade wat beperken. De vering is wel wat straf, vandaar af en toe oprispingen (van de bestuurder!) tijdens het rijden, maar ach, dat vergeef je zo'n ding. En last but not least, komt met de nieuwe RadioControleOutput, beetje trendy back to the fifties, gewoon weer een draaiknopje voor het geluid ipv al die modernistische druktoetsen.

Hier is vermoedelijk weer een Afrikaan die Babelfish oid heeft gebruikt:) Check ook z'n andere advertenties:LOL:

Algemeen 2G netwerk GSM 900/1800/1900 Aangekondigd 2009, Augustus Status Spoedig komst. Exp. versie 2009, 4Q Grootte Afmetingen 108.5 x 48.6 x 13.2 mm, 62.3 CC Gewicht 90 g Vertoning Type Weerstand biedende touchscreen TFT, 262K kleuren Grootte 240 x 320 pixel, 2.4 duim - De erkenning van het handschrift Geluid Waakzame types Trilling; Downloadbare polyphonic, MP3 ringtones Speakerphone Ja
- 3.5 mm audiohefboom Geheugen Phonebook 1000 ingangen, Photocall De verslagen van de vraag gedraaide 20, ontvangen 20, 20 misten vraag Intern 13 MB De groef van de kaart microSD (TransFlash), tot 4GB, 1GB inbegrepen kaart Gegevens GPRS Klasse 32 HSCSD Ja RAND Klasse 32 3G Nr WLAN Nr Bluetooth Ja, v2.0 met A2DP Infrarode haven Nr USB Ja, v2.0 microUSB Camera Primair 2 parlementslid, 1600 x 1200 pixel Video Ja, QCIF@10fps Secundair Nr Eigenschappen Overseinen SMS, MMS, E-mail, IM Browser WAP 2.0/xHTML Radio De stereo radio van de FM met RDS Spelen 2 + Downloadbaar Kleuren De Witte, GrafietZwarte van de parel GPS Nr Java Ja, MIDP 2.1 - Speler MP3/AAC/eAAC - Het memorandum van de stem - Organisator Batterij Standaard batterij, Li-Ion 1020 mAh (bl-5C) Reserve Tot 350 h De tijd van de bespreking Tot 7 h Het spel van de muziek Tot 11 h
Gloednieuw. Verzegeld in originele dozen. 24 maand… alle toebehoren inbegrepen… 10 eenheden voor verkoop.

https://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_detail.detail?p_spr_id=210921088&p_type_lijst=RL&o_id=5324869

Niet zozeer vreemd, maar wat behelst een autogarage om een auto 10 jaar lang niet te verkopen!

Deze overjarig model Ibiza moet zijn eerste eigenaar nog ontmoeten. Auto is nog nieuw en heeft nog geen kenteken. Wordt geleverd met een nieuw kenteken en 6 maanden Bovaggarantie. Toenmalige nieuwprijs was 22.635,-!!

Typisch gevalletje van een te ver terug gedraaide km-teller..:)

Trouwens die Ibiza:

Wie zou zo`n ding kopen voor 12000 euro? Dat ding is 10 jaar oud. Alles van rubber zal vervangen moeten worden (misschien zit dat bij de prijs in)
Maar probeer zo`n ding eens te verkopen over drie jaar. Dan krijg je er 2500 euro voor als je mazzel hebt. Flinke afschrijving!
Voor een duizendje of 5 zou ik misschien nog wel te porren zijn, maar 12?

Hergebruik, lees de advertentie zou ik zeggen:

Beschrijving

een hele mooie 121 luxe uitvoering met elektrische ramen en airgas en cetraal deurs verrgrendeling en uiteraad zeer zuinig wegen inruil moet deze weg. en met 12 maanden apk en verder is de auto gewoon 1.2 benzine 16 v ,de beschrijving hierboven is van mijn andere auto geweest. dus geen diesel wel bj 1997 enn 121 model met 120000 km, weg is weg

D. Elzinga zei:
De taal is al weer net zo slecht als in z'n vorige advertentie(n)

In de advertentie is die 121 ook nogal veel: zowel diesel als benzine, bouwjaar 2000 of 1997... en het RDW verteld aan de hand van het kenteken dat ook dat laatste te optimistisch is, het moet 1995 zijn.

Iemand in geliquideerd zeker.. Zo worden auto's vaker verkocht hoor ;) Even stomen en klaar, weer een hoop geld bespaard..

Nav een artikel in Youngtimer Magazine over de Renault Espace, ben ik eens op zoek gegaan naar de oude Espace. Moeilijk te vinden, ik kwam wel een leuke advertentie tegen:

Renault was er vroeg bij met directe benzine-inspuiting:

BeschrijvingReanualt Espace GTS uit 1988. 5-versnellingen, Achterruitwisser, Elektrische ramen voor, voor handbediening schuifdak, achter elektrisch bedienbaar schuifdak met regen-sensor en een set winterbanden.
Stuurbekrachtiging, Trekhaak, direct ingespoten 4 cilinder 2.1 liter benzine motor.

5 zitplaatsen, waarvan de achterste stoelen geheel kunnen worden verwijdert. De Rijder/berijders stoelen zijn draaibaar.

Tjonge jonge, wie wil er nou een W124 in Taxi-kleur hebben. En die witte dan, zonder trekhaak, maar wel met chromen randjes, witte knippers en geen ster. Wat een hokken.

Taxikleur, ik moet eerlijk bekennen dat ik dat eigenlijk best leuk vind. Maar het zijn wel hokken idd. Verkopers hopen te profiteren van kopers die een MRB-vrije auto zoeken voor weinig geld.

Gijs VTEC zei:
DEZE MOETEN JULLIE LEZEN!!! WAT een gek is dit! Echt een hilarische advertentie.. :D

Goede verkoper..

Dit moet wel de beste advertentie ooit zijn. Denk dat er op dit topic een slotje kan, niks is meer gek na deze ad. Nogmaals WHAHAHAAHAHA

Die Scirocco-verkoper is idd. hilarisch, maar geef hem eens ongelijk gezien de Marktplaats-cultuur?
Men reageert of biedt wel, maar toont vervolgens geen reactie.
Ik had op mijn Peugeot Expert met defecte motor meer dan 1.000 reacties gehad, maar ik had slechts 1 klant die daadwerkelijk langskwam. Ookal was er in tussentijd 1200 euro geboden: ik heb de klant die contant 950 euro afrekende de auto meegegeven. Liever 950 euro's in de hand dan 1200 loze beloftes.

Leuke advertentie van die Scirocco, toch kan ik mij niet geheel aan de indruk onttrekken dat deze advertentie misschien ook wel zo is opgesteld om veel aandacht te krijgen. Ik denk dat deze Arjen zich beter niet zo druk maakt om reacties van mensen; da's heel slecht voor je bloeddruk.

958231-attention_whore2_super.jpg

:D

Terug
Bovenaan