Jorn
Startmotor
Goeie reden om een auto te verkopen
Opel Olympia 1953
Opel Olympia 1953
Moet weg !! Ik heb een helicopter gekocht, en heb ruimte nodig !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moet weg !! Ik heb een helicopter gekocht, en heb ruimte nodig !!
D. Elzinga zei:niuew kopling set .nieuw ditsubishi rim.4 gode banden.9 mand APK. gien schadeh. net grote bourt gehad .De auto kellar voor rijden. met RCO
Als ik dit lees hoor ik in mijn hoofd gewoon zo'n buitenlands accentje![]()
prima ding om een andere koets op te zetten.Jorn. zei:
D. Elzinga zei:En hier weer zoiets:A3 1.9 TDI ambition 160 pk s3 look ,ruilen mogelijk
S3 look? Een S3 ziet er toch niet zo uit!![]()
Beschrijving
een hele mooie 121 luxe uitvoering met elektrische ramen en airgas en cetraal deurs verrgrendeling en uiteraad zeer zuinig wegen inruil moet deze weg. en met 12 maanden apk en verder is de auto gewoon 1.2 benzine 16 v ,de beschrijving hierboven is van mijn andere auto geweest. dus geen diesel wel bj 1997 enn 121 model met 120000 km, weg is weg
D. Elzinga zei:De taal is al weer net zo slecht als in z'n vorige advertentie![]()
BeschrijvingReanualt Espace GTS uit 1988. 5-versnellingen, Achterruitwisser, Elektrische ramen voor, voor handbediening schuifdak, achter elektrisch bedienbaar schuifdak met regen-sensor en een set winterbanden.
Stuurbekrachtiging, Trekhaak, direct ingespoten 4 cilinder 2.1 liter benzine motor.
5 zitplaatsen, waarvan de achterste stoelen geheel kunnen worden verwijdert. De Rijder/berijders stoelen zijn draaibaar.
Gijs VTEC zei: