Gewoon Dirk
Wegverkenner
Het zal wel Fins zijn, waarom anders kan Zadelsnuiver het ontcijferen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Call? Als in bellen.Zadelsnuiver zei:Het enige wat ik écht niet kan ontcijferen is "hep cau". Misschien heeft hij "hep" dubbel geschreven en hoort het bij de vorige zin, maar wat betekent "cau" dan?
De auto heeft al deze maanden stil gestaan en heeft gediend als blokkade voor een uitrit. dus er is al die tijd niet mee gereden.
De uitrit is inmiddels afgesloten en daarom mag deze auto weg.
D. Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
De auto heeft al deze maanden stil gestaan en heeft gediend als blokkade voor een uitrit. dus er is al die tijd niet mee gereden.De uitrit is inmiddels afgesloten en daarom mag deze auto weg.
Daar koop je een auto voor?![]()
AUDI TT 275 PK 305 KM/U
QUARTTRO
Liefhebbersauto. deze auto verkeerd in zeer nette staat.
HOOGWAARDIG GETUNED
NERGENS OP BEZUINIGD
Zadelsnuiver zei:Misschien is de standaard topsnelheid begrensd?
Auto heeft van binnen geen uitstraling.
Nu 4 maanden later is er nog niemand die hem gekocht heeft.D Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...84ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
AUDI TT 275 PK 305 KM/U
QUARTTRO
Liefhebbersauto. deze auto verkeerd in zeer nette staat.
HOOGWAARDIG GETUNED
NERGENS OP BEZUINIGD
50 pk erbij en dan gaat je "Quarttro" dik 60 km/u harder dan standaard?
Durashift zei:^^^Ja, dat was mij bekend...
Onlogisch komt, denk ik, door de import.
MOOIER gaat het niet worden ... absoluut UNIEK
SCHUURVONDST ....... NL auto .. Dealer Broekhuis geleverd .. RUIKT nog en is gewoon nog .. Absoluut Schadevrij .. NOG helemaal NIEUW
GOUD eerlijke auto .. IEDER onderzoek .. en/of .. navraag toegestaan .. NL auto .. Ford Dealer Broekhuis geleverd .. WERKELIJK een aardigheid
BIJZONDER Leuk model ... FRAAIE Afwerking ... Prettig HANDZAAM
DESIGN INTERIEUR ... de COCKPIT ... de BEKLEDING ... zo ontzettend GAAF
EEN zeer AANGENAAM verblijf voorin ... VEEL RUIMTE
KLEINTJES worden GROOT .... VOLWASSEN Rijplezier ... ligt als een BLOK op de weg
SPORTIEVE ... 3Deurs uitvoering ... Groot voordeel van een 3 Deurs ... vergemakkelijkt het IN en UIT stappen
BETROUWBAAR ... ZUINIG ... NIET duur in de VASTE ... steeds weer Terugkomende kosten
COOL & SOUND uitvoering .. NET wat meer Opties o.a AIRCO .. AUDIO .. Electrisch verstelbare ramen en Spiegels .. CV met afstandsbediening .. ABS .. 4 AIRBAGS .. PDC achter .. enz.
PRACHTIGE Grijze stoffen Bekleding .. met een grijze design print
FRAAIE Grote HELDERE Koplampen ... met HOOGTE verstelling
HELDERE Achterlichten
HELDERE Knipperlichten
FRAAIE Kleur ... Moonlight Silver metallic .. met de Bumpers .. Spiegels .. en de Handgrepen .. OOK in Kleur
BLAUW Zonwerend Glas
FIJNE Comfortabele Stoelen ... Bestuurdersstoel met HOOGTE verstelling
ACHTERBANK is in gelijke delen Neerklapbaar .. en voorzien van ISOFIX
BAGAGERUIMTE met Afdek
FORD KA ... 1.2 Cool & Sound .. 3Deurs .. 51KW .. 70PK
Bj... 31 -- 03 -- 2012
APK... 18 -- 02 -- 2021
AANTOONBAAR en Gegarandeerd ... 1.968 Km gereden met NAP Tellerpas
U leest het goed hoor ..... NEGENTIEN HONDERD ACHT EN ZESTIG Kilometer
ATTENTIE ...... HUIS van de overleden eigenaresse .. wordt a.s week ontruimd .. Executeur gaat zoeken naar de Boekjes en de reserve Sleutel
STUURBEKRACHTIGING ... Sportief 3 Spaaks STUUR met HOOGTE verstelling
AIRCONDITIONING Brrrrrrrrrrrr
FULL AUDIO ... Radio met CD en MP3
TOERENTELLER ... HULPMIDDEL voor het BEHOUD van de motor ... en om Brandstof te Besparen
FRAAIE en LEUKE design detail zijn de MAT witte verfraaiingen ... o.a op het Stuur ... de Middencosole onder en boven ... de Handgrepen binnenzijde
ELECTRISCHE Ramen
ELECTRISCH verstelbare BUITENSPIEGELS
CENTRALE Deurvergrendeling met afstandsbediening
ALARM Klasse 1 ... Startblokkering
1 SLEUTEL
PANIEK Vergrendeling
ZONNEKLEPPEN ... Beide met Spiegels
BOORDCOMPUTER
ABS Remsysteem ... Anti Blokkeer Systeem
4 AIRBAGS ... voor en zij
4 HOOFDSTEUNEN ... met HOOGTE verstelling
4 GORDELS ... met Hoogte verstelling voor
MISTACHTERLICHT
3e REMLICHT
ACHTERRUITWISSER
SIERWIELDOPPEN
PDC .. Pakeersensoren achter
ALLES is gewoon NIEUW
Ik zoek een donor van een functionele auto voor onderhoud en gebruik. Deze aankondiging is bedoeld voor mensen die iets niet graag willen opgeven en ermee instemmen om het ergens anders te gebruiken. Thanks.
Super leuke auto, minder leuke vrouw.
De Fiat Seicento of vrij vertaald Fiat 600 heeft al 149.000km ervaring en heeft mij nooit in de steek gelaten, in tegenstelling tot mijn ex.
Er is mogelijkheid om de auto op te laden.
Moderator
De getoonde prijs is inclusief € 12.950 afleverkosten.
Ivanov zei:Was de eerste Landwind poging niet de Opel Fronterakloon die zo onveilig bleek dat ze negatieve sterren wilden geven?
D Elzinga zei:Ach ja, die Landwinds. Volgens mij staan er her en der nog een hoop ongekentekende exemplaren die al jaren geleden geproduceerd zijn. Ook deze Chinese poging was geen onverdeeld succes...
Durashift zei:D Elzinga zei:Ach ja, die Landwinds. Volgens mij staan er her en der nog een hoop ongekentekende exemplaren die al jaren geleden geproduceerd zijn. Ook deze Chinese poging was geen onverdeeld succes...
Klopt.. sommige ex. Daihatsu dealers zijn toen met Landwind begonnen destijds..
smart for two motor en bak zijn perfect
de auto is apk waardig !!!
D Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/cadillac/m1741565821-cadillac-sedan-de-ville-1975-groen.html?previousPage=vip
Uitstekende foto's, duidelijke beschrijving.