Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Valt nu inderdaad tegen. De naam is al zo 1992, maar zó 1992 hoeft voor mij nou ook weer niet.in 9 seconden naar 100 voor een sport modelleke, jaja, daarmee was je in 1992 echt nog wel een baasje.
En voor Cornelis is in 9 seconden naar 100 meer dan snel genoegMaar goed Cornelis Kit rijdt volgens mij een dezer dagen in de Prelude, we zullen weldra hopelijk wat meer te weten komen of er deze auto en vooral ook in welke hoedanigheid precies deze naar Europa komt.
Of tegen 30km/u een bocht nemen, terwijl hij het heeft over de uitstekende wegligging...Waarschijnlijk krijgen we vooral te horen dat hij achterin zittend zijn hoofd niet kwijt kan.
Of tegen 30km/u een bocht nemen, terwijl hij het heeft over de uitstekende wegligging...
Dat wist ik nietEen testauto hebben ze meestal een week, een dag als het een introductie is. De beelden zijn uiteraard niet precies het moment dat ze een samenvatting geven...
in duitland he, bij jullie zal er wel een fijne bpm straf bij op komen.50.000 euro valt inderdaad nog wel wat mee, blijft een leuke auto om te zien.
Inderdaad, dan zal het hier wel in de richting van 70, 80.000 euro gaan.in duitland he, bij jullie zal er wel een fijne bpm straf bij op komen.