Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De Avensis is inmiddels vervangen voor een BMW X2 sDrive 2.0. Tot op heden nog geen spijt van. Maar kijk met een fijn gevoel terug op de Toyota.Zelf heb ik een Corolla 2.0 Sports Tourer, m’n broer een 2.0 hatchback, m’n vader een 2018 Prius en m’n schoonvader een 2022 Yaris. Allemaal hybride, allemaal geen problemen.
Als ik me niet vergis is de CH-R in het begin geleverd met een B-merk startaccu. Die zijn inmiddels allemaal gesneuveld en vervangen voor een echte goeie accu: probleem opgelost.
De >2020 Yaris is geleverd met een te kleine accu. Heeft ome Toyota schijnbaar iets ondergedimensioneerd. Als je dan echt heel weinig reed dan kwam je stil te staan, mede door sluipverbruik van oa keyless entry. Inmiddels is er een nieuwe accu ontwikkeld met hetzelfde formaat maar een hogere capaciteit en zijn de problemen grotendeels opgelost.
Tot zo ver mijn ervaringen en de resultaten van mijn internetonderzoek. Dit topic is al vrij oud, misschien heb ik er overheen gelezen, maar is de Avensis inmiddels vervangen?