Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In NL ook niet zoveel. Ik deed wel eens 2l fles water meenemen , in de emmer en dan de spuit onder water. Dan krijg je geen geknoeiHet enige nadeel van de wasboxen hier is dat ik geen emmer met water kan vullen. Dus ik doe dat met de hoge drukspuit, met die techniek krijg ik dan zelf ook een bad![]()
Haha! Dat is zijn de voorbanden, achter heeft “325” bandbreedteHeerlijk die foto met ‘285’ op de band hahaha
In NL ook niet zoveel. Ik deed wel eens 2l fles water meenemen , in de emmer en dan de spuit onder water. Dan krijg je geen geknoei
Stond afgelopen week opt werk naast een iX3, maar dat is op breedte/hoogte serieus verschil, lengte maakt zo opt ook ‘iets’ minder.heb je met een maatje kleiner geen last van, kleine van 3 klimt er perfect zelf in
Hebben jullie toch de verkeerde keuze gemaakt
Heerlijk die foto met ‘285’ op de band hahaha
Haha! Dat is zijn de voorbanden, achter heeft “325” bandbreedte
Leuk todat je een nieuwe set moet kopen
Dat is een goed idee!
Stond afgelopen week opt werk naast een iX3, maar dat is op breedte/hoogte serieus verschil, lengte maakt zo opt ook ‘iets’ minder.
Die kleinste word rap zat groter. En straks als die pootjes langer worden mooi de beenruimte als de knieën nog niet de stoel om komen.
De G500 is dan voor mij een natte droom, jaartje of 5 oud dan heeft ie nog de V8 ipv 6 in lijn. Het liefst in het donker groen of blauwJa een x5/GLE is echt een serieuze maat groter. Een non-Phev komt er wel als dat financieel haalbaar is tzteen AMG is dan natuurlijk wel de natte droom..
ja klopt, serieuze maat, maar dat hebben die SUVs in dit segment allemaal wel volgens mij. X5 zal er niet ver vanaf zitten!Dat is Porsche gebied, die 325.
De zilverkleurige variant had ik eerlijk gezegd ook liever, maar het gross wordt in het zwart aangeboden. Een set OEM 22 inch AMG velgen in het zilvergrijs kosten al snel €5.000,- excl banden. Set banden inclusief montage dan ga je al snel naar de €7.000,-Best knap dat 22" zelfs nog bescheiden lijktZal wel niet leuk zijn bij vervangen idd. Zou zelf wel voor zilverkleurige velgen kiezen denk ik.
Ik zit op 315 achter. Scheelt idd niet veel meerja klopt, serieuze maat, maar dat hebben die SUVs in dit segment allemaal wel volgens mij. X5 zal er niet ver vanaf zitten.
Hier 315/70 R17 rondom op de Bronco en 285/45 R22 rondom op de Expedition. Dan zie je maar hoe serieus groot de wielen op de GLE zijn.ja klopt, serieuze maat, maar dat hebben die SUVs in dit segment allemaal wel volgens mij. X5 zal er niet ver vanaf zitten!
Dat zijn flinke units onder de Bronco, zijn dat van die offroad banden?Hier 315/70 R17 rondom op de Bronco en 285/45 R22 rondom op de Expedition. Dan zie je maar hoe serieus groot de wielen op de GLE zijn.
Ja, dan maar zwarte iddDe zilverkleurige variant had ik eerlijk gezegd ook liever, maar het gross wordt in het zwart aangeboden. Een set OEM 22 inch AMG velgen in het zilvergrijs kosten al snel €5.000,- excl banden. Set banden inclusief montage dan ga je al snel naar de €7.000,-
Deze set ziet er nog heel goed uit plus de banden zijn nog goed dus het lijkt mij iets te gortig om zoveel geld aan nieuwe sloffen uit te geven!![]()
Precies, velgen kan je makkelijk wisselen als je ze toch niks vindt uiteindelijk. Een optie toevoegen als massagestoelen wordt een stukje lastiger.Belangrijker was de kleur van de auto en de opties
Ik ben van de anti-zwarte-velgen-groepering. Maar net als jij heb ik ook zwarte velgen met een zilveren rand, en dat maakt voor mij een hoop goed. Dat brengt net wat contrast.Velgen maken wel de auto, het is tegenwoordig helaas veel zwart, als je nieuw koopt kun je het zelf kiezen maar tweedehands helaas niet. Dan wordt het afwegen wat belangrijker is. Velgen maken wel de auto maar of ik deze nou in het zwart of zilvergrijs heb maakt mij niet heel veel uit.
Vooralsnog bezorgd… als ik dan niet luister dan…Zei ze dat op een bezorgde of juist dreigende toon?
Het is een repro en inderdaad een witte staat denk ik beter. Ik wilde het originele stuur zelf restaureren, ik krijg echter het stuur niet los. Dus ik wil het door mijn garage laten doen, dan kan ik dit stuur monteren, matched enigszins met het zwarte dashboard en de hardtop. Dan kan ik mijzelf de tijd nemen om het originele te restaureren en dan uiteindelijk een keuze te maken. Het kan sowieso geen kwaad om twee sturen te hebbenIs het een origineel stuur of een repro? Het witte stuur vind ik wel stijlvol bij de auto, was het niet te restaureren?
Haha, je hebt luxe paarden en werk paarden, ik ben nog het laatste, dus voorlopig geen automatische inklapbare treeplankenTssst, bij een Maybach klappen die treeplanken gewoon in en uit om daarvoor een oplossing te bieden @trainings- euh kostuumbroek.![]()
Mijn Fordje heeft wel automatisch inklapbare treeplanken, valt ik dan meteen in de categorie luxe paarden?Haha, je hebt luxe paarden en werk paarden, ik ben nog het laatste, dus voorlopig geen automatische inklapbare treeplanken![]()
Ik denk 1:7 of 1:8.Ik zal eens bijhouden, wat het verbruik ongeveer is, want ik heb echt geen flauw idee!
Yes, luxe paard!Mijn Fordje heeft wel automatisch inklapbare treeplanken, valt ik dan meteen in de categorie luxe paarden?
Ik denk eerder 1 op 5Ik denk 1:7 of 1:8.
98 inderdaad, ik deed er lood vervanger bij, maar mijn garagist zei dat het helemaal niet nodig is…Wat tank je in de Bird, 98 toch?
En daar ging het mis met de Corvette toch? Gelukkig met deze niet.@Frits79 de veteranenstatus in Zwitserland is een speciale status die je kunt aanvragen tijdens de Zwitserse APK. Dit is een strengere keuring, hij moet dan origineel, onverbouwd zijn en in zeer goede staat. Dit geldt voor oldtimers vanaf 30 jaar oud.
Het voordeel is dat je dan pas na 6 jaar weer een apk nodig hebt (ipv 2 jaar) en een korting krijgt op de wegenbelasting. Ik betaal bijv. nu maar 30% van het volle tarief. Scheelt zo’n €1.000,- aan wegenbelasting per jaar.
De Corvette kreeg ik helemaal niet op kenteken! Dus niet eens een normale status.En daar ging het mis met de Corvette toch? Gelukkig met deze niet.
Nee er is geen windscherm voor de Bird beschikbaar volgens mij. Het is wel te doen, maar je moet niet te lang zijn denk ik. Als de wind wat fris is dan heb ik de zijramen vaak wel omhoog, dat scheelt dan wel veel.Heb je ook een windscherm bij de T-Bird? Of is het wel te doen zonder windscherm?