Jeff's Mercedes GLE53 AMG ‘21, Ford Thunderbird '57

Ja ik heb hem niet zo door de wasstraat gereden hè ;)

Handwas met een sopje met warm water. Gewoon lekker ouderwets!

Kap doe ik er morgen weer op, morgen nog mooi weer en zondag zeer waarschijnlijk niet. Kan prima een dagje zonder kap in de afgesloten garage staan ;)

- ik zou me NOOIT zo dicht tegen die freaking deur parkeren, het vak is meer dan breed genoeg om wat op te schuiven;

Er zit een betonnen muur achter die deur ;). Het is een brandschuifpui, die in het geval van brand de garage in compartimenten afsluit. In principe sta ik daar dus langs een betonnen muur. Ik heb nog genoeg ruimte aan die kant, ik heb een afspraak met de buurvrouw dat ik haar genoeg ruimte laat. Ze is oud en haar man tevens slecht te been, plus ze kan niet goed parkeren ;)

Seizoensopener bij Motorworld in Kemptthal, mix tussen nieuw en oud! Zal straks nog meer uploaden :)

IMG-4864.jpg

Jep heel erg gaaf! Begon om 9 uur in de ochtend al en je moet er vroeg bij zijn wil je een leuke plaats kunnen bemachtigen, ik was eigenlijk al te laat lol.

Staat mooi spul tussen. Goede mix tussen oud en nieuw. En wat auto's die je hier toch nauwelijks ziet. Mooie foto's ook. (y)

Meer dan mooie auto's en dan denk ik, zijn die wel allemaal origineel.....en wat doet het met je als je de C3 dan ziet staan, en vastlegt op de gevoelige plaat.

Staat mooi spul tussen. Goede mix tussen oud en nieuw. En wat auto's die je hier toch nauwelijks ziet. Mooie foto's ook. (y)
Ja leuk om te zien, ook wel veel modellen gezien die ik zelf ook nog niet eerder gezien had!

Meer dan mooie auto's en dan denk ik, zijn die wel allemaal origineel.....en wat doet het met je als je de C3 dan ziet staan, en vastlegt op de gevoelige plaat.
Het meeste is wel origineel, veel liefhebbers die toch wel de originele staat waarderen, hier en daar ook wel wat verbouwd dat mag ook wel.

De C3 blijft altijd mooi om te zien!

Deze week veel uren in de Benz doorgebracht, wat is het toch een fijne werkplek!

Geen giga ritten gemaakt, veel stedelijk verkeer, 3 dagen heen- en weer, locaties bezichtigd, hoog (zakelijk) bezoek met z’n 4en in de auto, veel complimenten en gewoon voorin en achterin een fijne auto.

Gemiddeld verbruik zit op 1 op 8, alleen lange ritten op de snelweg krijg ik hem naar de 1 op 10. Korte ritjes, even de kleine bij de opvang droppen zit ik op 1 op 4 a 1 op 5…! Ach, c’est la Vie!

Nog steeds heel blij mee!

IMG-4983.jpg

Deze kom je natuurlijk zelden tegen! Toch wel echt heel erg exotisch zo’n Lamborghini!

IMG-5179.jpg

De T-Bird, lijkt mij een ‘56, vanwege het reserve wiel. Patrijspoortjes ben ik wel een beetje jaloers op!

IMG-5180.jpg

C3 Corvette Pace Car, naast een model die ik niet herken?

IMG-5181.jpg

Pick-up trucks heb ik toch ook wel een zwak voor, ontzettend gaaf deze!

IMG-5182.jpg

Mijn eerste 1 op 18 auto als kleine jongen, en uiteraard in het rood!

IMG-5184.jpg

Een originele 356, zo zie je ze niet vaak!

IMG-5186.jpg

Stonden casual deze Ford GTs tussen, alsof het niks is!

IMG-5188.jpg

Bwoah lekker kleurtje op deze 911 (964?)

IMG-5187.jpg

Jaguar?

IMG-5198.jpg

Deze Benz, ook mooi, maar ken ik niet.

IMG-5189.jpg

Setje Alpinaaaas!

IMG-5165.jpg

Lamborghini Muira??

IMG-5167.jpg

E-Type in een ontzettend mooie kleur, doet de Cobra bijna verbleken!

IMG-5168.jpg

Camaro of een SS? Met een Fastback er naast.

IMG-5170.jpg

Deze kende ik niet, twee naast elkaar, coupé en cabrio.

IMG-5172.jpg

Deze Mustangs en Jags staan er vaak meerdere.

IMG-5173.jpg

Ford Pick-up, in een ontzettend mooie rode kleur.

IMG-5174.jpg

Wat is er beter dan een Viper? 2 Vipers!

IMG-5175.jpg

Eindbaas gespot!

IMG-5176.jpg
IMG-5177.jpg

Ook leuk dit, maar weinig verstand van!

IMG-5178.jpg

IMG-5181.jpg
Toch niet helemaal hetzelfde wel?

11a.jpeg

Edit: misschien hebben jullie toch wel gelijk, als je naar bepaalde details kijkt zijn ze hetzelfde. Alleen is de bovenstaande flink aangepast. Zonde eigenlijk, maar dat is natuurlijk aan de eigenaar!

Laatst bewerkt:
IMG-5181.jpg
Toch niet helemaal hetzelfde wel?

11a.jpeg

Edit: misschien hebben jullie toch wel gelijk, als je naar bepaalde details kijkt zijn ze hetzelfde. Alleen is de bovenstaande flink aangepast. Zonde eigenlijk, maar dat is natuurlijk aan de eigenaar!

Volgend Gemini:
1. De Tomaso Pantera GT5-S (Modified Widebody) — Center (Red)
The striking red sports car is a classic De Tomaso Pantera, specifically customized with a dramatic widebody kit, fixed rectangular headlights (replacing the factory pop-up units), a custom front bumper fascia, and an aggressive rear wing. The prominent fender flares and deep-dish wheels match the styling of the factory GT5 / GT5-S variants from the 1980s, though it includes personalized coachwork modifications.

2. Third-Generation Chevrolet Corvette (C3) — Left (Black)
The black sports car on the left is a Chevrolet Corvette C3, specifically from the late-production era (1978–1982). This can be identified by the large glass fastback rear window (introduced for the 1978 25th-anniversary model) and the late-style integrated front bumper and spoiler assembly.

3. 1960s Dodge Dart / Plymouth Valiant — Right (White/Silver)
Parked to the right of the Pantera is a vintage American coupe, specifically a mid-1960s Dodge Dart (roughly 1964–1966), notable for its boxy shoulder line, distinct pillarless hardtop design, and classic tan vinyl bench interior.
Weet niet waar de opmerking betreffende de koplampen van komt, maar in grote lijnen klopt het.

• Leuk
Waarderingen: JL86
Heb ff wat zitten graven en ik kom uit bij de zgn 'Jehle' DeTomaso Pantera. Nog nooit van gehoord, superexclusief en belachelijk veel pk's enzo.

Mooie vondst! Ik denk dat het precies die auto is. Beide staan op SG (Kanton St. Gallen) kentekens en hoe groot is de kans dat er twee bijna identieke in de buurt van elkaar rondt rijden!

De auto die ik zondag zag stond op gouden velgen. Op de foto’s van jouw linkje heeft ie ook goud. Ze hebben nog een paar kleine aanpassingen gedaan, zoals de dubbele “hood scoops” ipv enkele, en extra zwarte roosters bovenop de wielkasten, maar dat lijkt het enige verschil te zijn.

600 pk in zo’n auto is ook wel heel erg bruut !

Dat is niet per se zonde, er is vrij veel variatie op het thema Pantera. Dit is blijkbaar een Jehle Pantera, gemaakt door een Liechtensteinse tuner die de auto eigenzinnig op smaak bracht. Leuke spot sowieso!

• Leuk
Waarderingen: JL86
Terug
Bovenaan