Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
- ik zou me NOOIT zo dicht tegen die freaking deur parkeren, het vak is meer dan breed genoeg om wat op te schuiven;
Ik had nog zwart residu van de rubbers van de hardtop achterop zitten, dat wilde ik ook weg poetsen. Aangezien ik geen hoge drukspuit gebruik kan het prima zo.Je vouwdak had ik het over…
Ja leuk om te zien, ook wel veel modellen gezien die ik zelf ook nog niet eerder gezien had!Staat mooi spul tussen. Goede mix tussen oud en nieuw. En wat auto's die je hier toch nauwelijks ziet. Mooie foto's ook.![]()
Het meeste is wel origineel, veel liefhebbers die toch wel de originele staat waarderen, hier en daar ook wel wat verbouwd dat mag ook wel.Meer dan mooie auto's en dan denk ik, zijn die wel allemaal origineel.....en wat doet het met je als je de C3 dan ziet staan, en vastlegt op de gevoelige plaat.
Haha maakt niet uit! Veel moois gezien alleen het was zelfs in de ochtend al te warm. Ook veel klassieke motors, maar daar heb ik zelf wat minder mee. De landbouwvoertuigen waren dan wel weer gaaf.Je, was nog niet klaar, nog meer moois.
Lamborghini Urraco. Miura is nog véééll mooier!!Lamborghini Muira??
ik denk het niet maar begrijp je gedachte gang wel!Meer dan mooie plaatjes, is de rode een Pantera, wel iets gemodificeerd
Lamborghini Urraco. Miura is nog véééll mooier!!
De rode is inderdaad een DeTomaso Pantera (GT5?). Maar mooi is anders…Meer dan mooie plaatjes, is de rode een Pantera, wel iets gemodificeerd
Toch niet helemaal hetzelfde wel?![]()
![]()
Edit: misschien hebben jullie toch wel gelijk, als je naar bepaalde details kijkt zijn ze hetzelfde. Alleen is de bovenstaande flink aangepast. Zonde eigenlijk, maar dat is natuurlijk aan de eigenaar!
Weet niet waar de opmerking betreffende de koplampen van komt, maar in grote lijnen klopt het.1. De Tomaso Pantera GT5-S (Modified Widebody) — Center (Red)
The striking red sports car is a classic De Tomaso Pantera, specifically customized with a dramatic widebody kit, fixed rectangular headlights (replacing the factory pop-up units), a custom front bumper fascia, and an aggressive rear wing. The prominent fender flares and deep-dish wheels match the styling of the factory GT5 / GT5-S variants from the 1980s, though it includes personalized coachwork modifications.
2. Third-Generation Chevrolet Corvette (C3) — Left (Black)
The black sports car on the left is a Chevrolet Corvette C3, specifically from the late-production era (1978–1982). This can be identified by the large glass fastback rear window (introduced for the 1978 25th-anniversary model) and the late-style integrated front bumper and spoiler assembly.
3. 1960s Dodge Dart / Plymouth Valiant — Right (White/Silver)
Parked to the right of the Pantera is a vintage American coupe, specifically a mid-1960s Dodge Dart (roughly 1964–1966), notable for its boxy shoulder line, distinct pillarless hardtop design, and classic tan vinyl bench interior.
Deze Benz, ook mooi, maar ken ik niet.
![]()
En een prachtige verschijning! En niet alleen omdat hij rood isEen 300S Convertible (W188), kostbare wagen!
Heb ff wat zitten graven en ik kom uit bij de zgn 'Jehle' DeTomaso Pantera. Nog nooit van gehoord, superexclusief en belachelijk veel pk's enzo.3 Corvette Pace Car, naast een model die ik niet herken?
![]()
bettelbruennelicollection.com
Mooie vondst! Ik denk dat het precies die auto is. Beide staan op SG (Kanton St. Gallen) kentekens en hoe groot is de kans dat er twee bijna identieke in de buurt van elkaar rondt rijden!Heb ff wat zitten graven en ik kom uit bij de zgn 'Jehle' DeTomaso Pantera. Nog nooit van gehoord, superexclusief en belachelijk veel pk's enzo.
![]()
De Tomaso Pantera Jehle
Der Pantera war ein Sportwagen des italienischen Automobil Herstellers De Tomaso.bettelbruennelicollection.com
Edit: misschien hebben jullie toch wel gelijk, als je naar bepaalde details kijkt zijn ze hetzelfde. Alleen is de bovenstaande flink aangepast. Zonde eigenlijk, maar dat is natuurlijk aan de eigenaar!