Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

![]()
BMW 4-Serie Benzine [K-137-SH] | AutoTrack
Kies voor deze BMW uit 2021 met 59.079km. voor € 39.990. Gratis de autohistorie van deze BMW 4-Serie inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
![]()
BMW 4-serie Coupé 420i M-Sport High Executive | SAFETY / AUDIO MEDIA- PACK | HEAD UP | 360 CAMERA | 19
Foto's BMW 4-serie Coupé - 420i M-Sport High Executive | SAFETY / AUDIO MEDIA- PACK | HEAD UP | 360 CAMERA | 19www.autowereld.nl
De link opent niet op mijn telefoon, dus ik baseer het volgende alleen op de foto: Prachtig!Ik heb de link al aangepast.Deze BMW 3 serie heeft ook een mooie kleur:
| BCS Autobedrijf Boek - Arum
www.boschcarservicearum.nl
![]()
Hij zoekt dan ook nog niet echt iets.Maar wat wil/zoek je eigenlijk precies. Het lijkt een nogal wispelturige zoektocht![]()

De advertenties van potentiële opvolgers komen zomaar uit de lucht vallen, bedoel je?Hij zoekt dan ook nog niet echt iets.
Nee dat bedoel ik niet, maar het is blijkbaar te moeilijk voor je.De advertenties van potentiële opvolgers komen zomaar uit de lucht vallen, bedoel je?
Zo'n 2er coupé is een leuke opvolger voor de Mini. Maar zoals Elco al aangaf; niet dit exemplaar.Misschien dat ik het idee van een 4 of 5 deurs laat varen, maar wel een auto met een grotere kofferbak dan de Mini,, bij BMW is de keuze reuze.
Deze 2 serie coupe staat ook bij hetzelfde bedrijf te koop als de 3 serie:
Misschien dat ik het idee van een 4 of 5 deurs laat varen, maar wel een auto met een grotere kofferbak dan de Mini
![]()
BMW 1-Serie Benzine [GRZ-03-X] | AutoTrack
Kies voor deze BMW uit 2021 met 62.845km. voor € 35.900. Gratis de autohistorie van deze BMW 1-Serie inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
Je houdt alleen maar een spiegel voor je kop, maar nuttige bijdragen ho maar.Dat noemen ze ook wel zoeken. Niet je eigen incapibiliteit op anderen projecteren. Kijk eens in de spiegel
![]()
Op de gigantische deuren na, bij de Mini af en toe al lastig.Precies mijn punt om die 4-series te posten, alsnog veel praktischer dan de Mini![]()
Mwah, is dat echt een probleem? Zelf een Astra Coupe gehad en nooit echt last van gehad. Hangt natuurlijk wel ook af van waar/hoe je de auto meestal parkeert.Op de gigantische deuren na, bij de Mini af en toe al lastig.
Proefrit is ingepland, komende zaterdag ga ik een proefrit in de BMW maken.Prachtig! Ik zou een proefritje maken.
![]()
Hyundai i20 1.6 T-GDI 204 PK N-Performance 1e eigen | nieuwstaat uniek | Bose audio | dode hoek 2024 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
2024, Benzine, Handgeschakeld, Hatchback,www.autowereld.nl
![]()
Ford Puma 1.5 EcoBoost ST 200PK Gold Edition op viaBOVAG.nl
Ford Puma 1.5 EcoBoost ST 200PK Gold Edition nu voor 32.940,-. √ BOVAG garantie, merkgarantie of fabrieksgarantie √ Omruilgarantie √ All-in prijzen.www.viabovag.nl
![]()
Ford Focus Benzine uit 2020 | AutoTrack
Kies voor deze Ford uit 2020 met 20.993km. voor € 32.800. Gratis de autohistorie van deze Ford Focus inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
Tuurlijk, een 3-deurs is altijd lastiger parkeren. Maar bij mij weegt dat op tegen de nadelen (lees: auto's met minder mooi design). Daarom lijkt het me in TS zijn geval ook handig prioriteiten op een rijtje te zetten. Het springt van de hak op de tak...Mwah, is dat echt een probleem? Zelf een Astra Coupe gehad en nooit echt last van gehad. Hangt natuurlijk wel ook af van waar/hoe je de auto meestal parkeert.
Soms wel soms niet. In file parkeren niet, in mijn garage is het lastigerMwah, is dat echt een probleem? Zelf een Astra Coupe gehad en nooit echt last van gehad. Hangt natuurlijk wel ook af van waar/hoe je de auto meestal parkeert.
Niets is leuker dan lekker kijken naar auto's. Het kopen van een auto is niet altijd gebaseerd op logische keuzes en prioriteiten.Tuurlijk, een 3-deurs is altijd lastiger parkeren. Maar bij mij weegt dat op tegen de nadelen (lees: auto's met minder mooi design). Daarom lijkt het me in TS zijn geval ook handig prioriteiten op een rijtje te zetten. Het springt van de hak op de tak...
Veel plezier met de proefrit.Proefrit is ingepland, komende zaterdag ga ik een proefrit in de BMW maken.![]()

Mooie blauwe! Als het specifiek dat exemplaar van de 3-serie wordt zou ik er zelf nog even zwarte nieren inzetten.
![]()
BMW 4-Serie Benzine [K-731-XS] | AutoTrack
Kies voor deze BMW uit 2021 met 73.112km. voor € 38.945. Gratis de autohistorie van deze BMW 4-Serie inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
![]()
BMW 2-Serie Benzine [GJP-65-L] | AutoTrack
Kies voor deze BMW uit 2022 met 22.010km. voor € 39.950. Gratis de autohistorie van deze BMW 2-Serie inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
![]()
BMW 3-Serie Benzine [L-162-DH] | AutoTrack
Kies voor deze BMW uit 2021 met 34.284km. voor € 39.875. Gratis de autohistorie van deze BMW 3-Serie inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl