JFR
Asfaltkampioen
Begin dit jaar heb ik een topic geopend over om nog wat leuks te kopen, nu het nog kan.Een aantal auto's had ik in beeld: DS3, ford Fiesta ST of een Mini Cooper.DS3 heb ik lang naar gekeken, maar daar is, tenminste van de laatste bouwjaren ,niet echt veel keuzes met de opties die ik wou: Leren bekleding was daar onder andere 1 van, en sportstoelen. Ook nam ik serieus een automaat in overweging:ik heb 20 jaar alleen maar in handgeschakelde auto's gereden, eigen auto's, leenauto's en proefritten onder andere. De wens om een automaat te proberen werd steeds sterker, in oktober was het zover: een proefrit gemaakt in een Toyota Yaris hybrid, reed goed,, het automaat rijden beviel ook prima, maar deze auto viel eigenlijks niet onder het mom van nog wat leuks kopen, evenals de Opel Corsa die ik geprobeerd heb.
In November een proefrit gemaakt in een Mini Cooper S : wat reed dat gaaf!
Uitstekende automaat, dit was een Hammersmith uitvoering van 2020, deze heb ik echter niet gekocht.
Bij diezelfde dealer stond ook nog een andere mooie Cooper S, in de kleur British Racing Green, een speciale 60 years uitgave, dit is de auto die ik gekocht heb.
Ook erg luxe, met het volgende er onder andere er op of er in:
Head up display.
Vol lederen bekleding.
Stoelverwarming.
Climate control.
Elektrisch bedienbare glazen schuif kanteldak.
En nog veel meer.
Hier wat foto's van mijn nieuwe aanwinst:

In November een proefrit gemaakt in een Mini Cooper S : wat reed dat gaaf!
Bij diezelfde dealer stond ook nog een andere mooie Cooper S, in de kleur British Racing Green, een speciale 60 years uitgave, dit is de auto die ik gekocht heb.
Ook erg luxe, met het volgende er onder andere er op of er in:
Head up display.
Vol lederen bekleding.
Stoelverwarming.
Climate control.
Elektrisch bedienbare glazen schuif kanteldak.
En nog veel meer.
Hier wat foto's van mijn nieuwe aanwinst: