Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Optie 3 is een buurtgarage met maar 1 vestiging, optie 3 is even uitzoeken wat dat gaat kosten, het liefst zou ik een originele Mini voorruit erin willen met het Mini logo erin, zoals nu.Maar heeft optie 2 geen vestiging die past bij optie 3?
Kun je remote werken? Een ruit vervangen is max. 2-3 uur werk. Kun je dan niet gewoon wachten/werken bij Autototaalglas of Carglass? Zou toch zonde zijn om de ruit zelf te betalen, want dat is geen tientjes werk.Vanmiddag bij een schadeherstelbedrijf langs geweest, afspraak kon zo worden gemaakt, echter ging dit niet door omdat ik een leenauto nodig heb, en bij dat bedrijf krijg je alleen een leenauto als je echt schade hebt, en niet als er een ruit gerepareerd of vervangen moet worden.
Ik ga het nog een keer proberen bij een bedrijf in de stad waar ik werk, dan zou ik eventueel vanuit daar naar mijn werk kunnen lopen, en de auto later op de dag weer ophalen, en als dat niet gaat lukken dan maar zelf betalen en het laten doen bij de garage waar ik mijn auto in onderhoud heb.
Deze heeft mijn voorkeur ivm dat je dan een originele ruit.Optie 4: kijken wat er bij de Minidealer te regelen valt. Mijn ervaring is dat die je vaak wel tegemoet komen.
Goed geregeldHet is al geregeld: over 2 weken gaat mijn auto naar de Carglass in Bolsward, ik krijg een leenfiets mee om naar mijn werk te komen, en middags kan ik mijn auto weer ophalen.![]()