Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik begin er toch ook zo over te denken, de Mini rijdt geweldig, en de combinatie groen met zwart dak en bruin lederen bekleding verveeld nog steeds niet.Een nieuw model Mini gaat er waarschijnlijk niet komen, ik kan niet wennen aan dat minimalistische dashboard, geef mij het dashboard van mijn Mini dan maar, als de volgende weer een Mini wordt, dan een Clubman, maar een BMW 1 serie is de grootste kanshebber, al wil ik misschien ook nog eens een Audi A3 proberen.Heb je zo’n gave Mini, ga je proefrijden in een Kona…
Je moet kijken waar je echt vrolijk van wordt. En ik denk ook dat er weinig auto’s zijn waar je vrolijker wordt dan van je Mini. Over een paar jaar misschien een elektrische Mini.
Nee joh, eerst nog proefrijden in een C3 Aircross, Civic Type-R, Kia EV2, BMW M2, Yaris Cross, ID2 en de Huracan.Zou het dit jaar dan gebeuren?!
Jammer. Dat je vertrekt. Ik vond het altijd leuk om je avonturen te lezen.Dit topic mag verwijderd worden, ik hou het hier voor gezien, de groeten.
Moderator
Ik reageer eigenlijk nooit op je topic, maar lees graag mee! Dus ga niet weg, maar blijf lekker delen. Ik vind je zoektocht geweldig, al was je in de markt voor een Suzuki Alto of een afgekloven Daihatsu TeriosOkee, ik reageerde misschien wat te emotioneel, maar ik vind het nou ook wel leuk om wat andere auto's te proberen, daar ben ik misschien ook wel autoliefhebber voor.![]()
Inderdaad, ik ben blij dat mijn auto niet die irritante waarschuwing heeft als je bijvoorbeeld een paar km te hard rijdt, of, zoals ik in een proefrit in een Mercedes-Benz A-klasse heb ondervonden, een ruk aan het stuur krijgt als je iets te dicht bij de kant van de weg komt, gelukkig kun je het wel bij de meeste auto's uitschakelen.Ik blijf de Mini geweldig vinden. Lekker doorrijden wat mij betreft. Nieuwe auto's zijn niet per definitie beter tegenwoordig.
Met automaat?Ik heb inmiddels een auto op het oog waar ik serieus interesse in heb,en die misschien nog wel meer rijplezier biedt dan de Mini, en meer PK's.
Ik zeg nog even niks, even kijken of het wat wordt.![]()
Ja, het kan misschien ook nog een ander exemplaar worden, maar een leuke kleur wordt het sowieso, een 135 zou ook nog kunnen, even afwachten wat daar het verbruik is ten opzichte van een 128 TI.Ik heb inmiddels een zoekopdracht uitstaan met behulp van een autobedrijf, en iemand met kennis van BMW's.Met automaat?
Die systemen zijn met één druk op de knop uit te zetten bij een BMW. Zou mij daar niet te druk overmaken!Het mooist zou toch een auto, van zo rond 2021,22 of 23 zijn, auto's vanaf 2024 hebben het nu verplichte, irritante ISA systeem, BMW 128 TI zou toch het gaafst zijn.
Jouw Mini is inderdaad nog steeds een mooie tijdloze elegante auto.Nog niet, die 128 TI is inmiddels verkocht, maar ik heb die auto niet gekocht.
Inmiddels wel een zoekopdracht uitstaan bij een autobedrijf,een BMW 1 of een 3 serie, Mini Clubman zou ook nog kunnen, maar ik kreeg wel een beetje een spijt gevoel toen ik daar wegging, ik vind mijn huidige auto nog steeds erg mooi, maar ik ben ook op een leeftijd dat comfort een steeds grotere rol gaat spelen.
![]()
MINI Countryman Benzine [P-691-RZ] | AutoTrack
Kies voor deze MINI uit 2022 met 29.613 km. voor € 39.895. Gratis de autohistorie van deze MINI Countryman inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl