Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Waarom?Ik zou het liefst ook een benzineauto willen blijven rijden.
Voor verkoop is het een marketing/advertentiedingetje denk ik, maar je zou eens kunnen vragen. Ik weet niet of je al biedingen hebt gehad, maar anders kun je dat vergelijken met wat je nu krijgt.Tellerstand staat bijna op 94.000 km, de 100.000km komt steeds dichterbij,ik vraag me weleens af of ik voor de teller op 100.000 km springt iets anders zal kopen met minder km's op de teller, ik vraag me af of ik er veel minder voor de Mini krijg als de teller over de 100.000 km staat.
![]()
MINI John Cooper Works Benzine uit 2022 | AutoTrack
Kies voor deze MINI uit 2022 met 65.854 km. voor € 36.900. Gratis de autohistorie van deze MINI John Cooper Works inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
![]()
Ford Focus Benzine [K-264-VN] | AutoTrack
Kies voor deze Ford uit 2021 met 24.310 km. voor € 35.945. Gratis de autohistorie van deze Ford Focus inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
![]()
CUPRA Leon Benzine [JKN-08-P] | AutoTrack
Kies voor deze CUPRA uit 2023 met 50.345 km. voor € 38.750. Gratis de autohistorie van deze CUPRA Leon inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
![]()
MINI Mini Electric Elektriciteit [J-668-NP] | AutoTrack
Kies voor deze MINI uit 2020 met 38.032 km. voor € 15.945. Gratis de autohistorie van deze MINI Mini Electric inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
![]()
MINI John Cooper Works Benzine [HGV-58-P] | AutoTrack
Kies voor deze MINI uit 2020 met 59.377 km. voor € 29.995. Gratis de autohistorie van deze MINI John Cooper Works inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
Maar voor een EV ga je op den duur ook gewoon volle pond wegenbelasting betalen, dus wat voor voordeel heeft het dan nog?Ik zou eerst wel weer voor een Mini of BMW gaan, maar misschien is het ook wel leuk om voor een merk te gaan die ik nog niet in mijn bezit gehad heb.
Ik vrees dat rijden in een benzineauto op termijn erg duur gaat worden, vandaar dat ik nu ook naar elektrisch aan het kijken ben.
Er zijn ook Mini’s met een diesel te vinden, mijn vrouw heeft een Countryman met 150pk diesel, rijdt prima en rond de 1:20 bij veel snelwegverkeer.En ze zijn er zelfs als SD met nog wat meer pk’s.Ik zou eerst wel weer voor een Mini of BMW gaan, maar misschien is het ook wel leuk om voor een merk te gaan die ik nog niet in mijn bezit gehad heb.
Ik vrees dat rijden in een benzineauto op termijn erg duur gaat worden, vandaar dat ik nu ook naar elektrisch aan het kijken ben.
Dat is ook zo, maar zou het weleens willen ervaren, rijden met een EV, 5 jaar terug weleens een proefrit gemaakt in een Toyota Yaris Hybride, voordat ik de Mini kocht.Maar voor een EV ga je op den duur ook gewoon volle pond wegenbelasting betalen, dus wat voor voordeel heeft het dan nog?

Dat was inderdaad een 135,met 306 pk, maar met 265 pk in de 128 kom je ook niks tekort.Je had al in één proefgereden toch? Of was dat een 135? Standaard audio is een misser en geen acc maar als je daar niks omgeeft zou ik zeker ff kijken!
![]()
BMW 1-Serie 128ti - 39.950,- viaBOVAG.nl
BMW 1-Serie 128ti nu voor 39.950,-. √ Erkend BOVAG bedrijf √ Omruilgarantie √ All-in prijzenwww.viabovag.nl

Klopt, interieur is wel wat minimalistischer. Maar het onderstel is wel een stukje beter en dat is wel weer lekker. Neusje van de nieuwe vind ik ook fraaier.Op de nieuwe 1 serie is in het interieur anders behoorlijk bespaard, al die schermen moeten ook maar je ding zijn. Een 120 van het vorige type zijn schaars en vaak karig qua opties. Of je moet bij de buren winkelen maar JFR kijkt niet buiten Friesland haha.

Dat verbreedt mooi het perspectief. Leuk toch?Heb je zo’n gave Mini, ga je proefrijden in een Kona…
Met het oog op de toekomst is het naar mijn idee ook beter om voor een hybride of een elektrische auto te gaan, zo wil ik ook mijn steentje bijdragen.![]()