Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Bimmert zei:Gave bak zeg, gefeliciteerd. En veel fijne kilometers! (in het mooie Zeeland?)
Twix zei:Het handmatig schakelen van een automaat heb ik nooit zo begrepen. Alleen met het teken van een aanhanger kan het nuttig zijn.
Joop 5528328 zei:Hetzelfde als in elk ander topic van je dus.
Auto is nog niet binnen of de twijfel slaat al toe. Zonde! Waarom dan niet gewoon proefritten doen voor je een impulsieve aankoop doet?
Lexarno zei:Mijn zwager heeft een ST van 2017 dacht ik. Heb een keer meegereden, leuk ding hoor maar zo'n Mini is wel specialer vind ik. RWD, luxer (schuif dak, leder) en de motor maakt lekker knetter geluid. En een ST is alleen handgeschakeld. Ik zou wat meer experimenteren met het flipperen, dat kan net zo leuk zijn in mijn optiek.
Kristian zei:Zo'n hardcore Fiesta is vast leuk, maar als dagelijks pretpakket zou ik veel liever een Cooper S hebben. En die automaat is zo goed, daar kun je met de hand niet tegenop.
Plus het is een veel mooier en hoogwaardiger gebouwde auto met een veel betere zitpositie. Geen vergelijk dus.
afentoe zei:Twix zei:Het handmatig schakelen van een automaat heb ik nooit zo begrepen. Alleen met het teken van een aanhanger kan het nuttig zijn.
Als het onzinnig is moet je me het zeggen, oprecht, maar als kind van ouders die altijd handbak hebben gereden zie ik er in de heuvels nog wel wat in. Als ik met onze gehuurde camper wist dat er een steilere heuvel aankwam zette ik de bak altijd even op handmatig, zodat ik hem zo in de versnelling kon houden.
Nu woont JFR natuurlijk in een van de minst heuvelachtige streken van heel Europa, maar ik kan me voorstellen dat je met een wat sportievere auto die flippers leuk vindt voor de beleving bij een beetje doorrijden.
speedtouch zei:Het klinkt alsof je een prima keus hebt gedaan!![]()
JFR zei:Ik heb het nooit gedacht, heb de Mini nu een paar weken, maar ik mis het zelf schakelen totaal niet, ondanks dat ik 20 jaar lang tot oktober alleen maar in handgeschakelde auto's heb gereden, ik zou alleen nog een handbak willen als die superstrak schakelt.![]()
JFR zei:Nog wat rondgekeken op internet over de bekleding van de Mini, de Mini die ik heb heeft artificial leather, kunstleer dus, maar wel zo mooi dat het op echt leer lijkt.
The Car Guide zei:We like the lounge-style sport seats in Dark Maroon Nappa leather with green piping that matches the green pinstripe motif on the dash.
JFR zei:Ik ben benieuwd hoe het in een warme zomer zal gaan met leren bekleding.![]()
Joop 5528328 zei:Niet lullig bedoeld, maar wat heb jij in Godsnaam voor gesprekken met de verkoper gehad? Dit soort dingen kun je toch makkelijk aan bod laten komen bij de gesprekken rondom de aankoop? Net als het wel/geen automaat. Vraag de verkoper of je er mee mag rijden, vraag waar de stoelen van gemaakt zijn, wat voor garantie er op zit, etc. etc.

JFR zei:@Barri: Het gaat me niet om het kapotgaan, maar om dat leer erg warm kan zijn in de zomer.
Barri zei:Al is het olifantenleer of [size=x-large]rattenleer,[/size] de lederen bekleding in Mini's staat niet slecht bekend dus ook zomers gaat het echt niet ineens kapot. Zulke zorgen maakte je toch ook niet over de stoffen bekleding van de Rio...