JFR
Asfaltkampioen
MatthijsL zei:Zeker laten zitten, bij een barst kan vervangen altijd nog. Waar zit hij ergens op je ruit? Erg in je blikveld?
Het zit inderdaad voor de bestuurderskant, voor het stuur ongeveer zeg maar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MatthijsL zei:Zeker laten zitten, bij een barst kan vervangen altijd nog. Waar zit hij ergens op je ruit? Erg in je blikveld?
JFR zei:
Bofkont 350 zei:Wat een supergave mini!!![]()

Het kan inderdaad zomaar zijn dat dat stukje inderdaad nep is en er alleen echt leer zit op de zitvlakken. Dat is redelijk gebruikelijk. Over het algemeen is leer best duurzaam.Elco zei:Ik vraag mij af of dit leer ooit deel heeft uitgemaakt van een levend wezen. Op de foto's ziet het er nogal synthetisch uit en de beschadigingen zijn opvallend wit. Desondanks is het door een expert zeker wel onzichtbaar te repareren, mocht je dat willen.
Begrijp me niet verkeerd: vanuit humanitair en milieutechnisch oogpunt is kunstleer fantastisch.
JFR zei:Ik zit er wel aan te denken om stoelhoezen te kopen, om het leer mooi te houden, als het tenminste echt leer is.
Twix zei:JFR zei:Ik zit er wel aan te denken om stoelhoezen te kopen, om het leer mooi te houden, als het tenminste echt leer is.
Misschien toch maar doen?![]()
HIGHBRIT zei:Doe dan de neus met een transparante folie wrappen als je bang bent voor steenslag.
JFR zei:Is er iemand die ervaring heeft met carwrapping? ik zit er over na te denken, het lijkt mij gaaf om mijn Mini te laten carwrappen, ik zit dan te denken aan een matte kleur, maar een felgroene of gele kleur lijkt mij ook erg gaaf, ook heb ik al Mini's in general lee uitvoering gezien op het internet, inclusief 01 op de zijkant.
Voordeel van wrapping is dat de orginele lak beschermd wordt tegen steenslag en dergelijke, op deze website wel leuke dingen gezien:
https://www.wrapmyride.nu/wrapped/mini-cooper-s-met-mat-zwarte-accenten/
Moderator
Total Loss zei:Waarom die onrust? Ga gewoon lekker genieten van je auto!![]()
Helemaal mee eens, is bij ons ook!:TTwix zei:Een auto is onderhevig aan slijtage, dat hoort erbij.
R J G Ruiters zei:HIGHBRIT zei:Doe dan de neus met een transparante folie wrappen als je bang bent voor steenslag.
Inderdaad PPF erop en als je dat doet, kies dan voor folie met zelfherstellende eigenschappen.
JFR zei:Is er iemand die ervaring heeft met carwrapping? ik zit er over na te denken, het lijkt mij gaaf om mijn Mini te laten carwrappen, ik zit dan te denken aan een matte kleur, maar een felgroene of gele kleur lijkt mij ook erg gaaf, ook heb ik al Mini's in general lee uitvoering gezien op het internet, inclusief 01 op de zijkant.
Voordeel van wrapping is dat de orginele lak beschermd wordt tegen steenslag en dergelijke, op deze website wel leuke dingen gezien:
https://www.wrapmyride.nu/wrapped/mini-cooper-s-met-mat-zwarte-accenten/