Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
HIGHBRIT zei:Ik weet wel zeker dat de Mini leuker is.
haarr zei:Instap achter misschien maar voor niet. Hoe vaak heb je een minder valide persoon achterin?
haarr zei:Dat bedoel ik, je huidige auto is maar dan prima.
Jay DoubleYou zei:haarr zei:Dat bedoel ik, je huidige auto is maar dan prima.
Echte liefhebbers houden van afwisseling. Er is altijd wel iets leukers of iets beters te koop.![]()
JFR zei:Jay DoubleYou zei:haarr zei:Dat bedoel ik, je huidige auto is maar dan prima.
Echte liefhebbers houden van afwisseling. Er is altijd wel iets leukers of iets beters te koop.![]()
Als er toch iets te wensen overblijft: BMW 1 serie of een 2 serie coupe.Maar dat is pas over een jaar of wat.
Jay DoubleYou zei:haarr zei:Dat bedoel ik, je huidige auto is maar dan prima.
free image hosting

JFR zei:1 serie of 2 serie coupe is groot genoeg voor mij, ik heb bij die dealer ook even een 128 TI bekeken, dat zou ook wel een leuke toekomstige auto kunnen zijn.![]()
haarr zei:Zo, wat een bedrag. Heb je nog steeds een 4 cilinder.
JFR zei:haarr zei:Zo, wat een bedrag. Heb je nog steeds een 4 cilinder.
Ik weet niet hoe hard de afschrijving bij een 1 serie gaat, maar over een jaar of 4 of 5 is een 2dehands 128 TI ongetwijfeld een stuk goedkoper.![]()
speedtouch zei:die van jou heeft echt een neus van 'kijk mij eens' !
Moderator
Toch staan die op de laatste generatie niet zo leuk als op de eerdere generaties. Maar inderdaad wel een must voor een Mini.Total Loss zei:Wel nog even een setje van die mistlampen scoren zoals die zilveren ze ook heeft, staat altijd zo dik!![]()
JFR zei:Vorige week een leuk vergelijk tussen een elektrische Mini en een Mini Cooper S, de elektrische zal vast ook goed rijden, maar die is voor mij nog geen optie, range van 200 km, afgelopen week 595 km op een tank gereden met mijn Cooper S.
afentoe zei:JFR zei:Vorige week een leuk vergelijk tussen een elektrische Mini en een Mini Cooper S, de elektrische zal vast ook goed rijden, maar die is voor mij nog geen optie, range van 200 km, afgelopen week 595 km op een tank gereden met mijn Cooper S.
Ik vind het een uitstekende keus om de range van de elektrische juist beperkt te houden, daar kunnen best strategische redenen achter zitten. Zo blijft het gewicht enigszins binnen de perken, past goed bij de gedachte van de oorspronkelijke Mini. Hoe vaak rijden de meeste Minirijders nou helemaal meer dan 200km enkele reis?
Edit: neem mij niet kwalijk, ik zie pas na het typen dat ik op een oudere post reageer.![]()
JFR zei:afentoe zei:JFR zei:Vorige week een leuk vergelijk tussen een elektrische Mini en een Mini Cooper S, de elektrische zal vast ook goed rijden, maar die is voor mij nog geen optie, range van 200 km, afgelopen week 595 km op een tank gereden met mijn Cooper S.
Ik vind het een uitstekende keus om de range van de elektrische juist beperkt te houden, daar kunnen best strategische redenen achter zitten. Zo blijft het gewicht enigszins binnen de perken, past goed bij de gedachte van de oorspronkelijke Mini. Hoe vaak rijden de meeste Minirijders nou helemaal meer dan 200km enkele reis?
Edit: neem mij niet kwalijk, ik zie pas na het typen dat ik op een oudere post reageer.![]()
Is inderdaad ook zo, maar ik vind het ook wel mooi om 1 keer om de 2 of 3 weken ongeveer te tanken met een actieradius van tegen de 600 km.![]()
Twix zei:JFR zei:afentoe zei:JFR zei:Vorige week een leuk vergelijk tussen een elektrische Mini en een Mini Cooper S, de elektrische zal vast ook goed rijden, maar die is voor mij nog geen optie, range van 200 km, afgelopen week 595 km op een tank gereden met mijn Cooper S.
Is inderdaad ook zo, maar ik vind het ook wel mooi om 1 keer om de 2 of 3 weken ongeveer te tanken met een actieradius van tegen de 600 km.![]()
Met een elektrische MINI hoef je nooit meer te tanken... ideaal.
JFR zei:Twix zei:JFR zei:afentoe zei:JFR zei:Vorige week een leuk vergelijk tussen een elektrische Mini en een Mini Cooper S, de elektrische zal vast ook goed rijden, maar die is voor mij nog geen optie, range van 200 km, afgelopen week 595 km op een tank gereden met mijn Cooper S.
Maar een elektrische Mini moet weer uren aan de laadpaal, en als ik elk moment ergens naar toe moet, is een Mini met benzinemotor idealer.Ik geloof best dat een EV steeds beter wordt, maar ik hoop nog lang van een auto met ICE motor te genieten.
![]()
haarr zei:JFR zei:Twix zei:JFR zei:afentoe zei:JFR zei:Vorige week een leuk vergelijk tussen een elektrische Mini en een Mini Cooper S, de elektrische zal vast ook goed rijden, maar die is voor mij nog geen optie, range van 200 km, afgelopen week 595 km op een tank gereden met mijn Cooper S.
Maar een elektrische Mini moet weer uren aan de laadpaal, en als ik elk moment ergens naar toe moet, is een Mini met benzinemotor idealer.Ik geloof best dat een EV steeds beter wordt, maar ik hoop nog lang van een auto met ICE motor te genieten.
![]()
Dat heb ik al met de elektrische fiets. Actieradius is dik 200 km maar laden duurt uren en die tijd is de fiets niet te gebruiken. Extra accu is mij te duur.
Overigens vind ik het dagelijks opladen van 2 telefoons en een tablet ook wel irritant worden. Daar zou men toch iets op moeten vinden zodat opladen in 1 minuut klaar is.
Eigenlijk is dat al een tijdje dat je eigenlijk geen handbak meer nodig hebt. De Aisin-Warner in mijn vorige Insignia uit 2009 deed eigenlijk precies wat je zou willen. Schakelde perfect, ook na 357.000 km.Barri zei:Handbak tijdperk is geweest hoor. De automaten zijn tegenwoordig zo goed dat je niet meer terug wil naar een handbak.
Mechanix zei:Heb een leuke handgeschakelde Fiesta die ik best wil ruilen tegen je Mini.![]()