Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
JFR zei:Ik rij nu een maand in een auto met automaat, gisteren in de auto van mijn moeder gereden, handgeschakeld, ik vergat bijna dat ik een koppeling moest indrukken, ook een keer afgeslagen, zo snel went een automaat.![]()
JFR zei:Ik rij nu een maand in een auto met automaat, gisteren in de auto van mijn moeder gereden, handgeschakeld, ik vergat bijna dat ik een koppeling moest indrukken, ook een keer afgeslagen, zo snel went een automaat.![]()
R W xxx zei:JFR zei:Ik rij nu een maand in een auto met automaat, gisteren in de auto van mijn moeder gereden, handgeschakeld, ik vergat bijna dat ik een koppeling moest indrukken, ook een keer afgeslagen, zo snel went een automaat.![]()
Echt waar? Eigenlijk nooit last van gehad en die intervallen zijn wel wat groter.
Ik eigenlijk ook nooit, geen moment gehad dat ik de koppeling vergat in de auto van mijn vrouw. Nu beiden auto's weer met een handbal, dan valt wel op hoe zwaar de koppeling van een Mini gaat.R W xxx zei:JFR zei:Ik rij nu een maand in een auto met automaat, gisteren in de auto van mijn moeder gereden, handgeschakeld, ik vergat bijna dat ik een koppeling moest indrukken, ook een keer afgeslagen, zo snel went een automaat.![]()
Echt waar? Eigenlijk nooit last van gehad en die intervallen zijn wel wat groter.
Elco zei:De versnellingsbak telkens van N naar D en terug schakelen levert juist in de transmissie onnodige slijtage op.

JFR zei:De auto schijnt door tuning ook wat zuiniger te worden, al is dat misschien niet al te veel.
JFR zei:Wat ik jammer vind is dat Mini op termijn wil stoppen met leren bekleding omdat dat niet duurzaam zou zijn, als ze dan vegan leer of iets dergelijks willen gaan gebruiken heb ik net zo liever stoffen bekleding.
Twix zei:JFR zei:Wat ik jammer vind is dat Mini op termijn wil stoppen met leren bekleding omdat dat niet duurzaam zou zijn, als ze dan vegan leer of iets dergelijks willen gaan gebruiken heb ik net zo liever stoffen bekleding.
Als het vegan leer er goed uitziet, is het voor mij prima. Ik zou niet eens durven zeggen of het leer in mijn auto's echt is.
MJP50 zei:Als je de knop voor het wisselen van kleur van de ring ingedrukt houd ( 10 sec. ) gaan de kleuren in elkaar over. Dat gaat door de hele auto heen dus ook in de deuren en de vloerverlichting. Gave kar !!
JFR zei:Vanmiddag wou ik een auto inhalen op de snelweg, en opeens pats, een steentje tegen de voorruit.Gelukkig is het een klein sterretje en geen scheuren, komende woensdag ga ik langs bij een autoruitreparatiebedrijf om het te laten maken.
MatthijsL zei:JFR zei:Vanmiddag wou ik een auto inhalen op de snelweg, en opeens pats, een steentje tegen de voorruit.Gelukkig is het een klein sterretje en geen scheuren, komende woensdag ga ik langs bij een autoruitreparatiebedrijf om het te laten maken.
Dat is jammer, maar gelukkig geen barst. Zou je door de verticale stand van de voorruit zo zijn dat je eerder last van sterretjes hebt?