Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vanmiddag de velgen gemonteerd, maar ik wordt hier eigenlijk niet zo vrolijk van.Tomolino zei:Hoe staat het ondertussen met het roestverhaal?
Voor de geïnteresseerden achter deze link......Joël D. zei:Vanmiddag de velgen gemonteerd, maar ik wordt hier eigenlijk niet zo vrolijk van.Tomolino zei:Hoe staat het ondertussen met het roestverhaal?![]()
Maar jij bent van die rottige Nissans gewend. Alfa Romeo staat natuurlijk bekend als betrouwbaar en eeuwig roestvrij.x-trailrijder zei:vind t wel meevallen.....
Joël D. zei:- Voorste wielkasten lassen. Ik dacht dat die dicht waren, maar blijkbaar heeft iemand er purschuim in gespoten. Dat moet wel gebeuren, want dat is nu APK-afkeur. Ik ben nu op zoek naar iemand die dat voor mij kan lassen.
Tomolino zei:Joël D. zei:- Voorste wielkasten lassen. Ik dacht dat die dicht waren, maar blijkbaar heeft iemand er purschuim in gespoten. Dat moet wel gebeuren, want dat is nu APK-afkeur. Ik ben nu op zoek naar iemand die dat voor mij kan lassen.
Ben heel benieuwd wie dat gedaan heeft, is hier in ieder geval niet gebeurd!
Hij was dus net zo mooi als die op de foto's leek?? Is toch wel leuk voor er bij. (alleen die kentekenplaatJoël D. zei:Zoals de meesten wel weten wil ik nog steeds erg graan een 75. Vandaag bij deze 75 Turbo gekeken:
![]()
Was een erg gave auto. Helaas simpelweg wat boven budget. Ik heb dus ook besloten maar lekker door te karren met de 155 en (nog meer) geld er in te investeren.
Als het een 2.0TS of een V6 was had ik hem waarschijnlijk wel gekocht, maar een Turbo durf ik om eerlijk te zijn niet aan.