Z
Zemelaar
Guest
Toch weer een heel bedrag voor een 20-jarige niet werkende student? Ik had het niet toen ik 20 was!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Joël D. zei:Ik werk wel een paar uur in de week.
Zemelaar zei:Mijn leven was rond mijn 20ste/25ste meer dan alleen mijn auto. Bijna ieder weekend stappen. Vakantie. Muziek kopen. Sport. Zoveel dingen ernaast die geld kostten.
Ik mag in ieder geval hopen dat de tijd die hij kwijt was aan het positioneren van zijn logo niet op de rekening is beland.- Quatrelle - zei:is die Alfachirug.,eu je sponsor soms?![]()
Rob0118 zei:Liefde voor geld is niet in lp's uit te drukken?![]()
Zemelaar zei:Joël D. zei:Ik werk wel een paar uur in de week.
Knap dat je van een paar uur per week een auto op de weg kunt houden. Ik zou me dan nog geen fiets kunnen permitteren.![]()
Joël D. zei:Beter dan een Golf diesel die ik had.![]()
Joël D. zei:Beter dan een Golf diesel die ik had.![]()
Bofkont zei:" Geld moet rollen zeggen ze. tongue sticking out smiley"
Het liefst op 4 wielen Joël als je mij vraagt
Maar goed bezig man![]()
Joël D. zei:Ben nu ook aan het uitzoeken of een tellerbak van een 1.8/2.0 8v 'past' in mijn auto. Die heeft namelijk een olietemperatuur en -druksensor. De bedrading ligt er al, ik moet alleen nog deze sensoren in mijn blok doen. Het enige probleem is dat mijn teller tot 220 gaat en die van een 1.8/2.0 tot 240. Dus even uitzoeken wat er dan gaat gebeuren met de tellerafwijking.