Joël D. | Alfa Romeo 155 1.7 TS '94 | BMW Z4 3.0si '08 | Extra Individual

Thanks, ik betwijfel of deze wel echt leverbaar zijn, ik heb al op meerdere momenten iets vergelijkbaars besteld, wat ogenschijnlijk leverbaar is, maar achteraf toch niet.

Ik kwam net bij Hubauer de Caramel variant tegen. Deze heb ik besteld, maar ik verwacht over een uurtje een mailtje dat deze niet verkrijgbaar is. Nadeel van de andere lijsten is dat de kleur aan de buitenkant zit, en niet in het midden. Dan moet je 2 delen gaan spuiten.

Die caramel staat niet in t systeem, dus die heeft Hubauer ook niet, kan ik me niet voorstellen. De Coral is er wel, en de phoenix ook, voor zover ik kan zien.

Geweldige roadtrip met de MX5!
Prachtig die upgrades voor de E85, zijn idd zeer zeldzaam.
Een E85 Z4 is verslavend, weet er alles van. Ik zoek nog wekelijks stiekem naar een leuk exemplaar.

Die caramel staat niet in t systeem, dus die heeft Hubauer ook niet, kan ik me niet voorstellen. De Coral is er wel, en de phoenix ook, voor zover ik kan zien.
JhAtufa.jpeg

Wel dus! ;) Scheelt wel, nu hoef ik alleen maar de binnenkant te verven, de Coral en Phoenix hebben kleur aan de buitenrand.

Ik had vorige week al leer gehaald in de goede kleur, maar kon niet zo snel een sierlijst vinden. Ja, tweedehands, maar die vroegen er de hoofdprijs voor, deze was uiteindelijk nauwelijks duurder....

Het leer heb ik gebruikt om een setje kussens op de middenconsole te bekleden.
2m6fwth.jpeg

Zwart is eigenlijk toch wel mooier, maar ik vind het ook wel grappig staan, en ze zijn zo gewisseld mocht ik me er echt aan gaan storen.

Wel dus! ;) Scheelt wel, nu hoef ik alleen maar de binnenkant te verven, de Coral en Phoenix hebben kleur aan de buitenrand.
Oh wat goed zeg! Zo zie je maar wat er allemaal op voorraad ligt nog, her en der. Mooie vonst en inderdaad, beter een nieuwe voor dat geld. Nu mooi laten omkleuren en gaan!

JhAtufa.jpeg

Ik had vorige week al leer gehaald in de goede kleur, maar kon niet zo snel een sierlijst vinden. Ja, tweedehands, maar die vroegen er de hoofdprijs voor, deze was uiteindelijk nauwelijks duurder....

Het leer heb ik gebruikt om een setje kussens op de middenconsole te bekleden.
2m6fwth.jpeg

Zwart is eigenlijk toch wel mooier, maar ik vind het ook wel grappig staan, en ze zijn zo gewisseld mocht ik me er echt aan gaan storen.
Leuk creatief en echt OEM+ gevoel. Nice !

Dat staat mooi inderdaad. Meer af zo. :)
Heb ooit eens op Discovery gezien dat ze dat paneel een wortelnoten hout look gaven. Er is blijkbaar een hoop mogelijk. :)

Terug
Bovenaan