Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goede tip! Je kan ook zelf spuiten evtdat leer spuiten bij colourlock
Die caramel staat niet in t systeem, dus die heeft Hubauer ook niet, kan ik me niet voorstellen. De Coral is er wel, en de phoenix ook, voor zover ik kan zien.
Oh wat goed zeg! Zo zie je maar wat er allemaal op voorraad ligt nog, her en der. Mooie vonst en inderdaad, beter een nieuwe voor dat geld. Nu mooi laten omkleuren en gaan!Wel dus!Scheelt wel, nu hoef ik alleen maar de binnenkant te verven, de Coral en Phoenix hebben kleur aan de buitenrand.
Leuk creatief en echt OEM+ gevoel. Nice !![]()
Wel dus!Scheelt wel, nu hoef ik alleen maar de binnenkant te verven, de Coral en Phoenix hebben kleur aan de buitenrand.
Ik had vorige week al leer gehaald in de goede kleur, maar kon niet zo snel een sierlijst vinden. Ja, tweedehands, maar die vroegen er de hoofdprijs voor, deze was uiteindelijk nauwelijks duurder....
Het leer heb ik gebruikt om een setje kussens op de middenconsole te bekleden.![]()
Zwart is eigenlijk toch wel mooier, maar ik vind het ook wel grappig staan, en ze zijn zo gewisseld mocht ik me er echt aan gaan storen.