JoelD
Kilometervreter
Kristian zei:Schitterende auto die erg lekker rijdt. Lekkere felle motor die van toeren houdt en een geweldig schakelende versnellingsbak. Sportief rijdende auto.
Dacht dat de Type-S altijd de gaasgrille had, maar ze zijn er dus ook met de plexiglas versie.
Pianolak-paneel rondom de tellers is vaak erg verkrast. Kun je eenvoudig vervangen door de facelift versie. Ook het glas van de tellers is vaak heel lelijk geworden. Kun je zelf eenvoudig polijsten. Gaat de paarse anti-glare laag wel weg maar niet echt een probleem.
Heel veel plezier met deze prachtige Honda!
Ja, rijdt echt top. Moet zeggen dat hij me eerst een beetje tegenviel, maar als je wat toeren maakt trekt hij best prima door! Ik dacht eigenlijk ook dat de Type S altijd een gaasgrille had, maar dat is pas later gekomen blijkbaar. Vind ik niet erg, want vind dit wel erg gaaf.
Het interieur ziet er bij mij (voor zover ik heb gezien) nog heel goed uit, moet het nog een keer goed schoonmaken, maar er zitten volgens mij geen grote krassen in het pianolak of in de tellers.
Marc 827 3500 zei:Altijd een zwak gehad voor dit lekker futuristische model. Heel veel plezier met deze leuke Honda!
Ja, ik heb hem ook altijd gaaf gevonden. Kwam laatst nog foto's tegen van de AutoRAI 2007. Kan me nog herinneren dat ik toen zei dat ik zo'n auto nog een keertje zou willen hebben. Toch nog gelukt.
Rutger DC zei:Da's een mooie aankoop, fijne kilometers gewenst! Als Type-S ook nog eens een echte zeldzaamheid op de Nederlandse wegen, volgens mij. Moet zeggen dat de driedeurs optisch niet heel veel toevoegt, maar het is wel net even specialer en daarmee wat leuker om te bezitten. Hebben je ouders die Accord nog (ben niet helemaal bij)?
Ik vind de 3-deurs toch nog net wat gaver. Verschil zit er wel, maar wellicht vooral zichtbaar als je ze naast elkaar zet.
De Accord is alweer sinds 2015 weg. Is opgevolgd door de zwarte E350.