Joël D. | Alfa Romeo 155 1.7 TS '94 | Mazda MX-5 PRHT 2.0 NC2 '10

Waarvoor MX-5 "PRHT" staat, geen idee, maar wat een leuke roadster :love: is dit. Recaro stoelen, haaa. Maar ik ben lichtelijk bevooroordeeld.

Is een facelift NC want Xenons, goed opletten want bij een mede forummer heeft de automatische hoogteverstelling daarvan de vakantie verpest (lichtte de eekhorens uit de bomen in Toscane) en het feit dat het interieur na een hoosbui ook nog compleet onder water stond maakte de sfeer er met zijn vrouw niet beter op. Drainholes proper houden Joël, geloof me; niemand kijkt daar naar tot er gedonder mee is. Zeker bij een auto die buiten slaapt.

(edit, verdomme vloeken mag niet, wat is het toch een knappe auto in profiel)

Lekkere kar hoor, ideaal voor een mooie roadtrip. Is er voldoende ruimte voor bagage voor een paar weken?
Mooi wagenpark thuis, de E55 is er dus ook nog steeds (y)

Gefeliciteerd, erg leuke auto kan ik uit eigen ervaring vertellen. Die van mij stond aanvankelijk ook zo laag maar dat gaf wel problemen. Heb de Bilsteins vervangen voor een in hoogte en hardheid instelbare schroefset.

Waarvoor MX-5 "PRHT" staat, geen idee, maar wat een leuke roadster :love: is dit.

powered retractable hardtop

Lekkere kar hoor, ideaal voor een mooie roadtrip. Is er voldoende ruimte voor bagage voor een paar weken?
Mooi wagenpark thuis, de E55 is er dus ook nog steeds (y)
Ik ga in mijn eentje, dus ik schat dat het wel goed komt. ;) E55 is er inderdaad nog steeds. Alweer bijna 20 jaar in bezit! Die gaat nooit meer weg.
Leuke MX5, maar hij ligt wel heel laag zo te zien. Stuiter je niet bijna de auto uit of valt het mee?

De 155 blijft mooi, ga je hem toch houden?
Hij ligt goed laag. Bandjes oppompen naar 2 bar :)oops:) scheelt wel met schrapen! Verder valt het mee, oncomfortabel wil ik het zeker niet noemen. 155 heb ik besloten maar te houden, kost ook niet zo gek veel onder aan de streep.

Vrijdag is de mx-5 voor apk + onderhoud weggebracht. Heb hem nog van onder kunnen bekijken, maar dat zag er prima uit. Enige opmerkingen waren de remblokken voor, die moet ik dus nog vervangen.

Wat vreselijk jammer van die unieke Z4 o_O
Mooie opvolger! onderstel technisch is een Mx5 absoluut de betere stuur auto.
Maar motorisch mis je die geniaal fijne zes lijn wel denk ik.
Veel plezier met de Mx5!

Terug
Bovenaan