Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal eens. In huidige A6 ook al veel pianolak en glanszwarte schermpjes en dat gaat al 5 jaar heel goed. Microvezeldoekje altijd voor het grijpen dus regelmatig even snelle reiniging. Maar ik zit al volop te zoeken naar knappe grijszwarte, matte houtset voor de A8. Nog niet te vinden, mede door de specifieke uitrusting met knopjes in de achterportierlijsten... Ach, is lekker onderdeel van de voorpret en te zijner tijd mooi mod-moment als er iets op mijn pad komtWat ik van binnen alleen iets minder vind zijn de glimmende zwarte sierlijsten waarop stof en vingers veel meer zichtbaar zijn dan op een matte houtsoort.
De kofferruimte van de A8 hybride is inderdaad kleiner dan van mijn A6 nu. Zal voor mijn gebruik voldoende zijn, maar wel terecht punt van je.Blijft er bij de hybride A8 nog voldoende kofferruimte over? Bij auto’s als de E-Klasse vind ik dat een groot nadeel, dan blijft er maar 375 liter over (540 bij de ICE versies). In het dagelijkse leven geen probleem, maar je kiest zo’n auto ook om eens met 4 personen op wintersport te kunnen en dan wordt het -ook met skibox- toch te krap.
Meteen weer even dat eigen tintje aan de auto geven, lekker bezig! Ben heel benieuwd hoe de auto er straks bij staat, zal ongetwijfeld weer een plaatje zijn!De voorpret is in volle gangMijn eigen plezier in voorbereiden van de 'ketelapperficatie' van de aankomende A8 compenseert dan de belabberde houding van de Duitse dealer weer wat
... Wat een drama daar om gewoon simpele dingen vlot te regelen of om überhaupt even terug te bellen of mails te beantwoorden...![]()
Anyway, wat er inmiddels in aantocht is (geleverd, onderweg of bijna besteld):
- miniatuur S8 in 1:43 in het blauw
- deur-led's met logootjes
- carbon decorlijsten voor het interieur (van S8)
- aluminium spiegelkappen (van S8)
- aluminium inzetstukken voorbumper (van S8)
- aluminium luidspreker covers (van B&O advanced) voor in de portieren
- UK zonneklep
- mattenset met zilvergrijze festonering
Voor de matten en (straks) ook de gordels dus gekozen voor zilvergrijs. Felblauw vind ik niet zo mooi bij ultrablauw passen, daarnaast naar mijn persoonlijke smaak voor een A8 ook net even "té".
Ben benieuwd naar de upgrades. En schaalmodellen ben ik groot fan van!De voorpret is in volle gangMijn eigen plezier in voorbereiden van de 'ketelapperficatie' van de aankomende A8 compenseert dan de belabberde houding van de Duitse dealer weer wat
... Wat een drama daar om gewoon simpele dingen vlot te regelen of om überhaupt even terug te bellen of mails te beantwoorden...![]()
Anyway, wat er inmiddels in aantocht is (geleverd, onderweg of bijna besteld):
- miniatuur S8 in 1:43 in het blauw
- deur-led's met logootjes
- carbon decorlijsten voor het interieur (van S8)
- aluminium spiegelkappen (van S8)
- aluminium inzetstukken voorbumper (van S8)
- aluminium luidspreker covers (van B&O advanced) voor in de portieren
- UK zonneklep
- mattenset met zilvergrijze festonering
Voor de matten en (straks) ook de gordels dus gekozen voor zilvergrijs. Felblauw vind ik niet zo mooi bij ultrablauw passen, daarnaast naar mijn persoonlijke smaak voor een A8 ook net even "té".
Niet 'laten doen' maar kant en klaar kunnen bestellenWat leuk zeg die miniatuur , waar heb je dat laten doen?
Haha, ik wilde een hybride! Dan valt S8 al meteen af natuurlijk.Straks niet van een S8 te onderscheiden, ook nog naar een S8 gezocht of was dat net iets teveel van het goede?
Voor customizen kan ik je wel iemand aanbevelen: modelcarworkshop (heeft exacte 1:18 kopie van mijn B gemaakt)
Zeg dat! Hier 20" op 4,2 meter Megane, dat oogt fors.Zoals elders al gezegd, hele mooie en de wielen passen vele malen beter bij de chrome accenten van de auto. Daarnaast oogt 20inch wat "iel" op een A8, dat zegt genoeg over het formaat van de auto.
Moderator