Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Renault15.17 zei:@Ernstoud: dat je er trots op bent kan ik me voorstellen, maar echt kleur zit er niet op. OK, je doorbreekt de grijs-zwarte sleur, maar is de 508 niet verkrijgbaar in roodmetallic? Bruin is er toch ook? Of is dat alleen voor die hybride?
ernstoud zei:Leuk hondenhokje voor onze Duitse Herder.
BMdoubleyou zei:Bleu Orage is prachtig, de mooiste kleur op een Laguna. Maar iedereen die dit grijs noemt is echt totaal kleurenblind!
S-RS zei:Kwam hem een tijdje terug toevallig tegen, hij staat opnieuw in de verkoop. Bij ons zag die er nog beter uit![]()
JW01 (vanaf een Appel) zei:Wat een zandbak!Wel een respectabel aantal km's.
![]()
Rob013 zei:Geinig ding inderdaad. Ik zou 'm zelf nooit kopen (te onpraktisch, te plastic), maar ik vind het fantastisch dat er mensen zijn die het wel gewoon doen en durven. Vooral in deze kleur erg mooi. Ik zie ook nog best vaak zo'n Pleuris (zo heet 'ie hier) rijden.
Escher zei:Rob013 zei:Geinig ding inderdaad. Ik zou 'm zelf nooit kopen (te onpraktisch, te plastic), maar ik vind het fantastisch dat er mensen zijn die het wel gewoon doen en durven. Vooral in deze kleur erg mooi. Ik zie ook nog best vaak zo'n Pleuris (zo heet 'ie hier) rijden.
Tnx! Qua praktische kanten valt het eigenlijk nog behoorlijk mee, zolang je er niet op gebrand bent om hem als spyder te rijden (en dus de dakbogen gewoon op hun plek laat). Dan is hij voor een cabrio zelfs heel ruim door de neerklapbare achterbank![]()
Antigoon zei:Goh, ik wist niet eens dat er driedeurs versies van die generatie bestonden, en zie er ineens 2 op een foto....
Renault15.17 zei:@ Twix: ja bruin mag ook. Ik zie hier regelmatig een Saab 96 rijden in effen bruin (dus geen metallic). Geweldig om te zien. Maar ook de bruine Dusters die je nu regelmatig ziet, vind ik wel kleur aan het straatbeeld geven.
BMdoubleyou zei:Zo'n felgekleurde M3 is toch top? Alleen die gouden M5 is wansmaak wat mij betreft. OK, die deurgrepen en dat te donkere privacy glas op die oranje M5 Touring kunnen ook niet. Maar ik kan dat oranje wel waarderen eigenlijk.
Rob013 zei:BMdoubleyou zei:Zo'n felgekleurde M3 is toch top? Alleen die gouden M5 is wansmaak wat mij betreft. OK, die deurgrepen en dat te donkere privacy glas op die oranje M5 Touring kunnen ook niet. Maar ik kan dat oranje wel waarderen eigenlijk.
Persoonlijk vind ik oranje echt de allerlelijkste kleur. Het lijkt nergens op, het staat nergens voor, valt nergens mee te combineren en het staat dus ook nergens bij en het is schreeuwerig. Bah!
Frederiksen zei:Deze knalt in ieder geval op je netvlies: onze Punto Sporting uit 2003 in sprint blue.
![]()
Rob013 zei:Frederiksen zei:Deze knalt in ieder geval op je netvlies: onze Punto Sporting uit 2003 in sprint blue.
Echt een supermooie auto (na de GP de mooiste Punto, helemaal in deze uitvoering), maar die kleur!!!
Respect voor je dat je zoiets koopt hoor, maar het is niet mijn kleurHier om de hoek staat een knalgeel exemplaar en die heeft nog wel iets, maar dit blauw.... Naja, wel top dat 'ie niet zwart of grijs is!
![]()
Hoewel dat blauw eigenlijk mooier is, is het in deze kleur helemaal een koppendraaier eerste klas:Renault15.17 zei:Mijn vorige auto, viel behalve door zijn vorm ook op door zijn schitterende blauwe kleedje:
https://home.kpn.nl/d.vrijaldenhoven/Avantime02_1.jpg
Ook een auto die in het grijs of zwart (noir nocturne, eigenlijk heel donker paars) veel minder tot zijn recht komt.