Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur?

Heerlijk, die 'foute' kleurtjes hier.
De mijne had in de jaren '80 de minst populaire kleur, maar gek genoeg zie je het nu weer terug op nieuwe auto's (al dan niet in Metallic).

4902035850_8f368c0467_z.jpg

Een Peugeot 406 Coupe is natuurlijk een schitterende auto, maar in het geel..... Naja, het is in ieder geval wel mooier dan een zwart exemplaar waarin de lijnen totaal niet goed naar voren komen (in mijn ogen dan)

390103_2069449622313_1427024571_31698561_8183394_n.jpg

Ik zou zelf echt zonder twijfel die oranje/rood/bruine bestellen, op zowat iedere foto ziet die kleur er anders uit ! (y)

Twee verschillende auto's en merken, maar toch een vrijwel overeenkomstige, opvallende kleur.

Foto-6P3AQSJE-D.jpg

Deze vond ik ook wel apart (wel mooi):
Foto-HLI7VVK6-D.jpg

Ja. Ga maar lekker topics doorkijken, kom je hem nog wel tegen. :p

Flauw, ga maar naar het 'Wat zag jij voor bijzonders vandaag'-topic.

Wat een gruwelijke foto, de eerste dan, Klassiekerrijder. Zwaar deprimerend. ;) Wat zullen ze allemaal afkeurend naar de bestelling van die rode hebben staan kijken bij Audi zeg. (y)

Het moge bekend zijn dat ik geen liefhebber ben van Audi, maar zo'n rode kan mij dan toch wel bekoren. Het maakt het toch weer een bijzondere auto, want inderdaad, het lijkt alsof de Audi in het algemeen (m.u.v. de A1) enkel maar in zwart- en grijstinten leverbaar is. Het zegt denk ik vooral veel over de gemiddelde bestuurder, maar dat geheel terzijde.

Renault15.17 zei:
Wat een gruwelijke foto, de eerste dan, Klassiekerrijder. Zwaar deprimerend. ;) Wat zullen ze allemaal afkeurend naar de bestelling van die rode hebben staan kijken bij Audi zeg. (y)

Verkeerde kleur en dan ook nog veeel te kleine velgen...............:cool:

Ik ben hem nog maar 1x in het wild tegen gekomen in deze kleur!

843647-4.jpg

Vipergrün!

Om eerlijk te zijn vind ik blauw nu ook weer niet zo bijzonder als kleur. Hoe mooi ik dat Le Mans-blauw ook vind (echt schitterend!), het straatbeeld fleurt er in mijn ogen niet van op.

Vanmiddag nog in Breda gezien, van grote afstand (dus excuus voor slechte kwaliteit): een knalgele Z4!

386224_2195953304826_1427024571_31761195_1282485157_n.jpg

ben ik nu kleurenblind????
volgens mij is dat oranje of komt dat door de foto?
fleurt de boel wel mooi op. kun je tenminste je eigen auto terugvinden

Goedendag zei:
ben ik nu kleurenblind????
volgens mij is dat oranje of komt dat door de foto?
fleurt de boel wel mooi op. kun je tenminste je eigen auto terugvinden

Naja, ik ben dus wel kleurenblind maar weet vrijwel zeker dat 'ie geel is. Ligt ook aan de foto. Hier nog een foto:

380132_2196346154647_1427024571_31761367_1599272927_n.jpg

Zal wel atacamagelb zijn, die Bimmer. Je valt er lekker mee op. 'k Weet overigens ook nog wel een knaloranje BMW te koop. :)

De eerste eigenaar van deze bolide zag aankomen dat de restwaarde van zijn auto desastreus zou uitpakken en heeft de kleurkeuze daarop aangepast.

dsc2465b.jpg

Ik dank 'm wel hartelijk voor het verlevendigen van het straatbeeld.

mn 1968 chevrolet caprice (kentekenplaat klopt niet) zal het straatbeeld ook iets verfraaien
imag2719.jpg

Rob076 zei:
Wouter82 zei:
Dat is een wel heel gaaf ding! :eek: (y)

Maar wat klopt er niet aan de kentekenplaat?

Die hoort bij een '75 Impala ;)

Klopt toen had ik ook nog een impala.
ik had een afspraak om de caprice uit te lijnen echter kreeg ik m niet verzekerd aangezien ik pas 22 jaar oud ben
heel gedoe met de verzekering gehad en er uiteindelijk niet uit gekomen. dus dan maar even zo.
inmiddels is hij verzekerd met het juiste kenteken wat er bij hoort :D

BMW Power zei:
Deze 3 staat hier om de hoek. Niet superopvallend qua kleur, maar wel eigenzinnig en nmm erg mooi!

8a778ff9.jpg

Zo, die is echt heel gaaf! Heb je misschien meer foto's van deze bolide?

Geweldig die Caprice! Zeldzaam model ook in deze contreien, en veel beter dan de gemiddelde matzwart (daar gaan we weer) gerolde Yank.

Mijn Focus in Citrus Gold. Ik vind hem vaak vlot terug op de parkeerplaats!
11.jpg

En mijn beige T3. Tenminste geen tint die tussen zwart en wit ligt...maar echt opvallend ook weer niet
img1369143755.jpeg

@BMW Power: geweldige spot, en mijn complimenten aan de eigenaar. :cool:(y) Wat een prachtige kleur voor een 3-serie. :) Wat is het toch zonde dat het meerendeel van de autokopers (leasers) niet even nadenkt en maar gewoon "doe maar grijs / zwart" op zijn bestelformulier laat zetten.

Jorn. zei:
Mijn Focus in Citrus Gold. Ik vind hem vaak vlot terug op de parkeerplaats!
11.jpg

Ja, dat is een mooie kleur. Nicht van mij had een hatchback in die kleur, maar die bleek niet groot genoeg. Dus ingeruild voor een wagon, helaas een muisgrijze :(

Ja, dat is een mooie kleur. Nicht van mij had een hatchback in die kleur, maar die bleek niet groot genoeg. Dus ingeruild voor een wagon, helaas een muisgrijze
Da`s de eerste keer dat ik een positieve reactie krijg. Iedereen die ik spreek vindt hem spuuglelijk. "Tsja, beter dan al die tinten die tussen zwart en wit in zitten en donkerblauw of donkergroen" Dat zie je teveel op de weg.

Maar toen ik hem kocht vond ik hem ook niet fantastisch hoor, wel apart. Ik heb toevallig een bod op BVA gedaan wat geaccepteert werd, had ik niet verwacht. Nu ik heb vind ik die kleur steeds gaver. Op de foto staat op winterbanden, in de zomer heb ik originele Focus velgen eronder. Als hij dan gepoetst is, schittert hij als een flesje bier op een terras.
De Focussen HB zie je soms ook wel met deze kleur maar je komt hem relatief veel op de Ka tegen. De Focus wagon heb ik nog niet eerder in deze kleur gezien Onlangs zat ik te kwijlen bij een Focus Futura (leer, sjieke velgen etc) maar allemaal met die ouwelullenkleuren. Zo jammer is dat!

Terug
Bovenaan