Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur?

JW01 (vanaf een Appel) zei:
Nee. Het bedrijf had auto's in de kleur van de Focus en dan een paars logo.

Oké. Ik heb werkelijk geen idee welk bedrijf je bedoelt, maar op google kwam ik wel meerdere, gelijkkleurige Focussen tegen. Toch wel een fraai kleurtje.

Die kleur zou een moderne BMW helemaal niet misstaan.

Edit, ik heb de kleurling :T:

dsc2796b.jpg

De gele velgen en spoiler behoren van oorsprong niet bij de United Colors of Benetton, maar het valt wel lekker op. Bovendien zat er een rood/blauw/geel/groen sportstuur in...

6909690613_7bf78ac779_z.jpg

6909690623_dbc8f68050_z.jpg

JOtter zei:
Renault15.17 zei:
Persoonlijk vind ik het niet mooi, ik wordt er niet vrolijk van zeg maar:D:T maar het doorbreekt absoluut het grijs / zwarte straatbeeld.

Foto-H8EFUT4V-D.jpg

Ik dacht dat ik een Focus in dezelfde kleur had gezien, maar het is toch iets anders:

57skbf.jpg

Ik vind ze eigenlijk best wel vrolijk overkomen. Naja, ze doorbreken het zwart-grijze straatbeeld ten minste :)

Volgens de eigenaar is onderstaande ford toch echt niet een bedrijfswagen kleur.
Foto-ZHFLOLUE-D.jpg

D. Elzinga zei:

Kleur was voorbehouden aan de Saxo '538' actiemodellen. Bij deze 1.4-versie vond ik de spatbordverbreders wat overdreven ogen in combinatie met de relatief smalle 165 mm banden. Direct vervangen door 185/55 banden, gelijk aan de VTR-/VTS-versies.

JW01 (vanaf een Appel) zei:
Die kleur van de Fusion lijkt wel op die van de auto's van Rijkswaterstaat. Die Focus is volgens mij een ex-bedrijfswagen van een bedrijf in de Bouw/Infrasector. Naam weet ik zo even niet.
Croon of Wolter en Dros. Onderdeel van hetzelfde concern.

6076491806_91aa0245b1_m.jpg

Vorig jaar spotte ik deze Mondeo in Italië:

fm7dt.jpg

Dat lijkt me het Deense en licht verkleurde broertje van deze vandaag gespotte Mondeo:

fm1k.jpg

Daarnaast nog twee fel gekleurde auto's uit vervlogen tijden:

fm3bo.jpg

fm5d.jpg

JOtter zei:
Daarnaast nog twee fel gekleurde auto's uit vervlogen tijden:
fm5d.jpg
JOtter: zou je me via PB kunnen laten weten waar en wanneer je deze Passat hebt gespot? Ik houd een register bij van dit type Passat en dit is een tot nu toe onbekend exemplaar, en ook nog eens origineel Nederlands en zo te zien in goede staat!:eek:

929V6 zei:
Is dat niet de vlag van Terschelling op het kofferdeksel?
Klopt! Ik moest het wel even opzoeken op wikipedia. Maar dan nog: inwoner van Terschelling, liefhebber van dat eiland of de auto gekocht van een inwoner/liefhebber - genoeg mogelijkheden.

Phoenixrood74 zei:
JOtter: zou je me via PB kunnen laten weten waar en wanneer je deze Passat hebt gespot? Ik houd een register bij van dit type Passat en dit is een tot nu toe onbekend exemplaar, en ook nog eens origineel Nederlands en zo te zien in goede staat!:eek:

Kan ik het hier ook neerzetten? (Of mag ik zoiets niet in dit topic neerzetten? Dan zal ik het namelijk weghalen)

De Passat is gespot op 22 juni 2011 om 17:25 op het parkeerterrein van de haven van Terschelling (Willem Barentszkade) https://www.google.nl/maps?q=willem+barentszkade+14&hl=nl&ll=53.35748,5.215201&spn=0.011334,0.033023&sll=53.357455,5.215116&sspn=0.011334,0.033023&hnear=Willem+Barentszkade+14,+West-Terschelling,+Terschelling,+Friesland&t=h&z=16
De auto heb ik vaker zien staan op dat parkeerterrein, maar ik weet niet of de Passat ook van een eilander is.

Nog een foto:

sdc12323o.jpg

Edit: Dat was inderdaad de vlag van Terschelling ;)

Hopelijk ben ik kleurrijk genoeg voor dit topic. :T

Mijn eerste auto was een leasebakje:

En dan mijn huidige auto en mijn eerste ECHT eigen auto:

Mooie kleur blauw idd, dat Bleu Neysha. Jammer dat die er maar heel even was. Meen dat dit de vervanger van het wat hardere Bleu Receive was. Redelijk kort erna kwam de facelift met bijna alleen grijzemuizenkleuren beschikbaar...

Reihen-6-zylinder zei:

Sorry, maar als je denkt dat die kleur de sleur doorbreekt dan heb je dit topic niet helemaal door. Niet dat het niet mooi staat hoor, maar ik kan nou niet zeggen dat het de parking wat opvrolijkt.

Rob076 zei:
Reihen-6-zylinder zei:

Sorry, maar als je denkt dat die kleur de sleur doorbreekt dan heb je dit topic niet helemaal door. Niet dat het niet mooi staat hoor, maar ik kan nou niet zeggen dat het de parking wat opvrolijkt.

Misschien wil hij zeggen dat bij BMW de kleur irrelevant is, de auto valt altijd op!;)

Nou denk ik weer es een leuke kleur te posten , word ie hier boven al afgebeeld>
Maar ja het is dezelfde kleur [denk ik] trouwens ook een VTR dit.
Foto-SOIAITO4-D.jpg

Goedemorgen zeg! Die komt binnen.

Hier in de buurt staat een 500 in de kleuren van de Italiaanse vlag. En nee, niet alleen op het dak maar over de gehele auto! De ene kant is rood, de andere kant groen en het midden is wit. Zal eens een foto maken. Overigens is de 500 haast zeldzaam in grijs/zilver. Beetje omgekeerde wereld....

Stif zei:
Nou denk ik weer es een leuke kleur te posten , word ie hier boven al afgebeeld>
Maar ja het is dezelfde kleur [denk ik] trouwens ook een VTR dit.
Foto-SOIAITO4-D.jpg
Haha, sorry. :p Dit is idd een VTR. Afgezien van de Badge herken ik hem aan de skirts en de VTR-stoelen. Persoonlijk vind ik die velgen echter totaal niet bij de auto passen, maar dat terzijde. De kleur is idd dezelfde (Vert Absynthe) als de mijne.

EDIT:
Hier overigens mijn exemplaar naast mn moeders autotje welke ook zeker in dit topic mag. :D

@klassiekerrijder: Zelfs de auto in de verte zijn gewoon grijs :confused::confused:

OT: Niet zelf gespot maar dit plaatje is in mijn ogen zó ontzettend fraai...

dsc02241.jpg

Die groene Passat is echt prachtig trouwens!

230220121745.jpg

Hier in Singapore zijn het ook vooral grijstinten, maar wel een stuk meer rood en hier en daar groen, geel en oranje.

430416_2731909183388_1427024571_31959421_1121645491_n.jpg

Komt niet echt over, maar de auto was paars-achtig. Niet mijn kleur, maar ik vond het zeker niet misstaan!

Klassiekerrijder zei:
Daar snapt wel bijna iedereen dat het handiger is om achteruit in te parkeren.

Het zou me niets verbazen dat het daar (op dat parkeerterrein in Singapore) verplicht is. Ze hebben voor alles regels, dus waarom daarvoor niet? En die paar vooruitparkeerders zullen dan wel een bon krijgen (wetten worden daar nog uitgevoerd, in tegenstelling tot hier waar de politie alleen bonnen schrijft als ze hun quota nog niet gehaald hebben, geen actie voeren, of toevallig een hekel aan je hebben).

De spiegels vind ik op de sportback (ziet er i.m.o. te log uit om sportback te heten) lelijk, maar de grille vind ik wel oke. Het blauw en grijs past wel goed bij elkaar.

Terug
Bovenaan