Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur?

Lupo in een heel bijzondere kleur:

2efm4qs.jpg

bh5dd.jpg

Weet niet of ik tijd heb om een overzichtsplaatje te maken, maar onze straat is lekker fleurig geworden.

2x
chevrolet-spark-5dr-hatchback-1.0i-2012.jpg

1x (maar dan lichtblauw)
03.jpg

1x
Infiniti-Fx35-2004-Service-Manual-and-Repair-Car-Service-Manuals.jpg

Viel me op dat er vooral veel gele auto's rond rijden hier. Vooral de Swift en Jazz is vaak te zien in deze kleur. Dit zijn een aantal foto's van gisteren en vandaag.

200320121789.jpg

200320121784.jpg

200320121783.jpg

170320121780.jpg

Daarna wel genoeg van dit soort auto's in het geel gekregen en alleen nog wat specialere op de foto gezet.

210320121793.jpg

200320121787.jpg

Die witte mochten wel bij de gele GT3 RS op de foto.

210320121795.jpg

Rebelse mensen nemen een bordeaux-rood dakje. Maar die zijn wel heel rebels hoor ;)

Leuke foto's, RenaultF1! (y)

Klassiekerrijder zei:
Koop je een auto met een uitbundig kleurenpalet, kies je zo'n saaie combinatie...

Twee collega's van me hebben ook zo'n DS3 gekocht. De een in geel (met zwart dak), de ander in mosgroen. En normaal zou ik voor de felle kleur gaan, maar op de een of andere manier is een DS3 in geel niet mijn ding, niet mooi.

Na erin gereden te hebben kwam ik tot de conclusie dat de hele DS3 niet mijn ding is. Maar geel heeft inderdaad ook niet mijn voorkeur voor het model.

Kudos voor deze Hongaar, geweldige kleur! Jammer van de foute lampen en doppen.

DSCF1693b.jpg

Een verlevendiging van het straatbeeld, maar ze kleuren niet erg lekker bij elkaar.

DSCF1689b.jpg

Een vriend van mij had ooit eens een Golf 4 in kersenrood. Beetje roze-rood-achtig zonder verwijfd te zijn ;) Zag er goed uit. Volgens hem reden er maar een paar van rond.

Drie totaal verschillende auto's die het straatbeeld in Den Haag kleur geven:

25yvvqh.jpg

6ycje9.jpg

35c1mbq.jpg

Poehee! Die Lancia zeg. Wat een plaatje! Rawr!

Vanmiddag zag ik trouwens een rode Toyota Avensis, van het laatste type. Dan wordt het ineens best een mooie auto om te zijn, mede in combinatie met de grotere velgen. (y)

@Rob: ik post binnenkort ook nog een plaatje van de achterkant van de Lancia. Ik heb de afgelopen dagen namelijk wat wandelingen en fietstochtjes door de buurt gemaakt en veel plaatjes geschoten. Vanavond gepost in drie topics, na het weekend ook in het 'Wat zag je vandaag voor bijzonders'-topic.
De Porsche was trouwens minstens zo bijzonder: een origineel Nederlandse 968 Club Sport.

Oke, top! Ben zeer benieuwd.

Ja is ook zo, maar er gaat niets boven zo'n schitterende Lancia! Ik denk dat ik even wat privacy op zoek, wat een beauty!

Gaaf, die Delta en die 968! Een 968CS staat nog altijd hoog op mijn lijst van begeerlijke auto's, maar dan wel in de echte hard core 'kale' uitvoering...

Inruilertje, verre van saai gekleurd:

DSC_9793b.jpg

DSC_9794b.jpg

Mijn ouders hebben nog nooit een grijze auto gehad!

3 brandweerrode auto's (tot ze verschoten...), een witte, een donkerblauwe en nu een gifgroene. De groene werd trouwens gekozen omdat zwart niet meer leverbaar was!:)

Zelf heb ik een donkerblauwe auto, maar ik denk dat ik rood de mooiste autokleur vind.

@ Fuego: Waar is die foto van die groene Mercedes genomen?

Liep laatst met m'n vrienin voorbij zo'n Mercedes, maar weet niet meer waar...

De Vel Satis, ik blijf het een geweldige auto vinden, ondanks het vermogen dat die me gekost heeft.
Vandaag reed er weer een voor mij, maar ook nog eens in de meest perfekte kleur(y).

2012-04-21155634.jpg

Ik zag er een van de week in onze wijk "zoeven", mooi hoor, stijlvol, lekker groot. Niet zo'n suv/mpv voor het gezin met een hond achterin (die missen klasse) klasse heeft de Vel satis wel.

Soloman zei:
Ik zag er een van de week in onze wijk "zoeven", mooi hoor, stijlvol, lekker groot. Niet zo'n suv/mpv voor het gezin met een hond achterin (die missen klasse) klasse heeft de Vel satis wel.
Een Vel Satis is ook geen SUV/MPV.

Wat lukraak gespotte opvallende kleuren:

Een BMW die niet grijs of zwart is. Wat is-ie wel? Bronsgroenbruin of zo...

DSCF1918b.jpg

Kleurkeuze sluit alvast één geslacht uit voor de tweede eigenaar. :)

DSCF1917b.jpg

Lekker opvallend:

DSCF1916b.jpg

DSCF1915b.jpg

DSCF1864b.jpg

DSCF1845b.jpg

DSCF1844b.jpg

Sorry maar een gele Lexus kan echt niet:confused: dan maar burgerlijk grijs:p

Laatst viel mijn oog trouwens op een Volkswagen Lupo in Komo vuilniszakgrijs
Weet nu nog niet of ik het nu mooi vind of niet, apart is het zeker wel!

Ik vind zo'n gele Lexus wel cool eigenlijk! Zag vandaag een nieuwe Astra Tourer in exact dezelfde kleur.

Toen ik m kocht wist ik niet of ik blij moest zijn met de kleur... toch heb ik er geen spijt van. Hij is soms bruin, roze, goud... tis net wat voor weer het is. ;) Omdat hij soms wat roze is, leek hij me toch wat vrouwelijk, maar krijg bijna alleen maar positieve reacties op de kleur. :)

dscf3242hl8.jpg

dscf4559t.jpg

dscf4976j.jpg

dscf4977.jpg

Wat blijft zo'n S70 toch een mooie auto! (y) Gaaf ook, die US-koplampen.

Dank u.. ik heb hem bijna 5 jaar nu en ben er heeeeeel zuinig op. Alleen dealer onderhouden etc.. Dat zegt overigens niet dat hij soms even moet werken.. :D Ik heb m netjes behandeld..

IMG_9072.jpg

IMG_7246-border.jpg

Enfin... ff een ander kleurtje! Deze Golf vind ik echt prachtig.. helemaal oldskool! Die kleur! Die style! Prachtig...!!!

oldskool.jpg

Bezoekers bij World Serie of Renault in België. Geen "mist" te bekennen

spa2008016.jpg

Eén van mijn eerste wagens (BMW 3.0S)

bmw2.jpg

Ook even voor de lol gehad

PICT0349.jpg

Meeting in Duitsland

PICT0334.jpg

Staat nu te kwijnen ergens onder een hoes in mijn loods

DSCF00391.jpg

Weet niet of deze nog rijdt, heeft ooit schade opgelopen

Remco27s20GTE.jpg

Hier rijdt mijn vrouw in...ze houdt ook niet zo van grijs

rozenauto.jpg

Mijn "speeltjes"

spiderdoornenburg.jpg

Schitterende BMW.. :) Heel mooi.

Die roze 25 hahaha..... geweldig! Die rode 25 V6 Turbo... ooohhh... wat n mooie auto! Al vanaf 2006 niet meer gereden! Dat ding moet rijden.. :) Wat n mooie auto.

Nog drie opvallende kleuren:

Mercedes had in de jaren '90 wel wat aparte lakkleuren in het programma. Werden overigens voornamelijk gekozen door Duitsers, maar hier zie je ook wel eens wat rijden.

DSCF1993b.jpg

Deze oranje metallic vind ik geweldig op de Polo, maakt de auto een stuk vrolijker.

DSCF1991b.jpg

BMWs zie je vaak in de geëikte kleuren, de eerste eigenaar van deze 3 Compact durfde ooit wel.

DSCF1992b.jpg

Terug
Bovenaan