A
Anoniem
Guest
Heb die kleur al eens zien rijden als greenline. Wat mij ebtreft heb je dan pas een ECHTE greenline. :T
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die ik heb gefotografeerd is een greenlineAuto-fan zei:Heb die kleur al eens zien rijden als greenline. Wat mij ebtreft heb je dan pas een ECHTE greenline. :T
Auto-fan zei:Heb die kleur al eens zien rijden als greenline. Wat mij ebtreft heb je dan pas een ECHTE greenline. :T
Mach1 zei:D. Elzinga zei:Ook zeer geschikt voor dit topic
![]()
De kleur zag er nogal mat en gerold uit en lijkt me dus zeker niet origineel, maar de sleur doorbreken doet hij beslist![]()
Eerst dacht ik misschien een ex-wegenwachter.... maar hij is geïmporteerd.
Moderator
Ik zie hier nog slechtere voorbeelden voorbij komen in het topic: blauwgrijs, beige wat meer naar wit neigt enzovoorts. Vind ik persoonlijk nog minder opvallend.Klassiekerrijder zei:Donkergroen is geen lelijke kleur maar ook niet echt opvallend.
Wel jammer dat het zo'n burgerlijke, voorspelbaar-modieuze Astra is.Bobbeltje zei:Zal hem straks beter op de foto zetten maar hij is groen
En wel origineel officiele kleur heet silky shadow.
Heb hem nu een half jaar en ben volgens mij de enigste gek die deze kleur heeft uitgekozen.
Niet dat ik er spijt van heb integendeel had gehoopt dat er meerdere deze kleur auto hadden gekozen.
Die burger kleuren zilver en zwart komen echt mijn neus uit
D. Elzinga zei:
Moderator
Goedendag zei:ik heb een vaag vermoeden dat deze kleur niet meer op moderne e-klasses wordt geleverd.
Moderator
D. Elzinga zei:de Starlet is zo ontzettend knalgeel dat ik bijna zou vermoeden dat het fluoriseert in het donker. Biza gewoon, en nooit eerder gezien![]()