Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur?

Heb die kleur al eens zien rijden als greenline. Wat mij ebtreft heb je dan pas een ECHTE greenline. :T

Als je een echte Greenline wilt, moet je helemaal niet gaan rijden.

Auto-fan zei:
Heb die kleur al eens zien rijden als greenline. Wat mij ebtreft heb je dan pas een ECHTE greenline. :T

Dat is als zeggen dat je dan pas een ECHTE soa hebt...

DSC_7979b.jpg

Mach1 zei:
D. Elzinga zei:
Ook zeer geschikt voor dit topic:)

919DSCF1791.jpg

De kleur zag er nogal mat en gerold uit en lijkt me dus zeker niet origineel, maar de sleur doorbreken doet hij beslist(y)

Eerst dacht ik misschien een ex-wegenwachter.... maar hij is geïmporteerd.

Ex Deutsche Post? Dat waren ook (erg) kale Golfjes, geel van buiten, poepbruin van binnen.

Mijn 1e autotje:
classic green metallic/perl (beiden worden genoemd voor dezelfde kleurcode: LC6U)
16092009081.jpg

Mijn vorige (nu sloop in progress) was een witte.

Ik ga nu langzaam op zoek naar een knalgele 6N. Lijkt me wel opvallend genoeg!

Knalrood is toch niet zo bijzonder? Ik zat pas op Marktplaats naar auto's te zoeken tot €500,-. 90% is dan een knalrode auto (of wat ooit knalrood was).

edit: maar voor zo'n SC430 is het wel bijzonder. Erg gaaf! Met een lichtbeige interieur denk ik? Dat is het mooist. Overigens was de SC er ook in een hele gave paarstint!

Klassiekerrijder zei:
Donkergroen is geen lelijke kleur maar ook niet echt opvallend.
Ik zie hier nog slechtere voorbeelden voorbij komen in het topic: blauwgrijs, beige wat meer naar wit neigt enzovoorts. Vind ik persoonlijk nog minder opvallend.

Rood is wel een opvallende kleur vind ik. Maar komt veel voor. Vooral bij autos die te koop staan, krijgen ze niet kwijt.

... en zo is het nogmaals bewezen: in de juiste kleur kan zelfs de meest doordeweekse burgerbak een grijze dag in een grijze stad opfleuren:

2012-07-15150942.jpg

Ik zag zojuist een brandweerrode Passat van het nieuwste type. Stond 'm best aardig, en zoals Legacy3.0R al terecht opmerkte: dan wordt zo'n saaie burgerbak ineens een stuk minder saai!

Gisteren zag ik weer een gele DS3, ik had maar wát graag zo'n kleurtje gereden. Maar het moest zwart of donkergrijs zijn... Uiteindelijk nog akkoord gekregen voor zilvergrijs...

https://link.marktplaats.nl/578534560

$(KGrHqV,!lsE+GIbpjrsBQBRfF,uDg~~60_85.JPG

$T2eC16V,!ykE9s7tw3epBQBRfSJSeg~~60_85.JPG

$T2eC16RHJG!E9nm3q(3)BQBRgbuKn!~~60_85.JPG

$(KGrHqZ,!pYE+LoY!hK4BQBRggwugQ~~60_85.JPG

Ontzettend leuk die gele details in het interieur. Zo origineel was die Twingo dus niet van binnen. :)

Hele mooie Corsa! Ik had niet gedacht dat ik dat nog eens zou schrijven. Sterker nog, in deze uitvoering en staat zou ik 'm best willen hebben.

Heb een geel polotje 6N gekocht vandaag.
Zaterdag ga ik m ophalen, plaats ik ook wel een fototje ;)
Tenminste een keer een leuk kleurtje.

Ik ben een beetje kleurenblind, maar dit is toch gewoon zilver met een gelig tintje? Op mij komt het niet echt sleurdoorbrekend over, hoewel wel origineel.

Zal hem straks beter op de foto zetten maar hij is groen
En wel origineel officiele kleur heet silky shadow.

Heb hem nu een half jaar en ben volgens mij de enigste gek die deze kleur heeft uitgekozen.
Niet dat ik er spijt van heb integendeel had gehoopt dat er meerdere deze kleur auto hadden gekozen.
Die burger kleuren zilver en zwart komen echt mijn neus uit

ik ben een keer een duitser met deze kleur tegengekomen. Dat stond hem idd. zeer goed.
Ik dacht alleen tot nu toe dat hij alleen in duitsland te verkrijgen was

Aah, nu zie ik het ook! :) Dat is inderdaad wel sleurdoorbrekend ja, en staat 'm ook erg goed! Complimenten hoor (y)

Ik zie ook weleens een Astra in het rood. In combinatie met de grote velgen staat 'm dat ook zeer goed! (y)

Bobbeltje zei:
Zal hem straks beter op de foto zetten maar hij is groen
En wel origineel officiele kleur heet silky shadow.

Heb hem nu een half jaar en ben volgens mij de enigste gek die deze kleur heeft uitgekozen.
Niet dat ik er spijt van heb integendeel had gehoopt dat er meerdere deze kleur auto hadden gekozen.
Die burger kleuren zilver en zwart komen echt mijn neus uit
Wel jammer dat het zo'n burgerlijke, voorspelbaar-modieuze Astra is.;)

@GortieBekkers: leuk, zo'n rode Fiat 500!

Ik zag vanmorgen een Mercedes SLK van de eerste generatie in een soort frambozenrood, waarschijnlijk uit de lijn lifestyle-kleuren die onder het designo-label werd gemarket.

Zo'n gaaf kleurtje en dan van die afgrijselijke luierbumpers nemen...:cry:

Pas een Mazda 6 Sportbreak gekocht. Keuze uit grijs, grijs, zwart en grijs... toch gekozen voor deze, in Velocity Red metallic. Ziet er prachtig uit, in de volle zon zit er een soort oranje schittering in.

049mazda6.jpg

Leuke kleur idd j.ko. Heb destijds nog gekeken naar een gele 2.3 Active Sportbreak. Zag er ook gaaf uit! ;)

@Groenrijder: je doet je naam eer aan. :p Groen is altijd goed he. :T

De Variant zal wel van een of ander bedrijf zijn geweest, de Starlet is zo ontzettend knalgeel dat ik bijna zou vermoeden dat het fluoriseert in het donker. Biza gewoon, en nooit eerder gezieno_O

Citroën DS3 "Schtroumpf":
de9fe12b1d9e66ce2ca56fdc9e6dc431.JPG

Tja, je kan de grijs-zwarte sleur natuurlijk ook doorbreken met een rood biesje. Saai is het iig niet:
3619e0ef335498b34fc94a8e68f7bfb4.JPG

Terug
Bovenaan