Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klassiekerrijder zei:Dit heb ik altijd de leukste kleur voor de Golf IV gevonden. Was ook leverbaar op de eerste generatie A3, of een kleur die er sterk op leek...
stoterstangen90 zei:Mijn cinQ is geel.
Lekker kleurtje he.JOtter zei:(Lime)Groen:
![]()
het is een sporting, maar niet dát exemplaar.D. Elzinga zei:stoterstangen90 zei:Mijn cinQ is geel.
Is dat een Sporting? En zo ja, toch niet toevallig een exemplaar met stickertjes van racevlaggen op de linker en rechterdeur, een sportuitlaat en een met een zaag gemodificeerde voorbumper?
929V6 zei:Die Logo heeft zulke kleuren ook wel nodig om op te vallen. Dat is wel zo ongeveer de meest ongeïnspireerd vormgegeven auto die ik ken.
Moderator
Geweldige kleur is dat! Mijn buurman had er zo eentje als leaseauto. Nu rijden ze die Picasso nog (privé), inmiddels ruim 3 ton op de teller. Bijzondere kleur. Er rijden er nog een paar in de buurt.Just23 zei:Apart kleurtje;
![]()
Klassiekerrijder zei:De Xantia kan ik me niet herinneren, maar Azzurro Nuvola van Alfa was een topkleur.
![]()
Goedendag zei:het lijkt grijs, maar in real-life is het toch echt opvallend. Doordat hij steeds een iets andere tint heeft.
Twix zei:![]()
Mag bruin ook?