Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, daar heb je wel weer gelijk in. Maar dat maakt de auto helaas niet mooier.Rob076 zei:Er zijn meerdere bedrijven en leasemaatschappijen die zeggen dat je alleen maar in een VAG-product mag rijden.
Micha D. zei:Ja, daar heb je wel weer gelijk in. Maar dat maakt de auto helaas niet mooier.Rob076 zei:Er zijn meerdere bedrijven en leasemaatschappijen die zeggen dat je alleen maar in een VAG-product mag rijden.
BMdoubleyou zei:De kopers staan net in de rij want je krijgt 5 mille korting:
BMdoubleyou zei:Vervolgens staat het ding al 8 maanden bij de dealer op een koper te wachten maar dat mag de pret niet drukken:
BMdoubleyou zei:Deze Octavia RS is goed groen:
Klassiekerrijder zei:Inderdaad, destijds zelfs nog een schaalmodel van gekocht. Een van de fijnst rijdende BMWs, ook nog.
stoterstangen90 zei:Het lijkt wel of er zelfs bedrijven zijn waar je alleen grijze VAG producten mag leasen.Rob076 zei:Er zijn meerdere bedrijven en leasemaatschappijen die zeggen dat je alleen maar in een VAG-product mag rijden.
Rob076 zei:Dus als je het zelf moest betalen dan zou je wel een 'opvallend' kleurtje kiezen?
Cole Trickle zei:Rob076 zei:Dus als je het zelf moest betalen dan zou je wel een 'opvallend' kleurtje kiezen?
Als ik zelf mocht kiezen had ik nu voor Vibrant Copper gekozen op mijn bestelde V40 R-Design. Maar die combinatie levert Volvo niet. Tweede keus zou Rebel Blue zijn. En die mag dus niet omdat het geen metallic is.
Moderator
Gaaf!!!Klassiekerrijder zei:Mijn werkgever heeft negen van deze opvallende Fiats ingekocht: