Total Loss
Kilometervreter
F Mitsi zei:Total Loss zei:
Dit is en blijft in mijn ogen echt een schitterend model!
En echt veel mooier en zeker ook exclusiever dan een 3-serie, door de grote klep met bijbehorende grote kofferbak ook net zo praktisch.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
F Mitsi zei:Total Loss zei:
Dit is en blijft in mijn ogen echt een schitterend model!
Moderator
Hoe gaat zoiets dan? Je had 'm toch niet te koop staan?Kristian zei:Heel toevallig dat iemand zich meldde hoor en heel graag de Mazda wil overnemen.
HarrieD zei:Oh, die Mazda is zo mooi. Jullie kennen hem alleen van de foto's. Ik mocht er in rijden, 'm voelen, ruiken... De volgende eigenaar treft het. Mooier dan een nieuwe.
Blue Knightrider zei:Hey Kristian!
Wow! Vlotjes geregeld!
Ik snap het ergens ook wel... Auto is emotie hè...
Mag ik je dan als liefhebber goede tip geven?
Sla bij de BMW 3 serie ook de 4 cilinders over...
De 3 cilinders klinken gewoon beter ondanks dat ze way too slow zijn.
leroyF250 zei:Dan toch maar een mazda 6 Signature 2.5T importeren vanuit de USA, haha, dit klinkt als jouw ultieme auto, 250 pk/ 420 Nm. Helaas niet in Europa te krijgen...
Maar dan wel in een Benz natturlijk..Damianw26 zei:Geweldig beestje, veel leuker dan welke auto dan ook. Kan ie straks mooi mee achterin de 3 serie![]()
haarr zei:Toch mooi, zo'n blauwe BMW.![]()
Kristian zei:Of er moet ineens een Estoriblauwe F31 320i M-Sport voorbij komen.
Audi A4tdi zei:https://www.autoscout24.nl/aanbod/bmw-320-touring-320i-m-sport-high-executive-automaat-led-benzine-blauw-f84efa93-3ee9-4e2e-a8f7-36942a0d61e1?cldtidx=2&cldtsrc=listPage (deze neem je zonder inruil wel mee voor 21K
Kristian zei:Blauwe 330i had ik ook al gespot. Mooi ding.
Maar ja, vier jaar oud en bijna 80k op de klok en dan toch nog zo veel geld. Rationeel gezien kies ik dan eerder voor een bijna nieuwe auto met een maagdelijke kilometerstand.
Voor mij nog even een stap om dat overboord te gooien en te durven kiezen voor een dikke motorisering. Voor een auto die vooral tijdens brave gezinsritjes wordt gebruikt vraag ik me af wat de toegevoegde waarde is. Gaat dat me echt zoveel meer plezier geven? Geluid van die 6 in lijn is natuurlijk geweldig.
Kristian zei:Blauwe 330i had ik ook al gespot. Mooi ding.
Maar ja, vier jaar oud en bijna 80k op de klok en dan toch nog zo veel geld. Rationeel gezien kies ik dan eerder voor een bijna nieuwe auto met een maagdelijke kilometerstand.
Voor mij nog even een stap om dat overboord te gooien en te durven kiezen voor een dikke motorisering. Voor een auto die vooral tijdens brave gezinsritjes wordt gebruikt vraag ik me af wat de toegevoegde waarde is. Gaat dat me echt zoveel meer plezier geven? Geluid van die 6 in lijn is natuurlijk geweldig.
Nico GTR zei:Kies de BMW en kies die fraaie 6 cilinder/quote]
Weet niet welke auto jij dan precies in gedachte hebt maar er past echt geen beetje recente 6 cilinder binnen budget. Een 328 moet nog wel passen maar een 6 cilinder die een beetje aan de wensen van Kristian voldoet lijkt me onmogelijk.