Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
British Racing Green zei:Voor de fun koop je er een S2000 bij
Kristian zei:Zeker heel mooi. Vind Alcantara eigenlijk wel mooier misschien als Dakota leder. Kilometerstand had lager gemogen, maar prijs is niet gek. Zwarte wielen had van mij ook niet gehoeven maar dat is wel aan te passen.
Is maar een uurtje rijden vanaf hier. Geen idee of ik zomaar Duitsland in kan in deze tijd alleen.....
Kristian zei:Dat is waar. Bij nader inzien vind ik de km-stand nog aan de hoge kant. Na een jaar staat er ton op.
Zou ik net zo goed voor deze kunnen gaan. Stuk voordeliger ook nog..
320i M-Sport
Kristian zei:Zeker heel mooi. Vind Alcantara eigenlijk wel mooier misschien als Dakota leder. Kilometerstand had lager gemogen, maar prijs is niet gek. Zwarte wielen had van mij ook niet gehoeven maar dat is wel aan te passen.
Is maar een uurtje rijden vanaf hier. Geen idee of ik zomaar Duitsland in kan in deze tijd alleen.....
Nico GTR zei:Kristian zei:Zeker heel mooi. Vind Alcantara eigenlijk wel mooier misschien als Dakota leder. Kilometerstand had lager gemogen, maar prijs is niet gek. Zwarte wielen had van mij ook niet gehoeven maar dat is wel aan te passen.
Ja het lukt wel, in het ergste geval is er een polizei die je vriendelijk vraagt ervan af te zien. Maar hij zal je niet tegenhouden, heb ik nog niet meegemaakt.
Kristian zei:Deze wil ik ook nog even achteraan.
BMW 320i M-Sport 2017
Kristian zei:Deze zou ook kunnen. Niet perse fan van zwart maar lijkt wel een nette auto.
320i M-Sport 2016
Kristian zei:Ja, heel enthousiast. Glaciersilber met Shadowline. Zwart leder interieur. Sportief maar niet fout. Prijs ook top. Premium Selection met 2 jaar garantie dus geeft vertrouwen. Plus bij de dealer waar ik hem ook graag koop en laat onderhouden. Dinsdag komt ie binnen dus kan niet wachten.
Heb de lijst met specificaties al ontvangen. Identiek aan de ex. 316i van Springbok. Styling 400 wielen en zwarte raamlijsten. Donkere ramen ontbreken, maar dat is achteraf te doen. Geldt ook voor een achteruitrijcamera. We waren behoorlijk verwend met de 360-camera in de Mazda.
Qua luxe gaan we er zeker op achteruit, rijervaring zal denk ik top zijn.
![]()