haarr
Kilometervreter
vertmaori zei:Ik denk een import aan het nieuwe kenteken te zien
Waarom zou dit geen 2018 kenteken zijn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
vertmaori zei:Ik denk een import aan het nieuwe kenteken te zien
Kristian zei:Foto hierboven had ik geleend van Springbok. Inmiddels ook wat foto's van de auto waar het om gaat.
![]()
Maar hoe past deze dikke 2018 versie ( bij de dealert met 2 jaar garantie ) dan in vredesnaam binnen je "budget".
Want kijkend naar andere exemplaren zou deze toch al snel richting of over de 35k moeten gaan lijkt me, of krijg je echt zo'n scherpe prijs?
Carkiller zei:Kristian zei:Foto hierboven had ik geleend van Springbok. Inmiddels ook wat foto's van de auto waar het om gaat.
![]()
Kristian, niet om lullig te zijn en ik kan er echt naast zitten...
Ik lijk kleurverschil te zien tussen de linker voordeur en linker achterdeur.
Check dat even, kan een herstelde schade zijn...
Kristian, niet om lullig te zijn en ik kan er echt naast zitten...
Ik zie dat het van voor naar achter donkerder wordt. Dit lijkt mij licht effect.Carkiller zei:@haarr:
Ik hoop het, lijn is daar wel erg scherp voor...
Kristian zei:Kristian, niet om lullig te zijn en ik kan er echt naast zitten...
Heb het nagevraagd, auto zou nooit schade hebben gehad. Is ook nieuw geleverd daar.
Op een andere foto lijkt het ook niet te zien. Denk dat het schaduwinwerking is. weerspiegeling van buitenspiegel loopt ook door over de achterdeur.
![]()
Kristian zei:Maar hoe past deze dikke 2018 versie ( bij de dealert met 2 jaar garantie ) dan in vredesnaam binnen je "budget".
Want kijkend naar andere exemplaren zou deze toch al snel richting of over de 35k moeten gaan lijkt me, of krijg je echt zo'n scherpe prijs?
De verkoper, waar ik nu toch al wel langer contact mee heb, wilde me heel graag in een 3-serie helpen. Gunfactor zal absoluut hebben meegespeeld.
Laten we het erop houden dat dit in positieve zin, een 'offer you can't refuse' is. Zonder deze fijne dealer en verkoper was dit niet mogelijk geweest!
En vind maar eens eentje met elektrisch wegklapbare trekhaak. Mooier kan het niet.
Moet ik dat maar terugbrengen danZou een prachtig verjaardagscadeau zijn. Ik hoop voor je dat je niet al iets gehad hebt.
A3 White zei:Waahhhh, midlife crisis en dan een stationwagen......kunnen we hier niet een lijstje maken met wal en en wat niet kwalificeerd?
Bmwe46csl zei:Glaciersilber,.. meh.
Dit is the way to go:
https://www.autoscout24.nl/aanbod/bmw-320-ia-touring-m-sportpaket-led-navi-leder-shz-benzine-rood-808c6e30-6c1e-4b22-a9c8-64291847e41b?utm_source=ios-share&utm_medium=copy_link&utm_campaign=share
leroyF250 zei:Wel al 2 eerdere eigenaren gehad.. dus elke vorige eigenaar heeft er een jaartje mee gereden en dan maar hopen dat ze er net zo zuinig mee omgaan als dat jij dat doet.
Kristian zei:Info die ik heb is 3 maanden Logicx daarna BMW financial service en vervolgens particulier
Kristian zei:Vorige particuliere eigenaar heeft er in 1 jaar tijd 20.000 km mee gereden.