Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Carkiller zei:Dealers zullen nooit de tijd en moeite in het poetsen steken zoals een professioneel poetsbedrijf dat doet.
Of een Kristian...
A3 White zei:@pauze, leuk detail, Mazda doet het ook zo tegenwoordig.
Moderator
Barri zei:Een beetje caravan zit al op 1300kg maximum gewicht, maar inderdaad : een caravan achter een Model 3 (geen M3, dat is een BMW) zou wel kunnen.
Barri zei:Een beetje caravan zit al op 1300kg maximum gewicht, maar inderdaad : een caravan achter een Model 3 (geen M3, dat is een BMW) zou wel kunnen.
Kristian zei:Hoop echt dat het spuitwerk aan de bumpers volgende week naar wens gebeurt. Kleurverschil Is voor mij niet acceptabel Natuurlijk altijd in meer of mindere mate aanwezig tussen bumpers en carrosserie, maar groter verschil niet.
Linker koplamp heeft ook wat last van condensvorming dus daar mogen ze ook gelijk naar kijken. Dat soort puntjes moeten gewoon goed zijn uiteindelijk.
Nico GTR zei:Kristian zei:Hoop echt dat het spuitwerk aan de bumpers volgende week naar wens gebeurt. Kleurverschil Is voor mij niet acceptabel Natuurlijk altijd in meer of mindere mate aanwezig tussen bumpers en carrosserie, maar groter verschil niet.
Linker koplamp heeft ook wat last van condensvorming dus daar mogen ze ook gelijk naar kijken. Dat soort puntjes moeten gewoon goed zijn uiteindelijk.
Ik zou eerder verwachten dat het er nog beter uitziet dan af-fabriek. Dealer zal vast wel een goed mannetje ervoor hebben.
Kristian zei:Nee, doe maar niet. Ik trakteer liever op bier als het wel goed gelukt is.
Kristian zei:Wit met panodak is ook een mooie combi! Ook een vrij jong exemplaar nog? Waar staat trouwens die A voor bij de 320iA?
Kristian zei:Nee, doe maar niet. Ik trakteer liever op bier als het wel goed gelukt is.
Wit met panodak is ook een mooie combi! Ook een vrij jong exemplaar nog? Waar staat trouwens die A voor bij de 320iA?
Zag vorige week nog een Sunset Orange rijden, ook erg mooi!
Kristian zei:Kleur komt wel goed overeen. Al schijnt het dat ook ondergrond en blanke lak de kleur beïnvloeden. Alleen de juiste tint Glaziersilber is dan niet genoeg voor een perfect resultaat.
Volgens mij is dit de club die hem onderhanden gaat nemen.
STARS Schadeherstel