@TYN: ik ken het gebied daar wel aardig en veel van de wegen uit de route al wel gereden. Maar zou maar zo kunnen dat ik hem eens lekker ga rijden. ‘s Ochtends vroeg is het nog rustig op de wegen daar, alleen jammer dat het dan nog geen tijd is voor een ijsje in Camerig

We zitten overigens in Gulpen.
@Bimmert, ik had het inderdaad al eens gelezen dat dat aan te bevelen was. Overigens zit die Sport stand alleen op de M-Sport modellen als ik me niet vergis. Heb je een Luxury Line o.i.d. dan zit je dus vast aan de Comfort stand.
@Zadelsnuiver, dank je! Staat inderdaad mooi zo. Dacht dat juist die donkergrijze Mazda mooi zou passen bij de caravan, maar niet aan gedacht dat het zilverkleurige natuurlijk mooi matcht met het Glaciersilver op de Bimmer.
Elektrische trekhaak is super, net ook weer gebruikt om het fietsje mee te nemen voor een rondje ATB route Lemelerberg.
In het begin een keer gehad dat de haak naar buiten ging en meteen weer terug ging onder de bumper. Even aan de computer bij garage en toen was het weer gefixed. Wel een risico zo’n ding dus. Kan me een aflevering van zo’n programma herinneren met mensen die pech kregen in buitenland met een nieuwe X5 waarvan de haak niet meer naar buiten wou. Lekker als je de caravan erachter wilt hangen om weer huiswaarts te gaan. Met een beetje pech kun je nog een paar dagen langer blijven dan.
Luxemburg paar jaar geleden geweest en dat was inderdaad leuk. Kinderen waren alleen nog te klein voor de wat actievere dingen.