Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Kristian zei:Na hele goede recensies heb ik me van de week een nieuwe wax aangeschaft, de Soft99 Fusso light wax.
Moet 12 maanden bescherming bieden en enorm waterafstotend zijn. Ook glans zou geweldig zijn.
Vandaag de MZ6 grondig gewassen en de wax aangebracht. Kleien had ik recentelijk al gedaan en was niet nodig. Wel even gewassen met extra shampoo om de oude waslaag te strippen.
Resultaat is verbluffend. Zo enorm glad en een hele diepe glans. Overtreft absoluut de Collinite Insulator 845 Wax die ik ook heb.
Nu wachten op regen om te zien hoe mooi de druppels er af parelen...

Kristian zei:Dank je. Nadeel is dat ie zo niet droogt. Druppels blijven erop liggen ook al staat ie in het zonnetje. Maar tot nu toe overtreft ie de Collinite.
Kristian zei:Is prima te verwerken. Neem dan de dark versie, perfect voor donkere kleuren. Maskeert ook perfect de swirls en krassen. Gezien de boterzachte lak op je Civic ideaal. Aanrader!

Kristian zei:Met het kleintje erbij staan de cabrioplannen op een laag pitje. Had mijn zinnen gezet op een MX-5 als 2e auto maar dat is nu gewoon niet handig. Een leuke youngtimer zou nog kunnen maar om in zo'n auto zonder veiligheidsvoorzieningen nou de kids te vervoeren staat me tegen.
De Swift is op dit moment een auto die prima past bij de gezinssituatie. Doet het ook perfect. In plaats van cabrio rijden en wat sleutelen en opknappen mijn beperkte vrije tijd maar stoppen in het poetesen van de Swift en de 6. Geeft ook wel voldoening en is voor mij een leuk stukje ontspanning.
Kristian zei:De 'schitterende' auto van de overbuurman is ook nog te zien in de reflectie van de Swift.

JW01 vanaf een Appel zei:Als je na de 27e problemen zou krijgen snap ik het, maar nu heb je binnen de garantietermijn problemen. Kun je niet nog een plekje krijgen op de 27e?
Kristian zei:Leuk zo'n start-stop systeem maar ik vraag me af in hoeverre dat echt bespaart op de brandstofkosten .